Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1Z] ściąga przy hamowaniu

ODPOWIEDZ
mysza134
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 mar 2008, 17:12

[b4 1Z] ściąga przy hamowaniu

Post autor: mysza134 » 23 kwie 2008, 18:12

ostatnio wymienilem tuleje wachaczy obie strony luzow zadnych nie ma co moze byc przyczyna owego zjawiska? <piwo>

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 23 kwie 2008, 18:25

Zbyt duża różnica w sile hamowania między prawym a lewym kole, nieprawidłowa geometria kół, nieprawidłowe ciśnienie w ogumieniu(różniac między prawą a lewą stroną), zapieczony cylinderek bądź klocki lub prowadnica zacisku(ze strony w którą nie ściąga), zaoliwiona tarcza hamucowa bądź klocki i zapowietrzony układ hamulcowy lub zapchany przewód hydrauliczny od hamulca. Chyba wszystko jeśli o czymś zapomniałem to koledzy uzupełnią.

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 23 kwie 2008, 18:40

Nic dodać nic ujac, chyba wiecej powiedzieć sie na ten temat nie dało :-D

Awatar użytkownika
B4|Przemo
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 154
Rejestracja: 30 gru 2007, 00:40
Lokalizacja: Białogard/Koszalin

Post autor: B4|Przemo » 23 kwie 2008, 19:50

Dokladnie, ale pamietaj po takich zabiegach od tuleji po cala wymiane wahaczy, trzeba pojechac ustawic zbierznosc, ja robilem to kilka dni temu bo tez wymienialem tuleje :-) jesli przed wymiana nie bylo nic podobnego to na pewno zbierznosc, pozdrawiam :-)

mysza134
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 81
Rejestracja: 20 mar 2008, 17:12

Post autor: mysza134 » 23 kwie 2008, 20:26

przed wymiana bylo tak samo uklad hamulcowy raczej odpada wszystko zostalo w nim przejrzane pojade zrobic zbieznosc zobaczymy co to da

Awatar użytkownika
Kokolino
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 3371
Rejestracja: 17 lut 2007, 12:39
Imię: Radomir
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0 ABK
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Kokolino » 23 kwie 2008, 20:36

Podjedź na stacje ontroli pojazdów niech ci sprawdzą siły hamowania czy nie ma przypadkiem zbyt dużych różnic w sile halowania. Maxymalana dopuszczalna różnica między lewym a prawym kołem to 30%, ale już przy takiej różnicy odczuwalne jest ściąganie. To oczywiście zrób po geometrii jakby dalej ściągało.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl