Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B3 1,6 td]drązki układu kierowniczego

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

[80 B3 1,6 td]drązki układu kierowniczego

Post autor: Gosia » 30 wrz 2008, 13:38

moje auto na warsztacie stoi rozgrzebane i własnie sie dowiedziałam, ze drązki układu kierowniczego są w opłakanym stanie i mam pytanie do Was koledzy, czy te drazki to pasują od kazdego b3 czy musi byc taki jak mój turbodiesel.. bo ja musze to zaraz jak najszybciej kupic
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 13:39 przez Gosia, łącznie zmieniany 1 raz.
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)

Proste są dla szybkich samochodów – Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

AdamE

Post autor: AdamE » 30 wrz 2008, 13:39

pasuja koleżanko <ok>

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 30 wrz 2008, 13:42

AdamE pisze:pasuja koleżanko <ok>
dzieki :)
a duzo to kosztuje taki jeden?? bo to muszą byc kupione oba całe z gałkami
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)

Proste są dla szybkich samochodów &#8211; Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

AdamE

Post autor: AdamE » 30 wrz 2008, 13:44

kompletne to ok 100zł za sztukę drążek z końcówką taki komplet

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 30 wrz 2008, 13:48

mi sie włosy na głowie zjezyły wiecie co powiedział mi ten kolega co to auto robi?? ze jeden drązek jest spawany a drugi podgięty :shock: :shock: :shock:

i ze on mnie takim autem od siebie z placu nie wypuści... a co najciekawsze to auto nie sciagało przy hamowaniu i ładnie prosto szło... a ogólnie jest po dzwonie z lewej strony to tez wyszło ale ponoc nie jest naruszone nic, wiec lekko musiało być
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)

Proste są dla szybkich samochodów &#8211; Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

AdamE

Post autor: AdamE » 30 wrz 2008, 13:50

ale on fabrycznie jest podgięty :)

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 30 wrz 2008, 13:51

ale ponoc ten jeden jest celowo jeszcze bardziej podgiety niz powinien, ze widac ze ktos kombinował tam :evil: on mi tak powiedział

edit://
pociesza mnie tylko to, ze juz narazie nic więcej nie wyszło, no jeszcze tylne amorki sie proszą ale to sie az tak nie pali
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)

Proste są dla szybkich samochodów &#8211; Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

AdamE

Post autor: AdamE » 30 wrz 2008, 13:57

a to dziwne i bicia nie było

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 30 wrz 2008, 14:01

AdamE pisze:a to dziwne i bicia nie było
no niby było małe z lewej strony - ja się nie skapnełam a teraz wyszło ze tak jak auto rozgrzebane na kanale stoi... sama juz nie wiem co myślec teraz :roll:

kolega mi mówił ze małe... tylko wiadomo to rzecz względna jak mechanik mówi małe, to ja nie wiem co ma w sumie na mysli, bo jak dla mnie małe, to tylko ryśniety lakier albo potłuczona lampa :-P
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 14:03 przez Gosia, łącznie zmieniany 1 raz.
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)

Proste są dla szybkich samochodów &#8211; Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

AdamE

Post autor: AdamE » 30 wrz 2008, 14:02

Gosia pisze:no niby było małe z lewej strony... sama juz nie wiem co myślec teraz
najlepiej wymienić na nowy i będzie widać, powinno być ok

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 30 wrz 2008, 14:07

najlepiej wymienić na nowy i będzie widać, powinno być ok
on mi kazał kupic obydwa nowe kompletne z gałkami
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)

Proste są dla szybkich samochodów &#8211; Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

AdamE

Post autor: AdamE » 30 wrz 2008, 14:08

ale skoro tamten drugi jest dobry to ja nie widzę potrzeby, chyba że jest z nim cos nie halo albo końcówka wybita, wtedy mozna sama końcówkę zmienić bo jednak 100 zł po drodzę nie chodzi

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 30 wrz 2008, 14:11

AdamE pisze:ale skoro tamten drugi jest dobry to ja nie widzę potrzeby
no ten niespawany jest własnie ponoc podgięty, ze widac ze ktos kombinował, a ten drugi jest spawany... ja teraz dostępu do tego auta nie mam, to tylko z tego co mi mówił
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)

Proste są dla szybkich samochodów &#8211; Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

AdamE

Post autor: AdamE » 30 wrz 2008, 14:19

to nie wymieniaj skoro jest sprawny

Awatar użytkownika
Gosia
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 425
Rejestracja: 30 cze 2008, 20:46
Lokalizacja: centr. PL
Kontakt:

Post autor: Gosia » 30 wrz 2008, 14:25

przed chwila znalazłam na allegro całe takie coś (bo to chyba te drązki, te dwa czarne długie takie :-> )
http://www.motoallegro.pl/item445385050 ... nicza.html
i tam jeszcze cos jest, co mi potrzebne nie jest i całosc za stówke tylko...
jak nic w Łodzi nie znajde to chyba to kupie i juz, a nie lubie z allegro kupowac bo sie czeka zawsze a tam trzeba "na wczoraj" bo moje auto rozgrzebane na warsztacie stoi :-/
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2008, 18:41 przez Gosia, łącznie zmieniany 1 raz.
było Audi 80 B3 1,6 TD (swap CY + boost pin)
jest Audi 80 B4 1,9 TD AAZ (seria bez gleby)
jest Ford Focus 1,8 16V (czysta benzynka seria bez gleby) na sprzedaż
jest Toyota Scion tC 2,4 VVT-i (czysta benzynka na glebie)

Proste są dla szybkich samochodów &#8211; Zakręty dla szybkich kierowców - Colin McRae

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga