Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 ABT]Wspomaganie Objawy popsutej pompy?

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

[B4 ABT]Wspomaganie Objawy popsutej pompy?

Post autor: MaXuS » 23 lip 2008, 22:04

Dziś pod sklepem odpalam autko i nie mogę ukręcić mówię co jest mam pane czy co... wysiadam patrze jest ok odpalam znowu i czary mary działa wszystko ok, Później zdarzyło mi sie jeszcze parę razy tak pod domem... o co chodzi ?? Coś z elektryką sie pomieszało ?? Miał ktoś podobny problem? Jak go rozwiązać??

Po przejechaniu kilku km wspomaganie coraz słabsze... teraz jest takie jakby chciało a nie mogło...
Ostatnio zmieniony 24 lip 2008, 22:07 przez MaXuS, łącznie zmieniany 1 raz.

WOJTEK26
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4041
Rejestracja: 01 lut 2007, 08:15
Lokalizacja: Jelenia G

Post autor: WOJTEK26 » 24 lip 2008, 09:35

Sprawdx czy jest poziom oleju w zbiornicku od wspomagania, czy pasek sie nie slizga. Pompa wydaje jakies dźwieki :?: moze nie wytwarza cisnienia

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 24 lip 2008, 10:16

poziom płynu ok, sprawdzę czy śie nie ślizga. Ale to jest dziwne bo wystarczy zgasić i nanowo odpalić i już działa... Co to może być jeszcze? Pompa wydaje "normalne" dźwięki.

[ Dodano: 2008-07-24, 16:31 ]
Pomóżcie mi jaki kolor płynu sie wlewa do wspomagania??? ile tam go wejdzie? i jak wymienić? Bo to chyba wina ze był dolany jakiś czerwony...

Awatar użytkownika
Solskier
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4315
Rejestracja: 16 sie 2007, 11:25
Imię: Sebastian
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2,2 AAN
Lokalizacja: Kłodzko
Kontakt:

Post autor: Solskier » 24 lip 2008, 17:27

Płyn zielony Febiego Bilsteina 1L w zupełnosci Ci starczy w układ wchodzi coś koło 0.6-0.8l nie pamietam dokładnie... co do sposobu zmiany, odkrecasz waz wychodzacy z zbiornika wyrównawczego, podkładasz pod auto jakas miske czy inne naczynie do złapania płynu, odkrecasz korek ze zbiorniak (dla szybszego spłyniecia płynu) dodatkowo odpalasz na około 5s auto i krecisz w tym czasie kierownica - w tym czasie spokojnie powinno wywalić cały płyn z układu, zakrecasz weza spsowrotem walisz nowy płyn odpalsz silnk i robisz pare razy pełne skrety do oporu (w ten sposób odpowietrzasz układ). Wątpie aby zmiana płynu coś pomogła, bo albo siada przekładnia albo sama pompa zaczyna wiariowac raz daje cisnienie a raz nie, ale zycze powodzenia moze sie uda <ok>

Aha ponizej link do aukcji z odpowiedznim płynem do układu
:arrow: http://moto.allegro.pl/item393037594_pl ... elony.html

Awatar użytkownika
MaXuS
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 421
Rejestracja: 20 mar 2008, 21:05
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: MaXuS » 24 lip 2008, 19:35

Solskier The great! ;] Dzięki ale sprostuje że kiedyś dolałem trochę czerwonego płynu ... a Co do wspomagania zauważyłem ze działa ale strasznie ciężko...

[ Dodano: 2008-07-25, 16:27 ]
Dzięki za pomoc wymieniłem płyn i ku mojemu zdziwieniu w starym było pełno opiłków i to dosyć dużych... zapewne dlatego mi wspomaganie nie chodziło zbytnio.. Tylko skąd sie opiłki tam znalazły? Dodaje Fotkę poniżej :

Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl