[B4 ABT] Wymiana tulei sanek i wahaczy
problem był ze zdjęciem sworznia a prędzej z odkręceniem śruby przy nim (w obu dwóch przypadkach) :evil:
w warsztacie tez trochę zeszło bo byli zajęci a do miasta tez był kawałek bo robiłem to w domu rodzinnym bo sam nie posiadam kanału
pierwszy raz to robiliśmy ze szwagrem i tylko przy pomocy tego fotostory <ok>
w warsztacie tez trochę zeszło bo byli zajęci a do miasta tez był kawałek bo robiłem to w domu rodzinnym bo sam nie posiadam kanału
pierwszy raz to robiliśmy ze szwagrem i tylko przy pomocy tego fotostory <ok>
Witam!
Ja mam pytanie odnośnie wypowiedzi: Danio BB
I jeszcze jedno pytanie - u mnie do sanek z prawej tylnej strony jest przykręcona poduszka pod skrzynię, zaś z lewej tylnej między sankami a karoserią jest łapa od skrzyni (która prowadzi do drugiej poduszki). Przy wymianie tulejek kołyski praktycznie wszystko musi wisieć w powietrzu - bo zarówno silnik jak i skrzynia leżą na kołysce. Zatem w jakiej kolejności przykręcać to wszystko? Najpierw kołyskę do karoserii a później do kołyski silnik skrzynię? Czy może najpierw silnik i skrzynię do kołyski a później kołyskę do karoserii? I najpierw silnik do kołyski, czy może zacząć od skrzyni? Czy w ogóle ta kolejność ma jakieś znaczenie? Oczywiście wszystko dokręcam kiedy auto już stoi na kołach!
Pozdrawiam!
G.
Ja mam pytanie odnośnie wypowiedzi: Danio BB
Czy w Audi B3, '91, 1.9D 1Y sprawa wygląda podobnie? Czy w tym modelu też jedna nakrętka jest na sztywno a pozostałe mają możliwość regulacji? Czy tutaj stała nakrętka to tylna od strony kierowcy?(...) Pamiętajcie przy dokręcaniu sanek , kołyski, ramy pomocniczej czy jak tam zwał żeby zaczynać od lewej tylnej śruby. Nakrętka tej śruby jako jedyna jest wstawiona do podłużnicy "na sztywno". Pozostałe mają możliwość przesuwania się. Piszę o tym bo walczyłem w kilku audi z krzywo wkręconymi śrubami i zerwanymi gwintami w podłużnicach.
I jeszcze jedno pytanie - u mnie do sanek z prawej tylnej strony jest przykręcona poduszka pod skrzynię, zaś z lewej tylnej między sankami a karoserią jest łapa od skrzyni (która prowadzi do drugiej poduszki). Przy wymianie tulejek kołyski praktycznie wszystko musi wisieć w powietrzu - bo zarówno silnik jak i skrzynia leżą na kołysce. Zatem w jakiej kolejności przykręcać to wszystko? Najpierw kołyskę do karoserii a później do kołyski silnik skrzynię? Czy może najpierw silnik i skrzynię do kołyski a później kołyskę do karoserii? I najpierw silnik do kołyski, czy może zacząć od skrzyni? Czy w ogóle ta kolejność ma jakieś znaczenie? Oczywiście wszystko dokręcam kiedy auto już stoi na kołach!
Pozdrawiam!
G.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
To jest właśnie ta lewa tylna.Wodek pisze:Czy w tym modelu też jedna nakrętka jest na sztywno a pozostałe mają możliwość regulacji? Czy tutaj stała nakrętka to tylna od strony kierowcy?
Tak chyba będzie najprościej. Przyłap kołyskę do karoserii i połóż na niej silnik.Wodek pisze:w jakiej kolejności przykręcać to wszystko? Najpierw kołyskę do karoserii a później do kołyski silnik skrzynię?
tuleje sanek
Mam pytanie czy można wymienić tylne tuleje sanek bez zciągania sanek?
- radziobiker
- Forum Audi 80
- Posty: 346
- Rejestracja: 09 gru 2007, 14:29
- Lokalizacja: Bożepole Małe
Witam.
Czy ktoś montował już coś takiego http://polibusze.istore.pl/pl,product,4 ... niego.html ?
Pozdrawiam
Czy ktoś montował już coś takiego http://polibusze.istore.pl/pl,product,4 ... niego.html ?
Pozdrawiam
witam , bardzo pomógł mi ten temat i w mojej b3 wymieniłem te tuleje bez problemu chociaż ja nie męczyłem się z przebijaniem bo u nas facet wziął 40 zeta za wymianę na prasie , ale dzisiaj wziąłem się za to samo w b4 avant abk a tu zonk bo tam jeszcze z prawej strony jest jakaś poducha od skrzyni i śruba od niej ktęci mi się w obie strony i się nie odkręca :evil: i co teraz mam nożem wyciąć gumę i piłować tą śrubę brzeszczotem ?? bo tylko to mi do do głowy przychodzi .
[ Dodano: 2010-06-28, 23:29 ]
ok dałem radę , bez kanału robię i nie zauważyłem tej osłonki na dwa wkręty a pod spodem jest nakrętka :oops:
[ Dodano: 2010-06-28, 23:29 ]
ok dałem radę , bez kanału robię i nie zauważyłem tej osłonki na dwa wkręty a pod spodem jest nakrętka :oops: