Witajcie,
Mam dosyć poważny problem.. miesiąc temu, kiedy chciałem zaparkować auto i zatrzymałem się już do cofania to przez chwile całkowicie zablokowało mi kierownicę :shock: mogłem zrobić nią tylko pół obrotu i po chwili wszystko wróciło do normy.. trochę się tym zdziwiłem. Sprawdziłem płyn wspomagania i było go trochę mało - uzupełniłem. Dzisiaj zdarzyła się podobna sytuacja. Zatrzymałem auto i już chciałem cofać a tutaj nie da się kręcić :shock: trwało to troszkę dłużej i miałem czas na obadanie sytaucji, mianowicie mogłem zrobić tylko pół obrotu tak jak wcześniej a kiedy chciałem skręcić dalej kierownicą to czułem jakieś bicie i dalej się nie dało ! :shock: Od razu sprawdziłem płyn wspomagania i był w normie.. Po kolejnej chwili wszystko wróciło do normy i mogłem jechać dalej. Dojechałem do pracy i nic się nie działo - jakby wszystko było ok... Co to może być ??? Wiem, że ostatnio też jeździłem z małą ilością płynu od wspomagania ze 3-4 dni i było słychać jęki pompy, ale uzupełniłem wtedy płyn i teraz nie słychać dosłownie nic. Poza tym jakby nawet pompa wspomagania padła to dało by się nadal kręcić kierownicą, a tutaj się nie da !
PS. Gumowa osłona od maglownicy była przerwana od zeszłego roku... na 99% to.
Czekam na wsze wsparcie w tym temacie.
[B4 1Z] Problem z układem kierowniczym
- Motostacja pl
- Forum Audi 80
- Posty: 6966
- Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
- Imię: Motostacja PL
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Pozwolę sobie podłączyć do tego tematu. Mam ten sam problem, z tym, że bez "jęków" wspomagania i bicia kierownicy. Po prostu tak jakbym skręcił do oporu a ledwie ruszyłem kierownicą. Zdarza się to bardzooo rzadko (1 na 3-4 miesiace) i tylko przy parkowaniu bądź prędkościach poniżej 20 km/h. Mechanicy nie mogą nic zlokalizować, a ja zaczynam mieć obawy czy mogę autem jeździć. Zastanawiam się czy to nie kolumna kierownicy do wymiany?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i podpowiedzi.
[quote]Zdejmij półkę pod nogami kierowcy i obadaj jak wygląda cała kolumna kierownicza. Może tam coś siadło.[/quote] - na co zwrócić uwagę ?
[quote]PS. Gumowa osłona od maglownicy była przerwana od zeszłego roku... na 99% to.[/quote] - Niemy88 - to była przyczyna ?
Będę wdzięczny za wszelkie sugestie i podpowiedzi.
[quote]Zdejmij półkę pod nogami kierowcy i obadaj jak wygląda cała kolumna kierownicza. Może tam coś siadło.[/quote] - na co zwrócić uwagę ?
[quote]PS. Gumowa osłona od maglownicy była przerwana od zeszłego roku... na 99% to.[/quote] - Niemy88 - to była przyczyna ?