Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A4 B5] kąt pochylenia koła

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Damianoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 30 cze 2009, 22:27
Lokalizacja: Suwałki

[A4 B5] kąt pochylenia koła

Post autor: Damianoo » 01 cze 2011, 19:50

Witam. Przepraszam od razu że to nie to forum ale może ktoś bedzie przypadkiem wiedział. Mam do kupienia Audi A4 i występuje w nim taki problem ze strasznie znosi. Zbierzność jest w porządku z tego co mówi właściciel Z kolei mój mechanik po opisaniu sytuacji twierdzi że auto skoro nie było bite przodem to musiało uderzyć bardzo mocno w krawężnik lub dziurę co spowodowało zmianę kąta pochylenia koła, twierdzi też żę kąta nie da sie przestawić bo jest on w modelach A4 b5 A5 c5 i passatach b5 niezmienny. Czy to prawda ? Spotkał się ktoś z takim przypadkiem ?

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 01 cze 2011, 19:54

Dokładnie sam sobie odpowiedziałeś w modelach z aluminiowym zawieszeniem nie ustawia sie kąta pochylenia koła albo auto mocno uderzyło w krawężnik i ma skrzywiony któryś z wahaczy albo miało takiego dzwona że żle naciągneli auto i teraz ściąga i
Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 20:42 przez goldi j51, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Damianoo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 52
Rejestracja: 30 cze 2009, 22:27
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: Damianoo » 01 cze 2011, 20:01

Właśnie dzwona nie miało bo sprawdzane. Tzn ze trzeba zmienić któryś wahacz i bedzie w porządku ?

Awatar użytkownika
Kolczat
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7532
Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
Imię: Marcin
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG+lpg
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Post autor: Kolczat » 02 cze 2011, 19:09

zaraz zaraz zacznijmy od tego ze jezeli znosi to nie od katow pochylenia kola... fakt, gdyby kola staly nie rowno miedzy soba to pewnie wahacz, ale jezeli auto sciaga na ktoras ze stron to oczywiscie ze zbieznosc, pozatym gdy uderza sie kraweznik to traci sie przedewszystkim wlasnie zbieznosc... wlasciciel ma jakis papier na ta zbieznosc? z reszta nawet jak ma, to po zbieznosci mogl uderzyc i stad owy problem, z doswiadczenia wiem ze auto moze byc przestawione tak ze jedno kolo moze byc cofniete o 2cm wzgledem drugiego a zbieznosc jest ustawiona na igle i auto jedzie prosto...

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 02 cze 2011, 20:15

Podnieś auto na lewarku i obejrzyj zawieszenie - wszystko będziesz miał na wierzchu. Jak wahacze będą proste to obstawiam jednak tą zbieżność.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl