Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[2.8 AAH]Klima z 2.6 do 2.8

ODPOWIEDZ
lukasz0711
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 15 lis 2010, 20:25
Lokalizacja: Chełmno

[2.8 AAH]Klima z 2.6 do 2.8

Post autor: lukasz0711 » 10 kwie 2013, 21:23

Witam,mam następujące pytanie;mam w swojej Audi klimatronika na czynnik R12 i chcę kupić kompletnego klimatronika na czynnik R134A z 2.6 i mam z tym związane pytanie czy wszystko będzie pasować czy czym się będzie różnić .Pozdrawiam

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 10 kwie 2013, 22:09

moim skromnym zdaniem to tylko króćcami do nabijania
ale chłodnica też do wymiany i pamiętaj że do elementów przyłączeniowych to nie idą zwykłe oringi

Voytazz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 46
Rejestracja: 19 lut 2007, 00:39
Lokalizacja: Płock

Post autor: Voytazz » 10 kwie 2013, 22:43

Kiedyś tak samo chciałem powalczyć w bratowym A100 2,8AAH na R12.
Trzeba wymienić cały komplet kompresor chłodnica węże. Olej w układzie klimy na R12 i R134a jest zupełnie inny. Jak zostawisz stara chłodnicę i nie wypłuczesz układu to olej się zważy i kompresor zatrze się.
Koszt płukania układu u mnie w mieście ok 200zł
Jak masz kompletny zestaw to nie zastanawiaj sie wymieniaj komplet.
Ja nie miałem wiec znalazłem specjalistę w Wawie co zabimbał R12 co prawda skasował 250 zł, ale klimka 3 sezon rozpoczyna i wszystko działa jak ta lala.

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 10 kwie 2013, 23:13

Voytazz pisze:Koszt płukania układu u mnie w mieście ok 200zł
no to chyba ktoś Cię z kasy wypłukał, bo ja u siebie mam R12(a raczej miałem) i teraz jest R134a i bez żadnego problemu to działa. Nic się nie zatarło przez cały sezon była użytkowana bez najmniejszego problemu, choć faktycznie byli tacy co mówili że to się nie uda idt ale jak się okazuje bez problemu to chodzi. I powiem szczerze że nie zmieniałem żadnych węży ani kompresora tym bardziej.
LUPO pisze:moim skromnym zdaniem to tylko króćcami do nabijania
u mnie zostały stare od R12

lukasz0711
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 15 lis 2010, 20:25
Lokalizacja: Chełmno

[2.8 AAH]Klima z 2.6 do 2.8

Post autor: lukasz0711 » 11 kwie 2013, 18:32

Oczywiście chce wymienić cały komplet.

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 11 kwie 2013, 20:54

lukasz0711 pisze:Oczywiście chce wymienić cały komplet.
w/g mnie to szkoda tylko wydawać kasy na to. to tak samo jak by zmieniać olej z mineralnego na półsyntetyk i powiedzieć że do tego trzeba wymienić blok w silniku na inny od tego gdzie był zalany półsyntetyk <idea>

lukasz0711
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 24
Rejestracja: 15 lis 2010, 20:25
Lokalizacja: Chełmno

[2.8 AAH]Klima z 2.6 do 2.8

Post autor: lukasz0711 » 12 kwie 2013, 22:33

Ale i tak muszę zdjąć deskę bo się posypały gąbki na klapach a i też mam sypniętą sprężarkę .To za jednym zamachem chcę wszystko zrobić.Mam jeszcze pytanie od którego roku był czynnik R134a.

ysiul
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2576
Rejestracja: 14 wrz 2008, 09:10
Lokalizacja: Hrubieszów
Kontakt:

Post autor: ysiul » 13 kwie 2013, 10:34

lukasz0711 pisze:Mam jeszcze pytanie od którego roku był czynnik R134a.
coś około początku lat 90'. A w Audi to około 93-94roku. Ja mam z 92' i jeszcze był R12

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga