[80 b3 1,6TD SB] Montaż klimatronica z 2,0 Pomocy
[80 b3 1,6TD SB] Montaż klimatronica z 2,0 Pomocy
Witam klubowiczów
Kupiłem Całą, chyba kompletną klimę 80 b3 2,0
Chcę owego klimatronica założyć do swojego diesla. Kto mi pomoże ogarnąć temat aby dojść do wszystkiego co potrzebuje, czego mi brakuje i jak to podłączyć.
Jak ktoś wie jakie muszę szukać koła na wałek i na sprężarkę to pisać
Jutro podrzucę foto co ciekawego mam. Szczerze to boje się tej operacji:D
Przydał by mi się schemat starego klimatronica
Z góry dzięki za pomoc.
Kupiłem Całą, chyba kompletną klimę 80 b3 2,0
Chcę owego klimatronica założyć do swojego diesla. Kto mi pomoże ogarnąć temat aby dojść do wszystkiego co potrzebuje, czego mi brakuje i jak to podłączyć.
Jak ktoś wie jakie muszę szukać koła na wałek i na sprężarkę to pisać
Jutro podrzucę foto co ciekawego mam. Szczerze to boje się tej operacji:D
Przydał by mi się schemat starego klimatronica
Z góry dzięki za pomoc.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Bez fotek to nic nie wywnioskujemy czego Ci brakuje Na pewno będzie lipaz grataki w komorze, bo jedynei chodnica i 2 rurki podejdą, łapa sprężarki, koła pasowe na wał, reszta rurek itp. trzeb abędzi ekombinować.
Z tym będzie problem, dokładnego schematu to ja jeszcze nigdy niewidziałem, mam jeden ale to schemat typu "który kabelek do czego" :roll: Kolejne to potrzebujesz wiązki spod maski prawktycznie wszystkie wiązki z lewej strony, bo przy klimie jest zupełnie inaczejmati_412 pisze:Przydał by mi się schemat starego klimatronica
No tego się spodziewałem ale lepiej chyba z 2,0 lepiej się reza niż z jakiegoś innego silnika.
Jak myślicie z czego może mi podejść koło na wał i czy na sprężarce też muszę zmieniać?
Następnie jak ogarnąć te łapy pod sprężare i alternator bo chyba muszę zamienić je miejscami.
Fajnie by było jak by ktoś podrzucił foto jak była zamontowana klima w 1,6TD, może ktoś ma takiego zetorka.
Jeżeli chodzi o instalacje to wyprułem ją w całości bez większych cięć.
Jak myślicie z czego może mi podejść koło na wał i czy na sprężarce też muszę zmieniać?
Następnie jak ogarnąć te łapy pod sprężare i alternator bo chyba muszę zamienić je miejscami.
Fajnie by było jak by ktoś podrzucił foto jak była zamontowana klima w 1,6TD, może ktoś ma takiego zetorka.
Jeżeli chodzi o instalacje to wyprułem ją w całości bez większych cięć.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
W Twoim przypadku to i tak najlepiej by to było z SB dostać ale to nie praktycznie niemożłiwemati_412 pisze:No tego się spodziewałem ale lepiej chyba z 2,0 lepiej się reza niż z jakiegoś innego silnika.
Sprężarka zostaje, potrzebujesz kół pasowych na wał, łapy sprężarki i łapy przedniej silnika z jakiegoś VW z 1.6D bądź TD, bo z audi nei dostaniesz, a to i tak bez znaczenia, bo cześci takie same.mati_412 pisze:Jak myślicie z czego może mi podejść koło na wał i czy na sprężarce też muszę zmieniać?
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
Mam zdjęcia całego mojego bałaganu
Nie wiem do czego są te dwie kostki koło osuszacza....
Jak nie widać to link do albumu http://www.fotosik.pl/u/mati412/album/1247611
Nie wiem do czego są te dwie kostki koło osuszacza....
Jak nie widać to link do albumu http://www.fotosik.pl/u/mati412/album/1247611
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.
- Audi Sport
- Forum Audi 80
- Posty: 1819
- Rejestracja: 27 lis 2007, 18:23
- Lokalizacja: Okolice Ostrów Wlkp.