[B4]brak ogrzewania na postoju
[B4]brak ogrzewania na postoju
Witam.Posiadam audi 80 b4 1.9tdi 90km 1Z i mam taki problem : mechanik wymienial mi rozrzad komplet z pompa wody wszystkie paski,termostat i plyn w chlodnicy.Po paru dniach zauwazylem ze na postoju dmuchawa nie daje cieplego powietrza tylko zimne przy rozgrzanym silniku do 90st. jak troche przygazuje to leci cieple w czasie jazdy rowniez cieple tylko na postoju zimne co to moze byc ?? gorna rura od chlodnicy jest goraca ta od pompy wody taka letnia i pozostale zimne ??
Ostatnio zmieniony 24 gru 2012, 14:20 przez ololuk, łącznie zmieniany 1 raz.
Musisz odpowietrzyć układ, otwórz maskę, włącz ogrzewanie na maksa, na ścianie grodziowej znajdziesz dwa węże idące do nagrzewnicy a na jednym z nich plastikową śrubkę do odpowietrzania - odkręć delikatnie (uwaga lubią pękać) poczekaj aż powietrze zejdzie powinno pomóc. Pozdro.
Audi 80 B4 1.9 TDi + wtryki AFN + ECU 16bit + chip, na Pierburgu dzięki Endriu210. Alutec 17" soczewki, USY na tyle, zawiecha -35mm
https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-para ... htm#775557
https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-para ... htm#775557
Zagrzej wcześniej autko. Pozdrawiam.
Audi 80 B4 1.9 TDi + wtryki AFN + ECU 16bit + chip, na Pierburgu dzięki Endriu210. Alutec 17" soczewki, USY na tyle, zawiecha -35mm
https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-para ... htm#775557
https://audi80.pl/audi-b4-19tdi-para ... htm#775557
A wiec tak panowie odkrecilem ten odpowietrznik na rozgrzanym silniku 90 st. dzwiek jak przy otwieraniu browarka wylacialo troszke plynu chwile pochodzil zaczelo leciec cieple powietrze ale tylko przez chwile powtorzylem te operacje dwa razy i dalej leci zimne na postoju.Probowalem tez z popuszczonym korkiem od zbiorniczka plynu chlodzacego narazie nie pomoglo nie mam juz pomyslow moze cos jeszcze doradzicie ??
mialem to samo u siebie i jest dużo do szukania przy tym w sumie dalej nie doszedlem co jest problemem ale juz blisko problem sie zaczol od wymiany plynu i twardych wezy i braku grzania na wolnych obrotach .Pierwszy wniosek uklad ma powietrze a przede wszystkim nagrzewnica w związku z tym auto na trzeba było pochylić lekko i odpowietrzyć operacje odpowietrzanie robiłem ze 3 razy od zimnego do cieplego wiec było zabawy trochę po jakimś czasie znów to samo . DO przeglądniecie poszło wszystko wyszła podkładka od czujnika wody przy chłodnicy i pęknięty króciec od reduktora po wymianie odpowietrzenie i przy okazji nowy korek od zbiorniczka wyrównawczego przez dłuższy czas spokój a teraz od nie dawna to samo grzeje ale słabo układ lekko łapie gdzies powietrze znow podejrzenie pada na ktorys z krocow od głowicy . uszczelke pod glowica prawie wykluczam z racji braku jakich kolwiek objaw masło czarne klamy w plunie chlodnicy czy rosnąca temp itd jak będę montował klimę to obadam jeszcze nagrzewnice czy gdzieś nie poci sie , mam nadzieje ze sie przda opisik moich wydarzeń
http://tablica.pl/oferty/uzytkownik/SmvW/
sprzedawca-forumowicz-jabko_nb-t72045.html
Było Audi 80 B4 ABK
czerwona-b4-jabko_nb-t79731.html#856637
Jest Audi A6 C5 AWT ( temat wkrótce)
sprzedawca-forumowicz-jabko_nb-t72045.html
Było Audi 80 B4 ABK
czerwona-b4-jabko_nb-t79731.html#856637
Jest Audi A6 C5 AWT ( temat wkrótce)
- hudy
- Forum Audi 80
- Posty: 4865
- Rejestracja: 28 lis 2006, 00:13
- Imię: Robert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Alwernia
- Kontakt:
Przecież jak by była nieszczelność to byś widział że leci płyn.W życiu jeszcze nie widziałem by nieszczelność w układzie zaciągała powietrze a nie wypuszczała płynu...a co do króćców czy nieszczelności na wężach to jeździłem z takimi już nie raz przez dłuższy czas i zawsze grzanie było mimo iż płynu ubywało z pół litra na 1tys km...Ja tu stawiam na zapowietrzony układ lub zakamienioną nagrzewnice...Możesz spuścić płyn z układu i wlać wody z octem lub z kwaskiem (kwas lepszy bo nie śmierdzi) wyczyści ci układ z wszelkiego kamienia.A przed wymianą pompy miałes ogrzewanie na wolnych obrotach??Bo jeśli tak to pozostaje wina pompy lub zapowietrzonego układu...
- Pieterb
- Forum Audi 80
- Posty: 11727
- Rejestracja: 02 sty 2009, 17:59
- Imię: Piotr
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Zamość
kolego ololuk, chyba zapomniałeś wyłączyć caps locka, nie piszemy wielkimi literami poczytaj regulamin :!:PANOWIE JUZ JEST WSZYSTKO W PORZADKU POWTORZYLEM OPERACJE ODPOWIETRZANIA KILKA RAZY I OGRZEWANIE WROCILO DZIEKI ZA POMOC.POZDRAWIAM
ps. dzięki za to że podzieliłeś się rozwiązaniem problemu
WRC is for boys.
Group B was for men.
Group B was for men.
Brak ogrzewania.
Witam podłączę się pod temat. U mnie również jest coś nie tak z ogrzewaniem temperatura na blacie jest około 90 stopni a na wolnych obrotach leci prawie chłodne powietrze, jak dodam gazu to leci takie ciepłe ,ale bez szału.Nigdy wczesniej czegoś takiego nie miałem, nie raz robiłem coś przy silniku spuszczałem płyn i zalewałem i było ok.Zaznaczam ,że śrubkę na przewodzie przy nagrzewnicy mam urwaną , nigdy tam nie odpowietrzałem i było ok.Zatem jak to by była wina zapowietrzenia to jak odpowietrzyć jak śrubka urwana??
Ewentualnie co robić , przecież nie będę chyba wyciągał nagrzewnicy ,może jakieś płukanie albo coś ..?
Ewentualnie co robić , przecież nie będę chyba wyciągał nagrzewnicy ,może jakieś płukanie albo coś ..?
cinu77
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga