[B4 2.0E] Drgania kierownicy przy większych prędkościach.
[B4 2.0E] Drgania kierownicy przy większych prędkościach.
Witam, od jakiegos czasu mam problem z drganiem na kierownicy przy predkosci 90km/h+.
Z tym że nie zawsze drga tak samo, czasem mocniej czasem prawie wcale a czasem konkretnie telepie. Przy hamowaniu efekt sie nasila ale mysle ze to akurat wina tarcz bo juz maja spore rowki i spory rant. Strach ostatnio dalej jechac samochodem bo jak to sworzeń to jeszcze koło mi odpadnie. Koła wyważane już w kazdym miejscu w pobliżu gdzie mozliwe, na zimówkach+stalówki jezdzi tak samo jak na alu.
Z tym że nie zawsze drga tak samo, czasem mocniej czasem prawie wcale a czasem konkretnie telepie. Przy hamowaniu efekt sie nasila ale mysle ze to akurat wina tarcz bo juz maja spore rowki i spory rant. Strach ostatnio dalej jechac samochodem bo jak to sworzeń to jeszcze koło mi odpadnie. Koła wyważane już w kazdym miejscu w pobliżu gdzie mozliwe, na zimówkach+stalówki jezdzi tak samo jak na alu.
- białaperełka
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:37
- Lokalizacja: Mińsk Maz
- białaperełka
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:37
- Lokalizacja: Mińsk Maz
- białaperełka
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:37
- Lokalizacja: Mińsk Maz
-
- Forum Audi 80
- Posty: 334
- Rejestracja: 20 paź 2013, 22:52
- Lokalizacja: Siedlce
- białaperełka
- Forum Audi 80
- Posty: 24
- Rejestracja: 21 wrz 2016, 22:37
- Lokalizacja: Mińsk Maz
- Norbas
- Forum Audi 80
- Posty: 727
- Rejestracja: 06 lip 2010, 16:03
- Imię: Norbert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Lubuskie
Auto nie amortuzuje jak należy. Słychać tłuczenie i auto buja sie podczas normalnej jazdy.białaperełka pisze:Hmmmmm a jakie sa jeszcze skutki uboczne tego zjawiska?MarcinexB4 pisze:Przy wyklepanych amortyzatorach jest ogromny strach przy wchodzeniu w zakręty, no i oponki ząbkują, źle zuzywają się
Sporo rzeczy do sprawdzenia. Skoro masz tarcze na wykonczeniu to jest prawdopodobieństwo, że one wpadają w rezonans i powodują bicia.Witam, od jakiegos czasu mam problem z drganiem na kierownicy przy predkosci 90km/h+.
Z tym że nie zawsze drga tak samo, czasem mocniej czasem prawie wcale a czasem konkretnie telepie. Przy hamowaniu efekt sie nasila ale mysle ze to akurat wina tarcz bo juz maja spore rowki i spory rant. Strach ostatnio dalej jechac samochodem bo jak to sworzeń to jeszcze koło mi odpadnie. Koła wyważane już w kazdym miejscu w pobliżu gdzie mozliwe, na zimówkach+stalówki jezdzi tak samo jak na alu.
Końcówki drążków wymienione niedawno (SWAG), opony swieze 2013r.
Felgi wyważane juz w kazdym zakladzie w poblizu, ciagle to samo, ale to raczej nie kola bo na stalowkac z zimowkami jest to samo. Tarcze cienkie i z rowkami i rantem ale hamuje jeszcze calkiem sprawnie. Auto nie tlucze na dziurach nie skrzypi nie plywa. Na pewno stabilizatory do wymiany bo walą tylko jak popada deszcz. Czy sam stabilizator moze powodowac takie drżenie kierownicy?
Felgi wyważane juz w kazdym zakladzie w poblizu, ciagle to samo, ale to raczej nie kola bo na stalowkac z zimowkami jest to samo. Tarcze cienkie i z rowkami i rantem ale hamuje jeszcze calkiem sprawnie. Auto nie tlucze na dziurach nie skrzypi nie plywa. Na pewno stabilizatory do wymiany bo walą tylko jak popada deszcz. Czy sam stabilizator moze powodowac takie drżenie kierownicy?
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Ja miałem bicie ale od 120 w góre. opony wywarzałem u trzech wulkanizatorów. Nic nie pomogło. opony przerzucałem przód tył zakładałem zimówki na stalowych felgach. Nie pomogło. Przeszło dopiero po wymianie tarcz hamulcowych. Podczas hamowania biło kierownicą tak jak u ciebie. Najwidoczniej podczas jazdy zacisk uderzał o tarczę i przenosił drgania na kierownicę.
Nie twierdze oczywiście że u ciebie będzie to samo ale warto mieć to na uwadze. Ja bym jeszcze zerknął na końcówki drążków kierowniczych.
Nie twierdze oczywiście że u ciebie będzie to samo ale warto mieć to na uwadze. Ja bym jeszcze zerknął na końcówki drążków kierowniczych.