Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 2,3 20V Q] Maglownica z amortyzatorem drgań.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

[B3 2,3 20V Q] Maglownica z amortyzatorem drgań.

Post autor: bloku » 15 cze 2011, 00:47

Jak wiadomo w 7A są maglownice z amortyzatorem drgań. Jako że mam spore luzy...okazuje się że na maglu to pytanie...czy amortyzator jest w komplecie z maglem czy maglownice mogę zaadoptować od normalnego B3 R4/R5?

Oraz czy ktoś mi w końcu wyjaśni bo nie mogę znaleźć info czy ten amortyzator jest potrzebny i czy ewentualnie można pominąć go i założyć "zwykły" magiel od np NG?

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 15 cze 2011, 08:58

bloku pisze:czy maglownice mogę zaadoptować od normalnego B3 R4/R5?
Z moich info wynika ze tak, kazda maglownica ma możliwosc założenia tego amortyzatora a napewno moja w Compi.
bloku pisze:czy ten amortyzator jest potrzebny i czy ewentualnie można pominąć go i założyć "zwykły" magiel od np NG?
Można go pominąc ale jest on niezłym elementem "pakietu komfortu", dziaa on tak ze na nierównościach nie szarpie ci kierownica na boki tak agresywnie, odczowalne szczegolnie na sztywnym zawiasie, z amortyzatorem auto stabilniej sie prowadzi bynajmniej ja mam takie odczucia, generalnie takie same efekty jak motocykl z amortyzatorem skretu i bez.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 15 cze 2011, 09:07

Adam no właśnie ja się zastanawiam czy tak oby jest czy oby tak jest w B3 że można magiel zastąpić... No ale i tak Twoje wskazówki nakierują mnie na to aby wyjąć, rozebrać i póki co założyć inny magiel (bez amorka) a tamto zregenerować - u mnie amortyzator ma tez spore luzy.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 15 cze 2011, 10:28

Spoko kombinuj.
Takie magle z amortyzatorem byly tez w B4 V6, cabrio i innych, tylko nie wiem czy magiel pasuje od B4 do B3.
Ktoś gdzieś pisał ze ten amortyzator jest duzo tanszy i pasuje od mercedesa któregoś chyba.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 15 cze 2011, 11:01

zaloz od razu magiel z servotroniciem z b4 v6. Ja tak zrobilem w swoim 20v. Instalacja banalna

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 15 cze 2011, 11:53

U mnie ten amortyzator skrętu skrzypiał, kapnąłem na niego kropelkę oleju i przestał...

Chyba fabrycznie był w każdym audi bez wspomagania.

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 15 cze 2011, 12:19

Już dostałem za dobrą flachę magiel od B3...sucha i bez luzów. Będę przekładał amortyzator drgań - jeśli będzie się nadawał... Dzięki Panowie za informacje, są bardzo przydatne :-)

Awatar użytkownika
davidpolska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 479
Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
Lokalizacja: RZESZÓW

Post autor: davidpolska » 16 cze 2011, 00:23

a ja mam takie pytanie bo u mnie ten amorek ma też luz jak go złapie i szarpie to czuć luz; czy moze on stukać na nierównościach?? i czy można go odkręcić i jeździć bez; mam NE bez wspomagania. A zastanawiam się nad tym bo mam stuki dziwne takie głuche z prawej strony jak jade po nierównościach albo jak kręce kierownicą szybko w lewo i prawo to stuka;dodam że na szarpakach nie wyszedł żaden ani to żaden luz i bania ;(

Awatar użytkownika
bloku
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1935
Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
Imię: Michal
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Reda
Kontakt:

Post autor: bloku » 16 cze 2011, 00:29

jmm pisze:zaloz od razu magiel z servotroniciem z b4 v6. Ja tak zrobilem w swoim 20v. Instalacja banalna
Myślałem o tym ale wpierw muszę ogarnąć jak to się ma w stosunku do AANa...bo taki wyląduję zamiast 7A. Po drugie będę robił tak jak EDD czyli wywalam pompę dwu na rzecz jedno sekcyjnej + serwo.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 16 cze 2011, 08:21

aldi pisze:Chyba fabrycznie był w każdym audi bez wspomagania.
I nie tylko, w B4 podobno był w kazdym ktore mialo fabrycznie utwardzone zawieszenie, w compi im sie zapomniało :lol:
davidpolska pisze:czy moze on stukać na nierównościach??
Moze, najprosciej to odkrec i sie przejec bez.

Awatar użytkownika
jmm
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2456
Rejestracja: 22 lis 2006, 21:07
Lokalizacja: Włocławek
Kontakt:

Post autor: jmm » 16 cze 2011, 13:45

magiel z servotroniciem jest identyczny. Wiec nie ma znaczenia co tam za motor bedzie siedzial ani jaka pompa

Audi 80 Polska
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7334
Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
Imię: Andrzej Cz
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Audi 80 Polska » 16 cze 2011, 15:29

Słonik pisze:
aldi pisze:Chyba fabrycznie był w każdym audi bez wspomagania.
I nie tylko, w B4 podobno był w kazdym ktore mialo fabrycznie utwardzone zawieszenie, w compi im sie zapomniało :lol:
Mi się wydaje że w autach ten amortyzator skrętu służy poprawieniu komfortu jazdy kosztem "czucia" drogi na kierownicy. Pewnie specjalnie go nie dali w compi aby można było wyczuć jaką farbą są namalowane pasy na jezdni.

Awatar użytkownika
Słonik
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6359
Rejestracja: 02 sie 2007, 12:58
Lokalizacja: Łowicz

Post autor: Słonik » 16 cze 2011, 23:42

aldi, aaaaaa moze byc <piwo> .

Awatar użytkownika
Kermit85
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 583
Rejestracja: 05 paź 2008, 10:56
Lokalizacja: Jelenia Góra

Post autor: Kermit85 » 14 paź 2012, 22:50

Koledzy odświeżę troszkę kotleta, ale szukam takiego amortyzatora skrętu do mojej 7a, przekładnię oddałem do regeneracji i muszę ten amorek jeszcze wymienić do kompletu. Posiada ktoś taki, może być nawet z V-ki :-P

Awatar użytkownika
tomek1982
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1527
Rejestracja: 09 maja 2008, 11:45
Lokalizacja: Marki

Post autor: tomek1982 » 14 paź 2012, 23:19

ja ten amorek kupiłem z jednym mocowaniem do swojej audi rok temu i jeszcze nie opatentowałem mocowania i widze ze ciezko z dojsciem by co kolwiek rezac przy maglu by to zamocować

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl