[B3 80 1.8 S] Końcówki drążka..
[B3 80 1.8 S] Końcówki drążka..
Witam, jestem tutaj nowy i nie znalazłem takiego tematu więc pisze z zapytaniem. Mam problem z końcówkami drążków ponieważ obydwie mam wybite i teraz jest pytanie takie czy są jakieś różne rodzaje tych drążków ? Ponieważ kupiłem jedne ale nie wiem czy mi beda pasowac. Mam na mysli to że chyba do mojego modelu trzeba kupić całe drążki razem z końcówkami. Jest to audi b3 z 86 roku z grudnia, silnik 1800 . Aha i czy jeśli są wybite obydwie końcówki to można tak jeździć autem czy jednak jest to za bardzo niebezpieczne? Słyszałem różne opinie. Proszę o szybką odpowiedź ponieważ jutro chciałbym jechać z Poznania do Szczecina i nie wiem czy jechać tym autem czy raczej pociągiem.
- damian19772
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 18 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: łęczna/przeworsk
- damian19772
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 18 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: łęczna/przeworsk
Mnie w sumie tez czeka wymiana koncowek,ale jak w sklepie podales rok i model to raczej beda pasowac,tylko jak pisal kolega jedz koniecznie na zbieznosc bo zepsujesz sobie oponki,raczej nic nieda jak ci sie uda wkrecic w te same miejsce i tak trzeba jechac sprawdzic,a wymiana nie jest skomplikowana.
Pozdr
Pozdr
- damian19772
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 18 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: łęczna/przeworsk
kolego za wymiane music zapłacic mechanikowi a wymiana kosztuje ,zeby wymienic to nie jest zaden problem odkres dwie nakretki kontrujace potem srube psiknij wd potem markerem zaznacz koniec koncówki odkrec konc óke stara i nowe wkrecasz do kreski markera i po robocie miałbys kase na zbieznosc bo albo zniszczyc oponki albo cci bedzie sciagał jak byc mieszkał niedaleko to bym przyjechał u wymienimy
w B3 z tymi końcówkami to nie zawsze jest tak różowo, ja bym nie polecał wymiany tego samemu bez zaplecza i wiedzy, często są one mocno przyrdzewiałe na drążkach, nie raz widziałem takie auta, gdzie trzeba było odkręcać drążki kierownicze, zakładać w imadło, grzać palnikiem i dopiero wtedy gwinty puszczały, nawet odrdzewiacze Wurth'a tego nie brały
- damian19772
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 18 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: łęczna/przeworsk
to czy zadbany dól czy nie nei ma znaczenia końcówki sa na takiej wysokosci ze kazda woda je moczy co pwowduje ze puzniej sa ciezkie do odkrecenia nei tylko w audi w innych autach jest podobnie wymiana samych koncowek nawet ze by nei wiem jak byly zapieczone zajmuje mi max 40 minut psiukac wd-40 ile sie da wczesniej lub puzniej podgrzac troche klucz w reke i pujdzie...a to co kolega wyzej pisal ze dół zadbany to nei znaczy ze ma znaczenie bo nawet ze bys smarem po wierzchu smarowal co drugi dzien to i tak sie zapieką taka uroda srub w tym miejscu
- damian19772
- Forum Audi 80
- Posty: 94
- Rejestracja: 18 maja 2009, 10:15
- Lokalizacja: łęczna/przeworsk
Przy okazji się spytam, jakiś czas temu wymieniałem tuleje sanek, belki tylnej i końcówki drążków obie. Powiedzieli mi, że po mieście mogę tak jeździć przez jakiś czas, ale należy i tak zrobić zbieżność (i tak teraz praktycznie nie jeżdżę). No ale jeszcze dodali, że muszą jakieś śruby rzymskie przy drążkach, czy coś takiego, bo nie pamiętam już dokładnie, rozgrzać czy coś z nimi zrobić, i dopiero potem na zbieżność jechać można.
O co im chodzi ? Można bez czegoś takiego normalnie na zbieżność się udać?
O co im chodzi ? Można bez czegoś takiego normalnie na zbieżność się udać?