[B3 1.6 TD SB] Problem po przekładce maglownicy
[B3 1.6 TD SB] Problem po przekładce maglownicy
Witam wszystkich. W końcu udało mi się oddać samochodzik na przekładkę magla. Po odebraniu samochodu oniemiałem z wrażenia, że po paru latach męczarni wspomaganie wreszcie mi działa. Miałem jedno ale: przy skręcaniu pompa dość głośno wyła, wcześniej nie. Moja pierwsza diagnoza: zalali za dużo płynu. Strzykawa, odciągam a tu szok. Czerwony płyn, wcześniej był zielony. Spuściłem czerwony, zalałem Febi 06162 i rzeczywiście pompa już nie wyje, lecz....nie chodzi tak lekko jak przy czerwonym. O co tu chodzi ?
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Te oleje nie są mieszalne, a na zbiorniku napisane jest jak byk: "Only Mineral Hydraulic Fluid", więc z syntetykiem lepiej nie eksperymentować.pcheos pisze: Można mieszać czerwony z zielonym ? Lub zalać czerwony
Przepłukałeś cały układ, tym zielonym?pcheos pisze:Spuściłem czerwony, zalałem Febi 06162
Tak, przepłukałem cały układ.
[ Dodano: 2011-10-30, 17:38 ]
Kolejne moje pytanie: podkładka metalowa powinna być między przewodem a śrubą czy śrubą a pompą ? Mam na myśli przewód, który idzie ze zbiorniczka do pompy. Płyn mi kapie i zastanawiam się czy przekręciłem śrubę czy źle umiejscowiłem podkładkę (dałem między śrubę a przewód). Czy to może być powodem wycia pompy ?
[ Dodano: 2011-10-30, 17:38 ]
Kolejne moje pytanie: podkładka metalowa powinna być między przewodem a śrubą czy śrubą a pompą ? Mam na myśli przewód, który idzie ze zbiorniczka do pompy. Płyn mi kapie i zastanawiam się czy przekręciłem śrubę czy źle umiejscowiłem podkładkę (dałem między śrubę a przewód). Czy to może być powodem wycia pompy ?