[B3 1.8 PM 89 LPG] demontaż drążków kierowniczych
[B3 1.8 PM 89 LPG] demontaż drążków kierowniczych
Witam. Czy w celu demontażu drążków kierowniczych wystarczy wybić końcówki drążków i odkręcić te dwie śruby samokontrujące na wsporniku, czy jeszcze coś i czy jest jakiś knif przy ich wyciąganiu.
Grześ-nic nie wybijasz,wykręcasz tylko końcówki odkręcając te śruby samo kontrujące
To nie wachacz,że go z gałki zbijasz jak już będziesz nowe skręcał końcówki to nie zapomnij smarem do gwintów przejechać troszkę te gwinty w końcówkach to potem lżej będzie Ci je odkręcić i potem nie zapomnij już po robocie o ustawieniu zbieżności
Pozdrawiam!
To nie wachacz,że go z gałki zbijasz jak już będziesz nowe skręcał końcówki to nie zapomnij smarem do gwintów przejechać troszkę te gwinty w końcówkach to potem lżej będzie Ci je odkręcić i potem nie zapomnij już po robocie o ustawieniu zbieżności
Pozdrawiam!
- kolodzieju
- Forum Audi 80
- Posty: 144
- Rejestracja: 13 kwie 2008, 22:57
- Lokalizacja: Warszawa | Łowicz
Koledze prawdopodobnie chodzi o całe drążki, a nie tylko końcówki. zwierz, musisz spróbować, a jak nie da rady będziesz musiał odkręcić wspornik od przekładni. Tylko pamiętaj o nakrętkach kontrujących od spodu listwy.kolodzieju pisze:nie wyciągnąc a wykrecic, to sa tylko kontry a koncowka jest nakrecana tak samo