Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3 1.8 NE/JV] Porady przy dobraniu klimatyzacji do Audi 80

ODPOWIEDZ
Vonziu
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 6
Rejestracja: 27 maja 2016, 23:33

[B3 1.8 NE/JV] Porady przy dobraniu klimatyzacji do Audi 80

Post autor: Vonziu » 27 maja 2016, 23:43

Witam!
Na wstępie powiem że jestem kompletnie zielony dlatego piszę na tym forum więc nie bijcie :-) .
No więc postanowiłem zastanowić się nad założeniem klimatyzacji do mojego autka. Problem z tym, że nie wiem od czego zacząć. Więc mam do Was szereg pytań:
1. Z jakiego modelu szukać tej klimatyzacji?
2. Czy opłaca się to robić jeśli oddaje się to komuś do roboty?
3. Czy są później jakieś problemy natury użytkowej jak nabijanie(Gdzieś tam czytałem że czynnikiem R13(?) coś nie chcą nabijać o ile źle nie przeczytałem)?
4. Gdzie szukać? Złomy?
5. Może ktoś polecić jakiś dobry warsztat, który by mi to porządnie zrobił na terenie Rzeszowa bądź okolic ?(+/- 50km)?
6. Linki bądź oferty również z Podkarpacia odnośnie całej klimy mile widziane :)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
dzikx
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1031
Rejestracja: 24 lis 2011, 21:49
Imię: Jurek
Model: Audi 90 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 1.6 ADA+lpg
Lokalizacja: pomorze

Post autor: dzikx » 08 cze 2016, 23:57

pierwsze czy jest to dla ciebie konieczne ?? drugie to wydatek zależnie jaka klima od 400zł w górę. + montaż. Mnie moja wyszła 700zł. I tak klima ręczna 400zł ( szukałem w okolicy auta na części z klimą ) sam ją zdemontowałem jak i zamontowałem co wymaga trochę pracy, problem że audi była z 92r i klima była na czynnik R12 ( od 93r jest stosowany czynnik R134a ) ważna rzecz bo nie ma chętnych do nabicia takiej instalacji ( brak czynnika i inne przyłącza ) i właśnie nabicie kosztowało mnie 300zł. Fakt wypłukałem instalacje i nabita została 134a lecz ciężko było znaleźć człowieka co to zrobi.

joga
Forum Audi 80
Forum Audi 80