[B4 ABT] Wymiana tulei sanek i wahaczy
Mam taki problem :
odkąd kupiłem auto lewa tylna śruba od sanek (ta co trzyma poduszkę skrzyni)lekko się odkręca tzn 2-3 obroty ale nie da się jej dokrecić bo przeskakuje gwint. Gdzieś czytałem że ta śruba ma miec jakiś luz bo ja się dokreca na koćcu. Czyt faktycznie tak ma być, oraz jeśli nie to czy wymiana samej śruby na nowa da coś czy jednak wina jest nakrętki.
odkąd kupiłem auto lewa tylna śruba od sanek (ta co trzyma poduszkę skrzyni)lekko się odkręca tzn 2-3 obroty ale nie da się jej dokrecić bo przeskakuje gwint. Gdzieś czytałem że ta śruba ma miec jakiś luz bo ja się dokreca na koćcu. Czyt faktycznie tak ma być, oraz jeśli nie to czy wymiana samej śruby na nowa da coś czy jednak wina jest nakrętki.
GerB3, Ową śrubę dokręca się na końcu, ponieważ jest ona na stałe przytwierdzona, w odróżnieniu od pozostałych "nakrętek rzuconych luzem". Jeśli ktoś zrzucał sanki i przy ponownym zakładaniu dokręcił te 3 "nastawne", a "stałą" na koniec (i zapewne na chama), to muszę Cię zmartwić, ale prawdopodobnie masz zerwany gwint na nakrętce, bądż śrubie. I nie może ona mieć luzu, to tak jakby jeździć z niedokręconym kołem
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok
Kolego Niemy88 pracuje w automotive (pierwszy montaz) takze wiem jak to wyglada od kuchni. Duzo firm produkuje podzespoly OES wspolnie, dziela sie np. kosztami narzedzia (forma do odlewania gumy na tulejach) takze nie dziw sie ze kupujesz z jednej, a dostajesz z drugiej, bo to naprawde moze byc dokladnie to samo ... tego nie wie nikt poza producentem. Wiem jak firmy kombinuja na pierwszy montaz OE, takze rynek OES czy After Market to juz jest zupelnie inna bajka.
Nowe auta sa bezpieczne i piekne ale jakosci aut z lat 90tych juz nigdy nie bedzie ... NIGDY!
Nowe auta sa bezpieczne i piekne ale jakosci aut z lat 90tych juz nigdy nie bedzie ... NIGDY!
Jeżeli się okaże, że wytrzymają kilka tysięcy km i będą do wymiany to naprawdę zwątpię w wybór firmy podczas zakupu części i będę kupował tylko to co tańsze Dzięki kolego monkahead za taką informację, zawsze to kolejna wiedza w tym temacie A czy w ogóle jest jakiś dostęp do części, które są zakładane na pierwszy montaż (nie chodzi mi już tutaj tylko o A80) ? Tak z ciekawości pytam Sorry za OFF
Nie nie, zamiast Lemfordera dostałem BOGE, drugie tuleje przyszły SWAGa - niby nie ma innych na rynku (lepszych) a w ASO 100zł za sztukę płacić nie będę. Wszystko się okaże przy montażu tych tuleji po świętach Wiem jedno - sanki posiadają jeszcze tuleje założone w fabryce (jak 99% części które te auto miało kiedy je kupowałem).grze pisze:Niemy88, zamiast Swaga też dostałeś Boge?
to zależy jeszcze od jakości montażu i tego jak wyrobione masz sanki - kiedyś Czarekj o tym wspominał na forum.Niemy88 pisze:eżeli się okaże, że wytrzymają kilka tysięcy km i będą do wymiany to naprawdę zwątpię w wybór firmy