Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B4 2.0 ABT] Jak zrobić klimatronic z manualnej klimatyzacji

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 cze 2015, 20:18

kubaaabee pisze:Ja nie miałem wyjścia bo 1Z nie wychodziły na ori klimatroniku
A to w niczym nie przeszkadzało wiązka ta nie jest uzależniona od silnika wszystkie maja takie same.

Co do reznania to jest to do ogarnięcia lecz kupa zachodu jak i nie zachowanie orginalnośći. O wtyczce wyświetlacza temperatury zewnętrznej w liczniku nie wspomnę.

Tą aukcje co ci podałem to pytaj się jego miał takie wiązki po 100 sprzedawał albo do jugo pisz.

Awatar użytkownika
kubaaabee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kubaaabee » 01 cze 2015, 22:17

Jarewa pisze:A to w niczym nie przeszkadzało wiązka ta nie jest uzależniona od silnika wszystkie maja takie same.
Tak tylko że bardziej chodzi o to że nie było typowego schematu instalacji do 1Z, a nie jest tak samo jak w benzynowych i trzeba to po prostu porównywać i szukać przewodów ;-)

Dodam że miałem całą wiązkę z pod deski od V6 i na 100% jest inna w dieslu.
Avant 1Z by kubaaabee

Audi 80 Avant 1Z Quattro (216 + swap Pierburg 16bit + swap Quattro)

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 01 cze 2015, 22:57

kubaaabee pisze:Tak tylko że bardziej chodzi o to że nie było typowego schematu instalacji do 1Z
kubaaabee pisze: a nie jest tak samo jak w benzynowych i trzeba to po prostu porównywać i szukać przewodów
Jest to samo w niczym się nie różnią, Wszystkie wersje silnikowe miały to samo. Chyba że mówisz o całej wiązce z pod deski to wtedy różnica zależna od wyposażenia. Dlatego przeważnie się wyciąga kabelki i wtyczki klimatronica z tej wiązki i szczepia z swoją.

I jeszcze jedno do "karol8713" te pierwsze zdjecie co pokazałeś swoje graty ten silniczek z czujnikiem nie tam się to podłącza to są kable wentylatora i obiegu wewnętrznego ten silniczek i czujnik podłączenie ma w wiązce o której mówimy.

Awatar użytkownika
kubaaabee
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 268
Rejestracja: 13 kwie 2013, 22:39
Imię: Jakub
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant quattro
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Kraków

Post autor: kubaaabee » 01 cze 2015, 23:22

Jarewa pisze:Chyba że mówisz o całej wiązce z pod deski to wtedy różnica zależna od wyposażenia. Dlatego przeważnie się wyciąga kabelki i wtyczki klimatronica z tej wiązki i szczepia z swoją.
Dokładnie tak, bo sama wiązka klimatronika jak najbardziej jest taka sama tylko kwestia gdzie to dalej idzie, wtedy już szczepimy ;-)
Avant 1Z by kubaaabee

Audi 80 Avant 1Z Quattro (216 + swap Pierburg 16bit + swap Quattro)

karol8713
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 maja 2013, 12:56
Lokalizacja: Żagań

[B4 2.0 ABT] Jak zrobić klimatronic z manualnej klimatyzacji

Post autor: karol8713 » 03 cze 2015, 19:32

Obrazek
Przewód szarozielony oraz czerwononiebieski idący do małej kostki do wiązki"a".Przewód brązowy idący do wentylatoru w desce,zielonobrązowy nie mam pojęcia.

Obrazek
Do czego jest ta kostka?
Obrazek
Przewód brązowy z czarnym paskiem idzie do wiązki A czerwonej dużej kostki.
Obrazek
Niebieski z brązowym paskiem i brązowy z żółtym paskiem też do czerwonej dużej kostki w wiązce A
Obrazek
To chyba do czujnika w lampce dachu przewody biały z zielonym paskiem i brązowy z białym paskiem
Obrazek
Mam odcięte przewody z drugiej strony kremowy z zielonym paskiem i brązowy.Lokalizacja to wiązka B przy wentylatorku w desce.
Obrazek
a to rozumiem wentylator i obieg zamkn.

[ Dodano: 2015-06-03, 19:29 ]
Dzięki Jarek,kable zamienione.

[ Dodano: 2015-06-03, 19:32 ]
Jak tą gruszke podłączyc?

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 cze 2015, 10:46

Pokaz całość.

karol8713
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 maja 2013, 12:56
Lokalizacja: Żagań

[B4 2.0 ABT] Jak zrobić klimatronic z manualnej klimatyzacji

Post autor: karol8713 » 04 cze 2015, 14:43

Na ogólnym zdjęciu jest jeden wielki bałagan bo kable szły kazdy gdzie indziej i nie dało się całkowicie wiązki odpiąć,podejrzewam że brązowe to masy bo z kilku miejsc schodziły się do jednego.Na ostatnim zdj ta gruszka o która pytałem jak ją podłączyć?Pod nią to chyba do poduszki,ja jej nie mam. Obrazek Obrazek Obrazek

[ Dodano: 2015-06-04, 14:43 ]
a i jest możliwość aby to podpiąć pod 12v i zobaczyć czy coś ruszy?jak tak to gdzie + i -

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 cze 2015, 16:16

Poprzednie:
1- Podświetlanie schowka
2-Nie mam pojęcia ale po kolorach kabli można dojść ale ta wtyczka nie występowała w climatronicku
3- Wtyczka kick down do skrzyni automatycznej ( w twoim przypadku nie podłączona)
4- Wtyczka czujnika temperatury zewnętrznej
5- Wtyczka czujnika temperatury w podsufitce
6 - to chyba dubel zdjecie z 1? czy masz dwa takie same?

Żeby uruchomić na stole czy w domu podaj napięcie w okrągłej wtyczce Brazowy-masa Niebieskoczarny- plus i gdyby było cicho to jeszcze do niebieskoczarny w tej wiązce pod deska plusa.
karol8713 pisze:Na ostatnim zdj ta gruszka o która pytałem jak ją podłączyć?Pod nią to
Jeden pod gruszkę ten boczny a druga wyprowadzasz na zewnątrz nie powinieneś mieć problemów bo masz manualna i instalacje podciśnieniowa już kompletna.

karol8713
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 maja 2013, 12:56
Lokalizacja: Żagań

Post autor: karol8713 » 04 cze 2015, 17:12

6 zastanawiam się czy to nie jest zapalniczka,to nie jest to samo.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 cze 2015, 18:05

A masz obcykany juz czyjnik i wentylatorek co jest w desce?

karol8713
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 maja 2013, 12:56
Lokalizacja: Żagań

Post autor: karol8713 » 04 cze 2015, 18:29

tak.mam podłączony,a ten przekaźnik 267 dobry?rozplątuje kable i staram się dojść do ładu,mam jeszcze klilka luźnych kabelków,nie wiem czy to od klimatronika czy coś innego.Tamto fakt.zdublowałem,zaorany.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 cze 2015, 18:53

Powiedz kolory a powiem, ta zółta kostka mnie interesuje bo jej nie powinno byc

karol8713
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 maja 2013, 12:56
Lokalizacja: Żagań

[B4 2.0 ABT] Jak zrobić klimatronic z manualnej klimatyzacji

Post autor: karol8713 » 04 cze 2015, 19:34

Obrazek
Z tej dużej kostki wychodzi zielony przewód z niebieskim paskiem oraz zielony z fioletowym paskiem mam ucięte.
Z tej małej czerwonej kwadratowej wychodzi czerwony z niebieskim paskiem też ucięty.
I z kostki żółtej do wyśw.temp.w zegarach wychodzi przewód szary z niebieskim paskiem.

[ Dodano: 2015-06-04, 19:32 ]
ta żółta o której mówisz to czarny z zielonym paskiem,czarny z białym paskiem,czarny z niebieskim paskiem,czerwony.

[ Dodano: 2015-06-04, 19:34 ]
"Żeby uruchomić na stole czy w domu podaj napięcie w okrągłej wtyczce Brazowy-masa Niebieskoczarny- plus i gdyby było cicho to jeszcze do niebieskoczarny w tej wiązce pod deska plusa."
o którym mówisz niebieskoczarnym bo nie kleje.Reszte już mam ogarniętą.Chyba.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 04 cze 2015, 20:03

Zielono-fioletowy = linia diagnostyczna podłączenie do śrubki w skrzynce bezpiecznika (linia k)
Szaro-niebieski z wyświetlacza temperatury powinien być w całości i iść od żółtej kostki do jednej z tych czerwonej małej albo dużej przy dmuchawie to jest pin 5 kostka "A" sterownik
Zielono-niebieski sygnał obrotów silnika
Czerwono-Niebieski prąd stały przez bezpiecznik nr4


A w tej czerwonej kostce co masz podłączenie do ecu to jakie masz kolory?

karol8713
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 34
Rejestracja: 12 maja 2013, 12:56
Lokalizacja: Żagań

Post autor: karol8713 » 04 cze 2015, 20:29

niebieski z żółtym,niebieski z białym,czarny z żółtym,czarny z szarym

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga