[B4 2.0 ABT] Po wymianie węża maglownicy brak wspomagania
[B4 2.0 ABT] Po wymianie węża maglownicy brak wspomagania
Witam, ostatnio wymieniałem przewód pompa- magiel, bo przeciekał, więc zawiozłem do zakładu gdzie zakuwają nowe przewody na starych końcówkach i założyłem do auta. załałem nowy płyn. Z początku wspomaganie działa, odpowietrzyłem układ kręcąc w lewo i w prawo do oporu kilka razy. Ruszam na trasę przejechałem kilkadziesiąt km i zauważyłem że przy skręcaniu nie ma praktycznie wspomagania (bo są niskie obroty silnika zapewne) po zatrzymaniu na niskich obrotach ciężko kierą, nawet silnik nie odczuwa pracy pompy, gdy dodam gazu wspomaganie się pojawia. Znajomy mi powiedział, że w oryginalnym przewodzie jest kryza regulująca ciśnienie na pompie. Postanowiłem więc założyć używany wąż kupiony na szrocie zalałem nowy płyn i problem ten sam, z tą różnicą, że pompa nie wyje. Czy już pompa mogła już podziękować współpracy?