Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.0 ABK Avant] Wyniki badań - zbiezność, geometria

ODPOWIEDZ
mikam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 24 sie 2009, 19:06

[2.0 ABK Avant] Wyniki badań - zbiezność, geometria

Post autor: mikam » 19 paź 2009, 19:48

Witam czy coś Wam to powie? Doradźcie proszę co robić z takimi wynikami? Mechanik który badał zbiezność stwierdził że tylna oś jest przesunięta. Kupywać belkę tylną?
Ostatnio zmieniony 19 paź 2009, 21:28 przez mikam, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 22 paź 2009, 16:38

Moim zdaniem, moge sie oczywiscie mylic ale....
Kola masz tylko za bardzo pochylone, nie wiem jak on w ten sposob sprawdzil ze masz przesunieta belke. To sie da sprawdzic moim zdaniem jedynie na tzw plycie. Czyli urzadzenie ktorym sprawdza sie wzajemne polozenie punktow kontrolnych na podlodze samochodu.

mikam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 24 sie 2009, 19:06

Post autor: mikam » 26 paź 2009, 06:24

racja w tym co piszesz - przejadę się do innego mechanika ustawiającego geometrię kół, może on będzie coś w stanie zrobić. Ten pierwszy pomierzył i powiedział że ok, a za tył się nie tyka. Za pomiar 25 zł nie pieniądze ale problem dalej został.

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 26 paź 2009, 10:02

Ale czemu pojechales na ta geometrie? samochod Ci sciaga? tnie Ci opony?

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 26 paź 2009, 17:18

Do tego zbyt duże pochylenie przednich kół.

mikam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 24 sie 2009, 19:06

Post autor: mikam » 26 paź 2009, 17:45

Samochód kupiłem 3 miesiące temu w klimatroniku z abs-em aż żal nie starać się usprawnić w nim wszystkiego. Ciągle zastanawiam się czemu facet go sprzedał? Jednym z mankamentów auta jest to że ściąga go delikatnie, choć zawsze w prawą stronę. Znalazłem też kartkę z badania poprzedniego właściciela - więc doszukuję się tu jakiegoś dylematu. Tylko podpowiedzcie mi proszę jak starać się to rozwiązać?

PS. co do opon to nie wiem czy ścina bo po zakupie auta kupiłem nowe.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 26 paź 2009, 21:18

Będzie cięło opony od wewnątrz. Do tego trochę zbyt duża różnica w zbiezności kół przednich.
Nie wymyślisz nic i nic sie nie poprawi do momentu kiedy zmienisz tylne tuleje ławy podsilnikowej na takie od silnika V6 lub TDI.

mikam
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 10
Rejestracja: 24 sie 2009, 19:06

Post autor: mikam » 27 paź 2009, 06:04

Dzięki Czarek. Teraz mam chociaż alternatywę do zmiany całej belki. Tylko czemu nie założyć oryginalnych tulejek ? Może tamte się zjechały? Dodam jeszcze że sprawdzałem samochód na stacji diagnostycznej - amortyzatory OK ale ustawienie kierownicy po wjeździe na te wszystkie szarpaki i inne nie było proste (co trochę dziwne bo gdy jeżdżę zawsze mam prosto). Wskazówką może być nadkole (ten plastik) pod wlewem paliwa. Jest poszarpany co może świadczyć że moja niuńka dostała w tylne koło od strony pasażera....

Awatar użytkownika
flgmnft
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 384
Rejestracja: 13 gru 2008, 10:04
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: flgmnft » 27 paź 2009, 07:22

Moze tak byc wlasnie ze jest po jakims strzale. Jedz samemu na zbierznosc. Co prawda to ok 60-100 kosztuje, ale bedziesz mial wszystko na cacy na pewno. Albo chociaz dogadaj sie z gosciem na stacji diagnostycznej zeby na to zerknal i chociaz zalozyl do Ciebie te przyzady i wykonal wydruk. Bedziesz mial poruwnanie. Mozesz tez pomierzyc piasy od jakiegos punktu w samochodzie ktory mogl nie ulec uszkodzeniu w samochodzie. Mozesz tez pojechac gdzies na kanal i pomierzyc przekatne kol metrem (lewy przod i prawy tyl) jaka jest odleglosc od tych samych punktow. Bedziesz mial chyba jasne czy jest cos przestawione.

Awatar użytkownika
czarekj
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2768
Rejestracja: 15 sty 2007, 19:30
Lokalizacja: Warszawa/Zambrów

Post autor: czarekj » 28 paź 2009, 05:50

Ja bym zostawił tył w spokoju a zajął sie przodem.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl