Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy ucando.pl

[Audi 80 b3] Wymiana tulei wahacza.

Wszelkiego rodzaju opisu napraw, instrukcje napraw itp.
Awatar użytkownika
motowalus
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 344
Rejestracja: 14 gru 2008, 17:21
Lokalizacja: wolsztyn

Post autor: motowalus » 16 mar 2010, 00:58

kazdy robi jak uwaza. ja tez montowalem te z gumowymi kolniezami lemfordera wciskajac je sruba. w momencie w ktorym kolega Nyga69xd, uzywal mlotka ja zastosowalem tuleje o srednicy wiekszej niz gniazdo i odpowiednie podkladki przez co na calej dlugosci moglem wciskac za pomoca sruby - mlotek byl zbedny . mam nadzieje ze szybko nie padna. jak na razie zrobilem 20tys. km i jest ok bez luzow. jezeli padna zamontuje te metalowo gumowe tylko ze wzgledu na latwiejszy montaz.

Awatar użytkownika
Przemo80b3
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1069
Rejestracja: 11 paź 2009, 13:43
Lokalizacja: Białystok/Podlaskie

Post autor: Przemo80b3 » 16 mar 2010, 06:15

Kolega Motowalus dobrze mówi, ja też niedawno zakładałem do swojej b3 te z gumowym kołnierzem, a jak dość szybko złapią luz, to założę te metalowe,

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 06 sty 2011, 03:03

Opis bardzo dobry <ok> . Mam tylko pytanie: jakie śruby mocują tulejki wahaczy?
Chodzi mi o rodzaj, gwint, klasę wytrzymałości i długość ;-) .

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 06 sty 2011, 12:06

A twardość 8,8 lub jak znajdziesz to 10.8-10.9

robo80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 22 paź 2010, 01:44
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: robo80 » 10 lut 2011, 23:35

romeo ma racje. nie wiem jak tam te metalowe ale ja mam te gumiaczki i próbowałem takim sposobem i imadło i zniszczyłem sobie gumke lemfordera. praska dasz pare groszy i bendziesz zadowolony

Badyl
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 119
Rejestracja: 20 lis 2009, 16:47
Lokalizacja: KLB

Post autor: Badyl » 13 lut 2011, 12:17

ja u siebie i u kolegi w b3 zastąpiłem prasę gumowym młotkiem i działa jak ta lala Polecam ale gumowy młotek o średnicy 80mm może być mniejszy ale ja taki używam pozdrawiam

robo80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 22 paź 2010, 01:44
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: robo80 » 21 mar 2011, 12:33

ni huhu nie moge gumowych wcisnąć tym sposobem. może by delikatnie kołnierz zmniejszyć?

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 21 mar 2011, 13:14

Prasa to najlepsze wyjście

robo80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 7
Rejestracja: 22 paź 2010, 01:44
Lokalizacja: zawiercie

Post autor: robo80 » 21 mar 2011, 14:10

JA JESZCZE SKOTI POKOMBINUJE ALE ZA BARDZO NIE CHCE INGEROWAĆ W TE TULEJE BO SZKODA LEMFORDERKÓW

Awatar użytkownika
kris4
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 285
Rejestracja: 20 mar 2010, 17:37
Lokalizacja: kuj - pom(Radziejów)

Post autor: kris4 » 15 maja 2011, 22:34

http://allegro.pl/audi-80-b4-2-6-2-8-s2 ... 68055.html

a te tuleje to do jakiego modelu pasują i czemu w 2.6 zwykłym avanciie tych nie ma tylko model s2 mieli

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 15 maja 2011, 23:23

kris4 pisze:http://allegro.pl/audi-80-b4-2-6-2-8-s2 ... 68055.html

a te tuleje to do jakiego modelu pasują i czemu w 2.6 zwykłym avanciie tych nie ma tylko model s2 mieli
Pic na wodę fotomontaż 30zł za szt :shock:

zackone88
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 02 mar 2011, 12:56
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: zackone88 » 24 lut 2012, 20:23

karolus78 pisze:mam pytanko co może być że jak rozpędzam auto to wibruje buda mechanior stawiał na pompę wtryskową i zawieszenie 100%wymieniono
Przegub wewnętrzny.

lider600

Post autor: lider600 » 14 mar 2012, 16:20

dobra robota w sumie to każdy ma swoją opinie na ten temat:):)czy młotek w ruch czy imadło czy prasa:):)
poskładać wszystko i będzie super wypas zestaw :lol:
Mnie niedługo tez czeka wymiana wiec powoli trzeba się przygotowac
;p

AUDI765
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4
Rejestracja: 25 sie 2012, 21:49

Post autor: AUDI765 » 25 sie 2012, 22:04

Posiadam Audi B3 z silnikiem 1.6TD z 1991 r. Wymieniałem sworznie w wahaczach, one są lekko załamane pod kątem. Stare były włożone w wahacz z załamaniem do tyłu, więc tak włożyłem nowe i pojechałem na zbierzność. Na zbierzności wyszło, że koła są za bardzo do tyłu, facet powiedział, że może te sworznie trzeba zamienić tak, aby były wychylone do przodu. Czy ktoś wie, jak powinny być prawidłowo włożone te sworznie?

Awatar użytkownika
BorysTDI
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 759
Rejestracja: 21 gru 2009, 13:51
Lokalizacja: Hrubieszów

Post autor: BorysTDI » 27 sie 2012, 02:09

AUDI765, na sworzniu powinieneś mieć wytłoczone na którą stronę jest on przeznaczony. Mają być wychylone do przodu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Naprawy”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl