Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ABK] przekładnia kierownicza-wycieki

ODPOWIEDZ
Andrzej1376

[80 B4 2.0 ABK] przekładnia kierownicza-wycieki

Post autor: Andrzej1376 » 09 lut 2007, 18:52

Witam koledzy.
Mam pytanie: czy wycieki z maglownicy mogą być przyczyną niestabilnego zachowania się auta podczas jazdy??? Otóż po wymianie amortyzatorów(KAYABY olejowe) stwierdziłem, że auto jeździ gorzej jak przed wymianą i to na starych zużytych amorach. Zachowuje się tak jakoś niespokojnie, buja nim, niepewnie się prowadzi. A wymieniłem nie tylko amory lecz także tuleje na wachaczach i sankach, łącznik, gumy na stabilizatorze a nawet łożysko na górze Persona.
Ale właśnie ta wyciekająca maglownica. Może to to jest tego powodem???
Ale nie dosyć, że auto wozi, to jeszcze cały czas coś mi stuka z prawej strony kierowcy. Jest to taki odgłos jakby ktoś ziemniaki wsypywał do drewnianej skrzyni. Szarpaki na diagnostyce nic nie wykryły, mechanik załamany już się poddał. Co to do cholery może być???
Piszcie, jeśli ktoś miał podobny problem albo podejrzewa o co w tym wszystkim biega...

Awatar użytkownika
jarema
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 26 gru 2006, 15:57
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarema » 09 lut 2007, 20:26

Jeżeli nie masz luzu na przekładni to niewielki wyciek oleju nie powinien mieć wpływu na działanie tej przekładni.

Andrzej1376

Post autor: Andrzej1376 » 10 lut 2007, 10:34

Luz mówisz? A jak to wyczuć?

ScaniaDriver
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 127
Rejestracja: 18 sty 2007, 23:57

Post autor: ScaniaDriver » 10 lut 2007, 11:21

sprawdz czy dobrze masz skrecoy amortyzator w kolumnie zaraaz tu przy sprezynie;)
Audi Rulez !!

Awatar użytkownika
jarema
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 142
Rejestracja: 26 gru 2006, 15:57
Lokalizacja: Białystok

Post autor: jarema » 10 lut 2007, 15:53

Andrzej1376 pisze:Luz mówisz? A jak to wyczuć?
Najlepiej przy uniesionym aucie i uruchomionym silniku. Trzeba złapać za koło w poziomie i
ruszać na boki. Ot i cała filozofia ;)

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 11 lut 2007, 21:56

Ja mam to samo, wymieniłem wszystkie tuleje i łożyska, wszystko podokręcałem i dalej ten sam odgłos. Została mi tylko maglownica, która nie cieknie i prawidłowo pracuje ale jej regeneracja sporo kosztuje, więc sie wstrzymałem. Ostatnio wpadłem na pomył by sprawdzić jak jest przykręcony amortyzator w kolumnie, może tam jakieś luzy wzdłuż osi amortyzatora pojawiły się. Na razie podobnie jak mechanik rozkładam ręce i czekam na nowy pomysł z serii co by tu jeszcze rozkręcić. Co do amorków to nie wiem czy nie powinny tam być amortyzatory gazowo olejowe o ile ma to jakies istotne znaczenie.

[ Dodano: 2007-02-11, 21:58 ]
Przy okazji mam pytanko, czy ktoś z was ma jakieś sprawdzone rozwiązanie jakby to "zmiękczyć" zawieszenie w naszych Audi? (oprócz zamiany oryginalnych sprężyn na te z długopisu) :lol:

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga