Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi B4 2.8] Problem ze wspiomaganiem

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
klepa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:46
Lokalizacja: Suwałki

[Audi B4 2.8] Problem ze wspiomaganiem

Post autor: klepa » 12 paź 2008, 15:42

Witam czytałem na forum o problemach ze wspomaganiem ale nie znalazłem konkretnej odp.
Mianowicie problem polega na tym iż wspomaganie ciężko chodzi nie mam klimy więc jedne obciążenie odpada dla paska dodam tylko że jak przygazuję to kierownica lżej sie kręci ale tak przy około 2tys obr. Płyn był wymieniany rok temu ale jest koloru żółtego bodajże żadnych odgłosów z pompy nie słychac i co może być przyczyną trudnego kręcenia kolem??


Kolego poniżej jest podobny temat o wspomaganiu nie dubluj tematów o podbnej tematyce tylko dołącz do juz istniejacego
prosze o usuniecie tematu
Ostatnio zmieniony 13 paź 2008, 16:50 przez klepa, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 12 paź 2008, 15:46

klepa pisze:Płyn był wymieniany rok temu ale jest koloru żółtego
Płyn powinien być zielony to raz a dwa jeśli kierownica zaczyna lżej chodzić wraz z zwiekszeniem obrotów silnka = pompy to znaczy że pompa poprostu nie daje rady, ewentualnie jest zły płyn bądź sam pasek za słabo naciągniety, ale jeśli wymiana płynu nic nie da to pompa do wymiany - najnormalniej w świecie nie daje odpowiedniego ciśnienia.

Awatar użytkownika
klepa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 100
Rejestracja: 23 lis 2006, 22:46
Lokalizacja: Suwałki

Post autor: klepa » 12 paź 2008, 22:23

Pasek jest dobrze naciagniety bo jest samonapinacz w v-ce
zmienie jeszcze plyn na febiego i zobaczymy

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 13 paź 2008, 10:00

klepa pisze:Pasek jest dobrze naciagniety bo jest samonapinacz w v-ce
A jestes pewien ze jest on dobrze naciągnay przez ten samo napinacz? Bo to że jest samo napinacz to wcale nie znaczy ze moze sie zluzowav w przypadku zurzycia tego napinacza.

Awatar użytkownika
kojtek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 168
Rejestracja: 19 lis 2007, 19:16
Lokalizacja: Działdowo

Post autor: kojtek » 16 paź 2008, 22:18

piszczał by mu jak by dostał wilgoci.najszybciej wymień olej

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga