[B3 2,3 20V Q] Maglownica z amortyzatorem drgań.
- bloku
- Forum Audi 80
- Posty: 1935
- Rejestracja: 21 lip 2007, 22:39
- Imię: Michal
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Reda
- Kontakt:
[B3 2,3 20V Q] Maglownica z amortyzatorem drgań.
Jak wiadomo w 7A są maglownice z amortyzatorem drgań. Jako że mam spore luzy...okazuje się że na maglu to pytanie...czy amortyzator jest w komplecie z maglem czy maglownice mogę zaadoptować od normalnego B3 R4/R5?
Oraz czy ktoś mi w końcu wyjaśni bo nie mogę znaleźć info czy ten amortyzator jest potrzebny i czy ewentualnie można pominąć go i założyć "zwykły" magiel od np NG?
Oraz czy ktoś mi w końcu wyjaśni bo nie mogę znaleźć info czy ten amortyzator jest potrzebny i czy ewentualnie można pominąć go i założyć "zwykły" magiel od np NG?
Z moich info wynika ze tak, kazda maglownica ma możliwosc założenia tego amortyzatora a napewno moja w Compi.bloku pisze:czy maglownice mogę zaadoptować od normalnego B3 R4/R5?
Można go pominąc ale jest on niezłym elementem "pakietu komfortu", dziaa on tak ze na nierównościach nie szarpie ci kierownica na boki tak agresywnie, odczowalne szczegolnie na sztywnym zawiasie, z amortyzatorem auto stabilniej sie prowadzi bynajmniej ja mam takie odczucia, generalnie takie same efekty jak motocykl z amortyzatorem skretu i bez.bloku pisze:czy ten amortyzator jest potrzebny i czy ewentualnie można pominąć go i założyć "zwykły" magiel od np NG?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- davidpolska
- Forum Audi 80
- Posty: 479
- Rejestracja: 25 lut 2007, 08:59
- Lokalizacja: RZESZÓW
a ja mam takie pytanie bo u mnie ten amorek ma też luz jak go złapie i szarpie to czuć luz; czy moze on stukać na nierównościach?? i czy można go odkręcić i jeździć bez; mam NE bez wspomagania. A zastanawiam się nad tym bo mam stuki dziwne takie głuche z prawej strony jak jade po nierównościach albo jak kręce kierownicą szybko w lewo i prawo to stuka;dodam że na szarpakach nie wyszedł żaden ani to żaden luz i bania ;(
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7334
- Rejestracja: 25 sty 2007, 08:37
- Imię: Andrzej Cz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
Mi się wydaje że w autach ten amortyzator skrętu służy poprawieniu komfortu jazdy kosztem "czucia" drogi na kierownicy. Pewnie specjalnie go nie dali w compi aby można było wyczuć jaką farbą są namalowane pasy na jezdni.Słonik pisze:I nie tylko, w B4 podobno był w kazdym ktore mialo fabrycznie utwardzone zawieszenie, w compi im sie zapomniało :lol:aldi pisze:Chyba fabrycznie był w każdym audi bez wspomagania.