Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 AAH V6 2,8] czym różnią się pompy wspomagania

ODPOWIEDZ
yankes2.8
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 112
Rejestracja: 25 lip 2008, 13:51
Lokalizacja: Ełk

[B4 AAH V6 2,8] czym różnią się pompy wspomagania

Post autor: yankes2.8 » 31 maja 2010, 11:37

Witam, czy ktoś może wie czym różnią się pompy wspomagania o numerze [050 145 155 C] od pompy [050 145 155 A] ? Nie mogę nigdzie kupić używki C a są A. Wyglądają bardzo podobnie (właściwie tak samo).

mrowa119
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8
Rejestracja: 31 mar 2017, 07:37

Post autor: mrowa119 » 14 sty 2019, 10:00

Hej,

Czy wiesz już czym się różnią te pompy?

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 14 sty 2019, 10:39

jedna jest do 4cyl (A) a druga jest do v6 (C).
Prawdopodobnie pracują na nieco innym ciśnieniu, aczkolwiek będą zamienne. Na tabliczkach znamionowych ich jest podane ciśnienie pracy, jeśli jest to samo, to nie ma problemu.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 sty 2019, 11:30

Obie są na te same ciśnienie i obie są do V6 różnią się wydajnością jedna jest tylko do wspomagania druga do wspomagania i do serwa hamulców. Niestety nie można ich zamieniać.

Bo przy v6 sporo aut miało wspomaganie hydrauliczne hamulców.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 14 sty 2019, 11:35

ale v6 nie ma hydraulicznego wspomagania hamulców, żeby pompa była do hamulców musiałaby być dwusekcyjna, na 4 wyjścia/wejścia, a v6 przecież ma normalne serwo podciśnieniowe.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 sty 2019, 11:42

Niektóre wersję maja Leo. Wtedy pompa jest tylko o zwiększonej wydajności jednosekcyjna.

Nie tylko w 2.2t to było.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 14 sty 2019, 11:58

pewnie tak, etka podaje że podwójna pompa jest ale przy v6 RHD , czyli na Anglię, na europę LHD nie spotkałem się żeby B4 v6 miało dwusekcyjną, wg mnie można brać w ciemno.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8384
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 14 sty 2019, 12:13

Wtedy też pewnie zależało o zasobności portfela. Tak samo jak hamulce przednie niby szły wentyle 280 a czasami spotykam dwytloczkowe 270.

Awatar użytkownika
Leo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3792
Rejestracja: 06 mar 2008, 01:05
Imię: Adam
Model: Inny
Nadwozie: Coupe quattro
Silnik: 2,2 3B
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Leo » 14 sty 2019, 12:23

no nie, w etce jest to bardzo ładnie rozrysowane, 280x22 na jednotłoku szły w ABC od sierpnia 92 w górę (jeśli chodzi o quattro), a 276x25 w AAH szedł najwcześniej w ośce od 92 roku.
Także tutaj jest dość dobra jasność i nie wynika to z zasobności portfela... ani z tego, że fabryka oszczędzała czy coś.
Audi Coupe S2 - 400 KM , 440 Nm
Garrett 3071R @1.7 bar, injectors 525ccm, 7A exhaust cam, custom IC, radiator, Bosch 040 fuel pump...

Audi Way of Life!

iiii nowa zabawka Suzuki V-Strom DL1000 :P

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga