[C3 2.0 RT] Dziwny problem...Luzy na kierownicy.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 sie 2010, 18:52
[C3 2.0 RT] Dziwny problem...Luzy na kierownicy.
Witam co prawda nie chodzi tu o Audi 80 tylko o 100
Problem jest taki, że wymieniłem w zawieszeniu wszystko co jest możliwe amortyzatory nowe,poduszki amorów, wszystkie gumy na wózku w wahaczach i końcówki. Byłem na geometrii i jest ok. I nawet na postoju jest luz na kierownicy a w czasie jazdy ściąga zazwyczaj w prawo, ale czasami pociągnie w lewo. Ma ktoś jakiś pomysł co to jest?
Słyszałem gdzieś, że może to być "KRZYŻAK" pod kierownicą.
Problem jest taki, że wymieniłem w zawieszeniu wszystko co jest możliwe amortyzatory nowe,poduszki amorów, wszystkie gumy na wózku w wahaczach i końcówki. Byłem na geometrii i jest ok. I nawet na postoju jest luz na kierownicy a w czasie jazdy ściąga zazwyczaj w prawo, ale czasami pociągnie w lewo. Ma ktoś jakiś pomysł co to jest?
Słyszałem gdzieś, że może to być "KRZYŻAK" pod kierownicą.
Ostatnio zmieniony 13 mar 2011, 22:29 przez pawelp2946, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 sie 2010, 18:52
Re:[2.0 RT] Dziwny problem...Luzy na kierownicy.
pawelp2946 pisze:Witam co prawda nie chodzi tu o Audi 80 tylko o 100
Problem jest taki, że wymieniłem w zawieszeniu wszystko co jest możliwe amortyzatory nowe,poduszki amorów, wszystkie gumy na wózku w wahaczach i końcówki. Byłem na geometrii i jest ok. I nawet na postoju jest luz na kierownicy a w czasie jazdy ściąga zazwyczaj w prawo, ale czasami pociągnie w lewo. Ma ktoś jakiś pomysł co to jest?
Słyszałem gdzieś, że może to być "KRZYŻAK" pod kierownicą.
Re: [C3 2.0 RT] Dziwny problem...Luzy na kierownicy.
pawelp2946 pisze:Witam co prawda nie chodzi tu o Audi 80 tylko o 100
Problem jest taki, że wymieniłem w zawieszeniu wszystko co jest możliwe amortyzatory nowe,poduszki amorów, wszystkie gumy na wózku w wahaczach i końcówki. Byłem na geometrii i jest ok. I nawet na postoju jest luz na kierownicy a w czasie jazdy ściąga zazwyczaj w prawo, ale czasami pociągnie w lewo. Ma ktoś jakiś pomysł co to jest?
Słyszałem gdzieś, że może to być "KRZYŻAK" pod kierownicą.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 sie 2010, 18:52
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 sie 2010, 18:52
Wymieniana na nową czy używkę ? Nie musi cieknąć żeby był luz, poza tym, niech ktoś kręci a drugi ucho podstawi pod maglownicę :. Próbowałeś dokręcić śrubkę 10'tkę "likwidującą" luz ? Tą środkową pod serwem (są trzy). Sprawdź również łączenie drążków kierowniczych ze sobą.pawelp2946 pisze:Maglownica nie cieknie i była niedawno wymienionadeusx pisze:Może maglownica, moim zdaniem to nie jest krzyżak.
Jak wyłączysz silnik i kręcisz to jest luz ? Chodzi o swobodne obracanie się lewo prawo aż luz się skończy i zacznie ciężko iść, bo silnik nie załączony i wspomaganie nie działa, czy kierownica jest ok, tylko podczas jazdy ściąga, czy podczas jazy - masz ustawioną kierownicę prosto zawsze jedzie prosto czy nie raz w prawo, lewo mimo tego, że jest prosto.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 17
- Rejestracja: 27 sie 2010, 18:52
Wymieniona na używkę spróbuję dokręcić tą 10-tkę.deusx pisze:Wymieniana na nową czy używkę ? Nie musi cieknąć żeby był luz, poza tym, niech ktoś kręci a drugi ucho podstawi pod maglownicę :. Próbowałeś dokręcić śrubkę 10'tkę "likwidującą" luz ? Tą środkową pod serwem (są trzy). Sprawdź również łączenie drążków kierowniczych ze sobą.pawelp2946 pisze:Maglownica nie cieknie i była niedawno wymienionadeusx pisze:Może maglownica, moim zdaniem to nie jest krzyżak.
Jak wyłączysz silnik i kręcisz to jest luz ? Chodzi o swobodne obracanie się lewo prawo aż luz się skończy i zacznie ciężko iść, bo silnik nie załączony i wspomaganie nie działa, czy kierownica jest ok, tylko podczas jazdy ściąga, czy podczas jazy - masz ustawioną kierownicę prosto zawsze jedzie prosto czy nie raz w prawo, lewo mimo tego, że jest prosto.
Tak na wyłączonym silniku jest luz. Jak puszczę kierownicę to czasami w lewo czasami w prawo. Jak jadę prosto to trzeba kontrować bo kierownica jest prosto a ściąga.
Wspomaganie jest.
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
a koledzy podepne się pod temat; jak wyłącze silnik ; autko bez wspomagania; jak kręce delikatnie kierownicą w lewo lub prawo tak szybko na zmiane to stuka gdzies pod maską; czy to moze przekładnia tak stukać; czy jak są drązki przykręcone kierownicze do maglownicy to idzie tak na łączeniu ich z maglownicą jakas guma albo tulejka;??? bo tam nigdy nie ruszałem??
Witam! Przepraszam że podpinam się pod temat ale.. JESTEM NOWY
Mam 80 B3 89r bez wspomagania, a mój problem jest dośc dziwny..
Przy odpalonym silniku w pewnym zakresie skretu kierownicy (różnie z tym bywa) są dziwne stuki. Auto stoi w miejscu. Stuki sa szybkie i glosna ale wystarczy że ktos usiadzie na masce lub skreci lekko kierownica i stuki ustepują. Co dolega mojej AUDICZCE
Mam 80 B3 89r bez wspomagania, a mój problem jest dośc dziwny..
Przy odpalonym silniku w pewnym zakresie skretu kierownicy (różnie z tym bywa) są dziwne stuki. Auto stoi w miejscu. Stuki sa szybkie i glosna ale wystarczy że ktos usiadzie na masce lub skreci lekko kierownica i stuki ustepują. Co dolega mojej AUDICZCE