[B4 1Z] syczenie z za kierownicy
[B4 1Z] syczenie z za kierownicy
Szanowni koledzy
Ostatnio pojawiło się w moim samochodzie syczenie z za kierownicy przy włączonym silniku. Kiedy skręcam kierownicę syczenia zmienia na chwilę dźwięk ewentualnie ustaje jeśli przytrzymać skręconą kierownicę. Szukałem na forum informacji na ten temat niestety nic nie znalazłem. Będę bardzo wdzięczny za pomoc i wszystkie rady.
dziękuję i pozdrawiam
Ostatnio pojawiło się w moim samochodzie syczenie z za kierownicy przy włączonym silniku. Kiedy skręcam kierownicę syczenia zmienia na chwilę dźwięk ewentualnie ustaje jeśli przytrzymać skręconą kierownicę. Szukałem na forum informacji na ten temat niestety nic nie znalazłem. Będę bardzo wdzięczny za pomoc i wszystkie rady.
dziękuję i pozdrawiam
Przy maksymalnych skrętach zawsze słychać inny ton pracy pompy wspomagania ukł. kierowniczego.
Jeżeli słyszysz to w okolicy kierownicy a dokladniej ściany grodziowej bo tam umiejscowione jest serwo to ja bym obstawiala na nim nieszczelność- sprawdź co się dzieje jak naciskasz pedał hamulca, czy dochodzi syczenie wówczas takie o jakim piszesz?
Jeżeli słyszysz to w okolicy kierownicy a dokladniej ściany grodziowej bo tam umiejscowione jest serwo to ja bym obstawiala na nim nieszczelność- sprawdź co się dzieje jak naciskasz pedał hamulca, czy dochodzi syczenie wówczas takie o jakim piszesz?
syczenie słychać ciągle przy ustawieniu kół na wprost przy normalnej jeździe, w zakrętach też, (tzn. nie mam na myśli maksymalnego skrętu kół wtedy rzeczywiście słychać inny dźwięk ale to nie o niego chodzi). Płyn serwa jest w normie. Latem zdarza się, że trochę go ucieka bo serwo odrobinę puszcza ale teraz jest pełen zbiorniczek a od lata i nic nie ubyło.
a ja bym obstawial magiel do wymiany 2 tygodnie temu tez mi sie takie syczenie pojawilo i wlasnie jestem w trakcie wymiany zrób tak jak bedzie syczec kucnij i sluchaj gdzie ucieka u mnie to bylo miedzy pedalami tam gdzie trzpien z przekladni whodzi do auta podociskaj ta gume i zobaczysz czy na sekunde hociaz ucichnie jak tak to magiel do roboty tez myslalem ze serwo ale jednak nie
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Witam. Ciekawy temat. Interesuje mnie dalsza diagnostyka tej przypadłości, ponieważ od jakiegoś tygodnia to syczenie pojawiło się u mnie. Mało tego. Jak odpalę silnik to po dwóch minutach olej w układzie - pompa, maglownica, przewody, zbiornik wyrównawczy, wszystko gorące jak diabli. Proszę o poradę czy to wina pompy czy maglownicy. Maglownica z przebiegiem cztery miesiące. Wymieniłem z powodu wycieków.
Syczenie z układu jest po odpaleniu silnika w kabinie. Jest to dźwięk o różnej tonacji. Po przejechaniu kilku kilometrów czuje się smród o zapachu fekali.
Moim zdaniem ten zapach pochodzi z przegrzania oleju w układzie.
Proszę o pomoc.
Syczenie z układu jest po odpaleniu silnika w kabinie. Jest to dźwięk o różnej tonacji. Po przejechaniu kilku kilometrów czuje się smród o zapachu fekali.
Moim zdaniem ten zapach pochodzi z przegrzania oleju w układzie.
Proszę o pomoc.
U mnie syczy od 2 lat i syczenie jest z miesiąca na miesiąc coraz głośniejsze. I tak jak autor pisał syczenie zmienia barwe tonu przy ruchu kierownicą (nawet namniejszym). W moim przypadku winna temu jest pompa wspomagania bo widze,że już zaczęła cieknąć uszczelnienieniami i wokół przewodów olejowych. Mam drugą i czekam aż ta ducha wyzionie całkiem. Nie obstawiał bym raczej maglownicy chociaż i jej nie wykluczam....