[80 B3 1,6 td]drązki układu kierowniczego
[80 B3 1,6 td]drązki układu kierowniczego
moje auto na warsztacie stoi rozgrzebane i własnie sie dowiedziałam, ze drązki układu kierowniczego są w opłakanym stanie i mam pytanie do Was koledzy, czy te drazki to pasują od kazdego b3 czy musi byc taki jak mój turbodiesel.. bo ja musze to zaraz jak najszybciej kupic
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 13:39 przez Gosia, łącznie zmieniany 1 raz.
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
dziekiAdamE pisze:pasuja koleżanko <ok>
a duzo to kosztuje taki jeden?? bo to muszą byc kupione oba całe z gałkami
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
mi sie włosy na głowie zjezyły wiecie co powiedział mi ten kolega co to auto robi?? ze jeden drązek jest spawany a drugi podgięty :shock: :shock: :shock:
i ze on mnie takim autem od siebie z placu nie wypuści... a co najciekawsze to auto nie sciagało przy hamowaniu i ładnie prosto szło... a ogólnie jest po dzwonie z lewej strony to tez wyszło ale ponoc nie jest naruszone nic, wiec lekko musiało być
i ze on mnie takim autem od siebie z placu nie wypuści... a co najciekawsze to auto nie sciagało przy hamowaniu i ładnie prosto szło... a ogólnie jest po dzwonie z lewej strony to tez wyszło ale ponoc nie jest naruszone nic, wiec lekko musiało być
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
ale ponoc ten jeden jest celowo jeszcze bardziej podgiety niz powinien, ze widac ze ktos kombinował tam :evil: on mi tak powiedział
edit://
pociesza mnie tylko to, ze juz narazie nic więcej nie wyszło, no jeszcze tylne amorki sie proszą ale to sie az tak nie pali
edit://
pociesza mnie tylko to, ze juz narazie nic więcej nie wyszło, no jeszcze tylne amorki sie proszą ale to sie az tak nie pali
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
no niby było małe z lewej strony - ja się nie skapnełam a teraz wyszło ze tak jak auto rozgrzebane na kanale stoi... sama juz nie wiem co myślec teraz :roll:AdamE pisze:a to dziwne i bicia nie było
kolega mi mówił ze małe... tylko wiadomo to rzecz względna jak mechanik mówi małe, to ja nie wiem co ma w sumie na mysli, bo jak dla mnie małe, to tylko ryśniety lakier albo potłuczona lampa
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 14:03 przez Gosia, łącznie zmieniany 1 raz.
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
on mi kazał kupic obydwa nowe kompletne z gałkaminajlepiej wymienić na nowy i będzie widać, powinno być ok
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
no ten niespawany jest własnie ponoc podgięty, ze widac ze ktos kombinował, a ten drugi jest spawany... ja teraz dostępu do tego auta nie mam, to tylko z tego co mi mówiłAdamE pisze:ale skoro tamten drugi jest dobry to ja nie widzę potrzeby
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
przed chwila znalazłam na allegro całe takie coś (bo to chyba te drązki, te dwa czarne długie takie :-> )
http://www.motoallegro.pl/item445385050 ... nicza.html
i tam jeszcze cos jest, co mi potrzebne nie jest i całosc za stówke tylko...
jak nic w Łodzi nie znajde to chyba to kupie i juz, a nie lubie z allegro kupowac bo sie czeka zawsze a tam trzeba "na wczoraj" bo moje auto rozgrzebane na warsztacie stoi
http://www.motoallegro.pl/item445385050 ... nicza.html
i tam jeszcze cos jest, co mi potrzebne nie jest i całosc za stówke tylko...
jak nic w Łodzi nie znajde to chyba to kupie i juz, a nie lubie z allegro kupowac bo sie czeka zawsze a tam trzeba "na wczoraj" bo moje auto rozgrzebane na warsztacie stoi
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 18:41 przez Gosia, łącznie zmieniany 1 raz.
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)
Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga