Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.6 TD SB] Problem po przekładce maglownicy

ODPOWIEDZ
pcheos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:06
Lokalizacja: Knurów

[B3 1.6 TD SB] Problem po przekładce maglownicy

Post autor: pcheos » 29 paź 2011, 12:51

Witam wszystkich. W końcu udało mi się oddać samochodzik na przekładkę magla. Po odebraniu samochodu oniemiałem z wrażenia, że po paru latach męczarni wspomaganie wreszcie mi działa. Miałem jedno ale: przy skręcaniu pompa dość głośno wyła, wcześniej nie. Moja pierwsza diagnoza: zalali za dużo płynu. Strzykawa, odciągam a tu szok. Czerwony płyn, wcześniej był zielony. Spuściłem czerwony, zalałem Febi 06162 i rzeczywiście pompa już nie wyje, lecz....nie chodzi tak lekko jak przy czerwonym. O co tu chodzi ?

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 29 paź 2011, 12:57

Może chodzi o jego gęstość. Czerwony mógł być gęstszy co przekładało się na ciśnienie, ale i na obciążenie pompy. Tylko to przychodzi mi do głowy.

pcheos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:06
Lokalizacja: Knurów

Post autor: pcheos » 29 paź 2011, 13:20

Zawsze wydawało mi się, że mineralny olej (zielony) jest gęstszy. Co polecacie ? Można mieszać czerwony z zielonym ? Lub zalać czerwony i dodać STP Power Steering fluid ?

Awatar użytkownika
IC69
Przyjaciele
Przyjaciele
Posty: 4800
Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
Imię: Irek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: IC69 » 29 paź 2011, 13:42

pcheos pisze: Można mieszać czerwony z zielonym ? Lub zalać czerwony
Te oleje nie są mieszalne, a na zbiorniku napisane jest jak byk: "Only Mineral Hydraulic Fluid", więc z syntetykiem lepiej nie eksperymentować.
pcheos pisze:Spuściłem czerwony, zalałem Febi 06162
Przepłukałeś cały układ, tym zielonym?

pcheos
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 51
Rejestracja: 12 kwie 2008, 19:06
Lokalizacja: Knurów

Post autor: pcheos » 29 paź 2011, 14:25

Tak, przepłukałem cały układ.

[ Dodano: 2011-10-30, 17:38 ]
Kolejne moje pytanie: podkładka metalowa powinna być między przewodem a śrubą czy śrubą a pompą ? Mam na myśli przewód, który idzie ze zbiorniczka do pompy. Płyn mi kapie i zastanawiam się czy przekręciłem śrubę czy źle umiejscowiłem podkładkę (dałem między śrubę a przewód). Czy to może być powodem wycia pompy ?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 30 paź 2011, 19:19

2 podkładki, mi tez tam kapie,a i taż mam w 2 audi czerwony Mobil

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl