Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[80,B3,NE] Dziwny problem z grzaniem

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
marek25aa2
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 79
Rejestracja: 04 paź 2008, 22:39
Lokalizacja: Siedlce

[80,B3,NE] Dziwny problem z grzaniem

Post autor: marek25aa2 » 25 gru 2010, 11:00

Witam!

Temat przedstawia sie następująco: Ogolnie kiedys z grzaniem bylo wszytko ok z nawiewow takie powietrze szlo ze az prawie parzyło w ręce.Od jakiegoś czasu wygląda to tak ze jak na wskaźniku jest temp ok 85 stopni to leci ledwo cieple powietrze.Układ odpowietrzony raczej prawidłowo,z króćca wylotowego od nagrzewnicy leci woda gorąca tylko ze wyglada to tak ze wogole leci ona wtedy jak sie depnie troche gazu bo tak to nie leci praktycznie wogole albo slabo.Nie wiem czego sie czepić może klapki,może zamulona nagrzewnica a może termostat bądź pompa.Dodam ze jest różnica jak sie przekreci pokrętło cieplo zimno na zimnym powietrze szybciej leci

Miał ktoś podobny problem ???

Thauri
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2009, 17:38
Lokalizacja: RZL

Post autor: Thauri » 25 gru 2010, 12:17

Sprobuj zdjac oba weze idace do nagrzewnicy te pod maska a nastepnie polaczyc je z soba kawalkiem metakowej rurki na obejmy.Po uzyskaniu ok 85 stopni sprawdz je reka czy sa gorace ,jesli tak bedzie to masz przytkana nagrzewnice wtedy trzeba ja udroznic.

[ Dodano: 2010-12-25, 12:27 ]
Dodatkowo przy tak polaczonych wezach mozesz poczekac az silnik uzyska temp powyzej 95 stopni i wtedy jeszcze raz sprawdzic oba weze pozwoli to ustalic czy przypadkiem nie szwankuje wskaznik temp licznika lub nie szwanuje termostat.

Awatar użytkownika
Niki20
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6758
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:47
Imię: Dominik
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.8 AAH
Lokalizacja: Harta/Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Niki20 » 26 gru 2010, 08:30

Jak nie rozbierałeś jeszcze deski itp to gąbka na klapce sterującej powietrzem zimne/ciepłe dawno poleciała i miesza Ci powietrze ciepłe z zimnym. Co do nagrzewnicy to wydaje mi się że na zapalonym silniku cały czas powinien krążyć płyn. Piszesz, że tak nie jest więc pewnie pompa już nie domaga...

dylan80
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 28
Rejestracja: 24 lut 2010, 15:17

Post autor: dylan80 » 26 gru 2010, 11:37

miałem tak samo u siebie na wolnych obrotach leciało zimne po dodaniu gazu ciepłe ale nie gorące płukałem nagrzewnicę trochę pomogło ale za trzy dni pękła wymieniłem i teraz jest super

Awatar użytkownika
Damu$
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 217
Rejestracja: 16 paź 2007, 01:11
Lokalizacja: Śląsk

Post autor: Damu$ » 09 sty 2011, 00:29

Zasyfiona/zatkana chłodniczka z nagrzewnicy. Temat przerobiony u kumpla na warsztacie (co prawda w a4 97 rok) ale te same objawy:najpierw słabo grzało, po przepłukaniu układu chłodzenia lekka poprawa ale za rok znowu prawie wcale nie grzało. Teraz wymiana chłodniczki i jest w aucie ciepło:-) Acha stara chłodniczka ważyła chyba 3 razy tyle co nowa a po otwarciu rdzawy żur z niej wyciekł. Wymieniaj i będzie ciepło w aucie.

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 09 sty 2011, 01:24

Damu$ pisze:rdzawy żur z niej wyciekł
bo niektorzy leja wode z oszczednosci w uklad chlodzenia i jest pozniej jak jest

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga