[B3 ALL] Luzująca się końcówka drążka kierowniczego
[B3 ALL] Luzująca się końcówka drążka kierowniczego
Witam wszystkich Klubowiczów, robiłem w ostatnim czasie amorki i sprężyny i musiałem odkręcić końcówki i wybić je z kolumny - OK zrobione - wszystko zrobione składam jadę wszystko ok, po kilkunastu km. coś zaczęło delikatnie stukać z prawej strony - patrzę, a to końcówka się delikatnie poluzowała co z tym zrobić ? mocno dociągnąć kluczem ? czy zastosować patent z 2 nakrętkami czy klejem do gwintów ?
okej - to mnie Panowie uspokoiliście i tak ona zostanie zmieniona zaraz po weekendzie celem ustawienia geometrii po obniżeniu bo jak wiadomo ta słynna '' śruba rzymska '' jest tak zapieczona, że nie da się jej poluzować a i lepiej mieć nową końcówkę i spokój na dłuższy czas, dziękuję wszystkim za wypowiedzenie się - jutro rano biorę auto na lewarek i dokręcę solidnie grzechotką jak na pierwszą samodzielną wymianę amorków i sprężyn z przodu to uważam, że poszło mi dobrze tylko jednej śruby nie dokręciłem jak trzeba jestem z siebie zadowolony ;P
pozdrawiam
pozdrawiam
Zainwestować w jedną na stronę na zaszkodzi nakrętka samokontrująca
- sagem
- Forum Audi 80
- Posty: 3373
- Rejestracja: 31 paź 2007, 14:30
- Imię: Sebek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olsztyn
- Kontakt:
Nie robi sie takich "partactw" w tak ważnym układzie jak kierowniczy, z tym nie ma żartów.Rybson91 pisze:że tą dociągnąłem grzechotka ile mogłem i na nią nakręciłem drugą tym razem samokontrującą
Zainwestuj w nową, dobrej firmy końcówkę drążka kierowniczego i przy okazji dostaniesz dobra nakrętkę. Nie dokręca się tego "doćiągnałem ile mogłem" bo zawsze przeciągniesz gwint, tam jest miękki materiał, dokręca się raz i z wyczuciem.