Moze ktos wie czy maglownica od audi coupe ewentualnie audi 90 (5cyl) podejdzie do Audi 80 (4cyl)? W mojej audi nie ma wspomagania wiec bede wymienial na z.
Tylko nie wiem czy podejdzie, czy jeszcze musze dokupic ten kij na ktory sie mocuje kierownica.
Jak cos to moge zapodac kody.
Problem wynika z tego ze moja stara ma zbyt duzy luz
i przy ruszaniu lub stawaniu, wydaje gluchy stuk.
[B3 all] Maglownica od B3 5cyl. do B3 4cyl.
wszystkie pasują jedynie patrz jak wychodzą węże z niej.
powrotny do zbiorniczka niektóre mają zakończony dziwnie tzn zakrzywiony,
wiec jak bedziesz miał możliwość brania przewodu z maglownicą to bedziesz miał problem z głowy, zbiorniczki są zawsze w tym samym miejscu tak wiec jego długość musi ci sie zgodzić. zasilający miedzy pompa a maglem ten wysoko cisnieniowy od 5cylindrówki bedzie raczej za długi bo pompa jest wyzej niż w 4. od Vki jest inna bajka
<ok>
powrotny do zbiorniczka niektóre mają zakończony dziwnie tzn zakrzywiony,
wiec jak bedziesz miał możliwość brania przewodu z maglownicą to bedziesz miał problem z głowy, zbiorniczki są zawsze w tym samym miejscu tak wiec jego długość musi ci sie zgodzić. zasilający miedzy pompa a maglem ten wysoko cisnieniowy od 5cylindrówki bedzie raczej za długi bo pompa jest wyzej niż w 4. od Vki jest inna bajka
<ok>
No to +- juz jasne, bo mam dwie maglownice od audi 80 i dwie od audi 90. I te od Audi 90 sa w znacznie lepszym stanie, suche, zadnych wyciekow, zas od audi 80 maja juz porwana gofrowana gume na maglownicy.Dziki pisze:wszystkie pasują jedynie patrz jak wychodzą węże z niej.
powrotny do zbiorniczka niektóre mają zakończony dziwnie tzn zakrzywiony,
wiec jak bedziesz miał możliwość brania przewodu z maglownicą to bedziesz miał problem z głowy, zbiorniczki są zawsze w tym samym miejscu tak wiec jego długość musi ci sie zgodzić. zasilający miedzy pompa a maglem ten wysoko cisnieniowy od 5cylindrówki bedzie raczej za długi bo pompa jest wyzej niż w 4. od Vki jest inna bajka
<ok>