Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80 B4 2.0 ] zbieżność

ODPOWIEDZ
plasek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 19 mar 2007, 21:31
Lokalizacja: Włocławek

[80 B4 2.0 ] zbieżność

Post autor: plasek » 27 mar 2007, 23:29

no wiec tak jak w temacie, chciałbym sie dowiedziec ile kosztuje ustawienie zbieznosci bo troche kierownice mam krzywa i zle mi sie z tym zyje! pozdrawiam

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6966
Rejestracja: 07 mar 2007, 19:03
Imię: Motostacja PL
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan quattro
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Motostacja pl » 27 mar 2007, 23:47

Ale czy autko ściąga ci podczas jazdy? Bo jeśli masz tylko krzyo kierownicę, to wystarczy ją odkręcić i ustawić prosto. A co do kosztów zbierzności, to u mnie w Kleczewie kosztuje to około 40 złotych.

Awatar użytkownika
Kornel
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1106
Rejestracja: 01 mar 2007, 18:02
Lokalizacja: k/Łukowa

Post autor: Kornel » 28 mar 2007, 00:24

Po 25zł za zbieżność i po 15zl kąt od koła.

Awatar użytkownika
Omen
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 320
Rejestracja: 23 mar 2007, 07:06
Lokalizacja: RJS

Re: [80 B4 2.0 ] zbieżność

Post autor: Omen » 28 mar 2007, 10:18

plasek pisze:"... bo troche kierownice mam krzywa i zle mi sie z tym zyje! pozdrawiam"
Taką radę koledze podsunę: ustaw samochód z kołami na wprost, zaznacz sobie "12" godz. na kierownicy( np, kredą lub coś przyklej np, kawałeczek taśmy lub tp.), potem kręć kierownicą do oporu w lewo, potem w prawo: licz przy tym ilość obrotów wykonanych przez kierownicę. Jeżeli te obroty ( do skrajnych położeń) są równe, wystarczy ściągnąć kierownicę i przestawić na wprost, jeżeli liczba obrotów w lewo i prawo różni się, trzeba to wyrównać poprzez regulacje na drążkach kierowniczych.

p.s. Kilka lat temu odebrałem samochód z warsztatu po wymianie elementów wahaczy i końcówek drążków kierowniczych, po wyjeżdzie z warsztatu skręcam w lewo i przyblokowało mi kierownice na skrzyżowaniu - dobrze że inne samochody wtedy nie jechały bo wjechałem na pas przeciwny, wróciłem jakoś do warsztatu, mówię majstrowi >co i jak<, ten sprawdza obroty kierownicy i :-? , w lewo jeden a w prawo trzy... przeprosił i tłumaczył że praktykanci ustawiali zbieżność.

Pozdrawiam - Adam.

plasek
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 42
Rejestracja: 19 mar 2007, 21:31
Lokalizacja: Włocławek

Post autor: plasek » 28 mar 2007, 14:17

dzieki panowie! samochód prosto jedzie tylko kiera jest w lewo przekrecona troche! to chyba sam sie pobawie z tym i zobacze co wyjdzie:)

Awatar użytkownika
cobra
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2112
Rejestracja: 22 lis 2006, 22:39
Lokalizacja: Lublin

Post autor: cobra » 28 mar 2007, 14:33

zdeejmij kierownicę z wieloklina i dostosuj sobie, naprawdę można zrobić łagodne przejście, bo zebów jest dużo :mrgreen:

rokefeler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 07 lip 2007, 20:10

Post autor: rokefeler » 18 lip 2007, 23:11

Panowie jak zdjac "klakson" z kierownicy (oryginalna b3).Szarpie sie z tym i nie moge tego za zadne skarby wydrzec.Czytalem o jakis zatrzaskach ale nie widze dokladnie na zdjeciu gdzie trzeba podwazyc zeby zeszlo.

Awatar użytkownika
Krecik80.
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 77
Rejestracja: 16 maja 2007, 20:36
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Krecik80. » 19 lip 2007, 08:08

Są cztery zatrzaski mniej więcej ok 2,5 do 3 centów od każdego rogu. Żeby zdjąć musisz podważyć najlepiej z dwóch stron jednocześnie, tylko w miarę delikatnie i powinno zejść bez problemu. 8-)

rokefeler
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 21
Rejestracja: 07 lip 2007, 20:10

Post autor: rokefeler » 19 lip 2007, 18:59

dalem rade dzieki!

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 21 maja 2010, 12:37

Ja mam pytanie z innej beki 8-) . Czy jeśli rok temu ustawiałem zbieżność, to czy przez ten okres mogła się zapiec śruba rzymska? Przez ten okres psikałem od czasu do czasu różnego rodzaju penetratorami i ropą w ramach częściowej konserwacji :mrgreen: . Mechanik powiedział mi, że wymiana gałek, ustawienie geometrii i zbieżności będzie mnie kosztować 70zł, ale jeśli będzie musiał rozgrzewać palnikiem to nawet ostateczna cena będzie wynosić 150zł. Chciałbym uniknąć rozgrzewania ponieważ palnik poszedł już w ruch rok temu i nie chciałbym żeby ta śruba była tak katowana. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
tokarka606
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 606
Rejestracja: 07 mar 2009, 09:21
Lokalizacja: ZKO

Post autor: tokarka606 » 21 maja 2010, 22:42

Ten sześciokąt ma to do siebie ,że lubi się 'obrobić',weź żabę i normalnie musi pójść (tym bardziej ,że psikałeś to czymś).Gość po prostu siły nie ma.Takie rzeczy to ja na poczekaniu luzuje u siebie.Też kiedyś u mnie gość płakał ,że nie da rady,mi poszło jakoś bez problemu.
A palnik to lepiej zostaw w spokoju.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Maglownice, końcówki drążków, geometria.”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl