Witam jako że rezałem trochę przy zawiasie aby mi nic nie klekotało, to po wykonanej pracy postanowilem sobie zrobić geometrię.
Z tego co pamiętam to kiedyś jak juz robiłem geometrie to coś nie zgadząło się kątem wyprzedzenia sworzania zwrotnicy. I dokładnie teraz jest to samo.
Do tego wszystkiego poprawiłem sobie zbieżność z tyłu. Luz na otworach jest na tyle duży że w pewnym zakresie można fajnie sobie ustawić..
I byloby wszystko w porządku jaby nie pewne wartości które się nie zagzadzają, nie mieszą się się w przewidzianym zakresie.
Są to: kąt pochylenia kół tylnych, kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy. Wartości nieregulowane.
Czy ktoś obeznany w temacie może się wypowiedzieć. W ząłączeniu wydruk z pomiaru i regulacji geometrii.
[80B4 2.6 ABC]Pomiar i regulacja geometrii. Złe kąty.
- bartek18150
- Audi 80 Klub
- Posty: 846
- Rejestracja: 25 wrz 2007, 21:25
- Imię: Dawid
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Mojsławice- Chelm
- Kontakt:
Na moje oko jest to ok. W 90% samochodow jakie robilem, w elemetach nie podlegajacych regulacji bardzo czesto odbiegaja od norm. Mowie tu rowniez o duzo nowszych autach. Dane geomerji jakie powinno posiadac auto, podawane sa z projektow aut, przy czym auto zjezdzajace z lini produkcyjnej nie jest idealne. Na te wartosci maja wplyw nawet spezyny, przy kturych ruznice ugiecia zmieniaja wartosci geometri itp itd...
Nie przejmuj sie, jezdzij i zapomnij o tych niejasnosciach <ok>
Nie przejmuj sie, jezdzij i zapomnij o tych niejasnosciach <ok>