Witam
Finalnie zdobyłem niemal cały komplet kanałow powietrza na tył.
Pytanie czy kanały wkłada się bezpośrednio pod dywanik na filc - co ma sens w kwestii termicznej, czy pod filcem bezpośrednio na podłodze wyłożonej matami bitumicznymi? Komplet jest z Avanta polift, który zdaje się, że miał nieco inaczej rozwiązane wygłuszenie, wygladało na kanapkę mata-filc-mata.
Niestety nie ogarnąłem, że potrzeba jeszcze na końcu tych odcinków jak w ETCE pozycja 24 oraz 25 i nie wyjąłem ich z dawcy:
Kolejne pytanie czy są one tak niezbędne? Wykładzina powinna wytrzymać temperatury nań panujące, szczególnie po lekkim schłodzeniu w kanałach, a strumień powietrza i tak dość skutecznie trafi w nogi, zgadza się?
W sumie te dysze tyle i tak są od dołu płaskie, więc ciepło trafia chcąc nie chcąc na dywanik:
Z góry dzięki za pomoc!
[B4] Montaż oryginalnych kanałów powietrza na tył do wersji bez nich
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1064
- Rejestracja: 21 sie 2017, 22:04
- Imię: Łukasz
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Rumia
Re: [B4] Montaż oryginalnych kanałów powietrza na tył do wersji bez nich
Ostatecznie po podróży w Europę (Włochy) kanały typu "gruszka" wymieniłem na podwójne L-ki, bo te pierwsze zabierały po grubości niepotrzebnie za dużo miejsca.
Numery
893 819 801 A
893 819 802 A
Dysze końcowe w międzyczasie już wcześniej udało się zdobyć i założyć oryginalne.
W miejscu po poprzednich kanałach pousuwałem stary zniszczony filc i dałem warstwy poroso 2x po 2 cm z wycięciem na nowe kanały. Od razu przestrzeni więcej i po temacie. Przy czym nawiew na tył zdaje się być wydajniejszy niż z typem "gruszka".
Numery
893 819 801 A
893 819 802 A
Dysze końcowe w międzyczasie już wcześniej udało się zdobyć i założyć oryginalne.
W miejscu po poprzednich kanałach pousuwałem stary zniszczony filc i dałem warstwy poroso 2x po 2 cm z wycięciem na nowe kanały. Od razu przestrzeni więcej i po temacie. Przy czym nawiew na tył zdaje się być wydajniejszy niż z typem "gruszka".