[80 ALL] Wymiana osłony przekładni kierowniczej
[80 ALL] Wymiana osłony przekładni kierowniczej
Witam
Nie wiem jak zabrać sie za wymianę osłony na maglownicy??
Próbować jakoś zbijać ten pierścień co jest od góry czy wyjmować zawleczki i wyjąć całe tłoczysko??
Nie wiem jak zabrać sie za wymianę osłony na maglownicy??
Próbować jakoś zbijać ten pierścień co jest od góry czy wyjmować zawleczki i wyjąć całe tłoczysko??
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
potwierdzam, łatwiejszej naprawy to już chyba nie ma nawet jak jest zamontowana w auciemasz ułatwione zadanie bo maglownica na wierzchu ja u siebie pare lat temu zmienialem na aucie i niczego nie dotykalem i nową osłonę założyłem bez problemu tak więc nie wiem czy jest sens zbijanie tego
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
tomek1982 pisze:nie zbijaj pierścienia wymienialem w swoim i innych bez zbijania pierscienia nakladaszgume i rzy naciaganiu delikatnie ciagnij i obracaj gumą i spokojnie ci wejdzie[/quotelbula pisze:naprawa łatwa ale dostep przy rozmiarze rączek xxl ,a pierścień uważaj i zdejmij bo bedziesz do aso gonił
nasmarowanie czyms może jeszcze ulatwic
- sylwester28ET
- Forum Audi 80
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2009, 00:32
- Lokalizacja: Busko Zdrój
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga