Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.3] sciaga na prawo

ODPOWIEDZ
konieczkoo18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:06

[80 B4 2.3] sciaga na prawo

Post autor: konieczkoo18 » 15 lip 2008, 14:00

witam. mam taki problem jade po prostym odcinku drogi to jak puszcze kierownice to samochod sciaga na prawo, oraz slychac w przednim prawym kole stuki jak wjade na dziury.

noorbi

Post autor: noorbi » 15 lip 2008, 14:20

Zbyt lakoniczny opis, tak Ci niestety nie pomożemy. Przyczyn ściągania może być bardzo wiele, od tych łatwych do usunięcia ( np. za mało powietrza w kole ) do bardzo poważnych ( np. auto po powaznym gongu i geometria do bani ) . Inne przyczyny to wybite zawieszenie, zapieczony hamulec, źle ustawiona zbieżność itp. Możliwości mnóstwo. Ja proponuję zacząć od sprawdzenia kół i zawieszenia, te stuki to pewnie wywalone tulejki. Trzeba wszystko posprawdzać.

konieczkoo18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:06

Post autor: konieczkoo18 » 15 lip 2008, 14:24

oki dzieki wielkie.

Awatar użytkownika
adam28k
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 209
Rejestracja: 08 lis 2007, 22:31
Lokalizacja: Warmia Mazury

Post autor: adam28k » 15 lip 2008, 14:55

konieczkoo18 pisze:slychac w przednim prawym kole stuki jak wjade na dziury.
To zapewne łącznik stabilizatora i nie ma on nic wspólnego ze ściąganiem.

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 15 lip 2008, 15:33

Tak jak koledzy piszą, jedź na diagnostykę i ci sprawdzą. Co do stuków to też obstawiam na łącznik stabilizatora. Zazwyczaj są słabej jakości,a jak się wybiją to strasznie się tłuką. Do tego radziłbym szybko zrobi geometrie i zbierznośc bo ci oponki pościna i koszty się powiększą :-(

Awatar użytkownika
goldi j51
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3625
Rejestracja: 01 kwie 2007, 19:01
Imię: Robert
Model: Audi A6
Nadwozie: Sedan
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: goldi j51 » 15 lip 2008, 16:05

co do stuków to jeszcze poduszka amortyzatora zrób najpier porządek z zawieszeniem i dopiero ustaw zbieżność :-D

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 15 lip 2008, 17:17

i tak raczej żądny porządny warsztat nie podejmie się ustawiania geometrii bez sprawnego zawieszania ;-)

konieczkoo18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:06

Post autor: konieczkoo18 » 16 lip 2008, 14:15

a geometria to duzy koszt ustawienia??

Awatar użytkownika
misiek440
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 917
Rejestracja: 03 cze 2007, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: misiek440 » 16 lip 2008, 15:04

różnie od 50zł do 150, ja płaciłem 70z ł(zbieżność +kąty) tylko trzeba ich pilnować :-P

konieczkoo18
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 22 cze 2008, 11:06

Post autor: konieczkoo18 » 20 lip 2008, 23:26

jusch wiem dlaczego mi tak sciagalo na prawo, poniewaz mam wybite simerbloki w prawym przednim kole:) wymienie i zobacze czy bedzie tak samo czy to pomoze bo mechanik mi powiedzial ze to przez to jest....

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 21 lip 2008, 08:59

Tylko po wymianie nie zapomnij o sprawdzeniu geometrii.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl