Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[C3 2.0 RT] Dziwny problem...Luzy na kierownicy.

pawelp2946
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 27 sie 2010, 18:52

[C3 2.0 RT] Dziwny problem...Luzy na kierownicy.

Post autor: pawelp2946 » 13 mar 2011, 10:40

Witam co prawda nie chodzi tu o Audi 80 tylko o 100 ;-)
Problem jest taki, że wymieniłem w zawieszeniu wszystko co jest możliwe amortyzatory nowe,poduszki amorów, wszystkie gumy na wózku w wahaczach i końcówki. Byłem na geometrii i jest ok. I nawet na postoju jest luz na kierownicy a w czasie jazdy ściąga zazwyczaj w prawo, ale czasami pociągnie w lewo. Ma ktoś jakiś pomysł co to jest?
Słyszałem gdzieś, że może to być "KRZYŻAK" pod kierownicą.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 22:29 przez pawelp2946, łącznie zmieniany 1 raz.

gibaj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4080
Rejestracja: 18 lis 2009, 10:27
Imię: Krzysztof
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: LBL
Kontakt:

Post autor: gibaj » 13 mar 2011, 20:52

_uwaga

pawelp2946
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 27 sie 2010, 18:52

Re:[2.0 RT] Dziwny problem...Luzy na kierownicy.

Post autor: pawelp2946 » 13 mar 2011, 22:27

pawelp2946 pisze:Witam co prawda nie chodzi tu o Audi 80 tylko o 100 ;-)
Problem jest taki, że wymieniłem w zawieszeniu wszystko co jest możliwe amortyzatory nowe,poduszki amorów, wszystkie gumy na wózku w wahaczach i końcówki. Byłem na geometrii i jest ok. I nawet na postoju jest luz na kierownicy a w czasie jazdy ściąga zazwyczaj w prawo, ale czasami pociągnie w lewo. Ma ktoś jakiś pomysł co to jest?
Słyszałem gdzieś, że może to być "KRZYŻAK" pod kierownicą.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Re: [C3 2.0 RT] Dziwny problem...Luzy na kierownicy.

Post autor: skoti » 13 mar 2011, 23:19

pawelp2946 pisze:Witam co prawda nie chodzi tu o Audi 80 tylko o 100 ;-)
Problem jest taki, że wymieniłem w zawieszeniu wszystko co jest możliwe amortyzatory nowe,poduszki amorów, wszystkie gumy na wózku w wahaczach i końcówki. Byłem na geometrii i jest ok. I nawet na postoju jest luz na kierownicy a w czasie jazdy ściąga zazwyczaj w prawo, ale czasami pociągnie w lewo. Ma ktoś jakiś pomysł co to jest?
Słyszałem gdzieś, że może to być "KRZYŻAK" pod kierownicą.

pawelp2946
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 27 sie 2010, 18:52

Post autor: pawelp2946 » 13 mar 2011, 23:31

O co chodzi?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 13 mar 2011, 23:59

O to co zrobiłeś sam siebie zacytowałeś a ja Ciebie <ok>

pawelp2946
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 27 sie 2010, 18:52

Post autor: pawelp2946 » 14 mar 2011, 12:32

skoti pisze:O to co zrobiłeś sam siebie zacytowałeś a ja Ciebie <ok>
Jestem tutaj nowy i się pomyliłem ;-)
A odpowiecie mi na pytanie?

deusx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 21 paź 2010, 23:23

Post autor: deusx » 14 mar 2011, 14:14

Może maglownica, moim zdaniem to nie jest krzyżak.

pawelp2946
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 27 sie 2010, 18:52

Post autor: pawelp2946 » 14 mar 2011, 17:56

deusx pisze:Może maglownica, moim zdaniem to nie jest krzyżak.
Maglownica nie cieknie i była niedawno wymieniona ;-)

deusx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 21 paź 2010, 23:23

Post autor: deusx » 14 mar 2011, 19:18

pawelp2946 pisze:
deusx pisze:Może maglownica, moim zdaniem to nie jest krzyżak.
Maglownica nie cieknie i była niedawno wymieniona ;-)
Wymieniana na nową czy używkę ? Nie musi cieknąć żeby był luz, poza tym, niech ktoś kręci a drugi ucho podstawi pod maglownicę :. Próbowałeś dokręcić śrubkę 10'tkę "likwidującą" luz ? Tą środkową pod serwem (są trzy). Sprawdź również łączenie drążków kierowniczych ze sobą.


Jak wyłączysz silnik i kręcisz to jest luz ? Chodzi o swobodne obracanie się lewo prawo aż luz się skończy i zacznie ciężko iść, bo silnik nie załączony i wspomaganie nie działa, czy kierownica jest ok, tylko podczas jazdy ściąga, czy podczas jazy - masz ustawioną kierownicę prosto zawsze jedzie prosto czy nie raz w prawo, lewo mimo tego, że jest prosto.

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 14 mar 2011, 20:03

Staracie się pomóc a nawet nie wiemy/wiecie czy ma wspome czy nie :roll:

pawelp2946
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 17
Rejestracja: 27 sie 2010, 18:52

Post autor: pawelp2946 » 14 mar 2011, 20:40

deusx pisze:
pawelp2946 pisze:
deusx pisze:Może maglownica, moim zdaniem to nie jest krzyżak.
Maglownica nie cieknie i była niedawno wymieniona ;-)
Wymieniana na nową czy używkę ? Nie musi cieknąć żeby był luz, poza tym, niech ktoś kręci a drugi ucho podstawi pod maglownicę :. Próbowałeś dokręcić śrubkę 10'tkę "likwidującą" luz ? Tą środkową pod serwem (są trzy). Sprawdź również łączenie drążków kierowniczych ze sobą.


Jak wyłączysz silnik i kręcisz to jest luz ? Chodzi o swobodne obracanie się lewo prawo aż luz się skończy i zacznie ciężko iść, bo silnik nie załączony i wspomaganie nie działa, czy kierownica jest ok, tylko podczas jazdy ściąga, czy podczas jazy - masz ustawioną kierownicę prosto zawsze jedzie prosto czy nie raz w prawo, lewo mimo tego, że jest prosto.
Wymieniona na używkę spróbuję dokręcić tą 10-tkę.
Tak na wyłączonym silniku jest luz. Jak puszczę kierownicę to czasami w lewo czasami w prawo. Jak jadę prosto to trzeba kontrować bo kierownica jest prosto a ściąga.
Wspomaganie jest.

deusx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 85
Rejestracja: 21 paź 2010, 23:23

Post autor: deusx » 15 mar 2011, 09:56

To możliwy jest krzyżak, zdejmij ten schowek pod kierownicą i zobacz, czy tam nie ma luzów na łączeniu

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 08 kwie 2011, 22:47

a koledzy podepne się pod temat; jak wyłącze silnik ; autko bez wspomagania; jak kręce delikatnie kierownicą w lewo lub prawo tak szybko na zmiane to stuka gdzies pod maską; czy to moze przekładnia tak stukać; czy jak są drązki przykręcone kierownicze do maglownicy to idzie tak na łączeniu ich z maglownicą jakas guma albo tulejka;??? bo tam nigdy nie ruszałem??

Awatar użytkownika
1.8s
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 349
Rejestracja: 08 sty 2011, 10:19
Lokalizacja: Kamienna Góra dolśl

Post autor: 1.8s » 15 kwie 2011, 23:02

Witam! Przepraszam że podpinam się pod temat ale.. JESTEM NOWY
Mam 80 B3 89r bez wspomagania, a mój problem jest dośc dziwny..
Przy odpalonym silniku w pewnym zakresie skretu kierownicy (różnie z tym bywa) są dziwne stuki. Auto stoi w miejscu. Stuki sa szybkie i glosna ale wystarczy że ktos usiadzie na masce lub skreci lekko kierownica i stuki ustepują. Co dolega mojej AUDICZCE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl