[ B4 ABK 2.0 ] problem z nawiewem
[ B4 ABK 2.0 ] problem z nawiewem
witam, od pewnego czasu cos dziwnego sie dzieje z nawiewem. nieraz jest to po uruchomieniu a nieraz podczas postoju, po prostu wylacza sie nawiew. jedyne dobre co jest to fakt ze po przejechaniu jakiejs odleglosci ( a moze wjechaniu w jakas mala dziure w jezdni ) zaczyna dzialac. jakies 3 miesiace temu wymienilem wiatrak i cale oprzyzadowanie ze o konsoli nie wspomne, moze ktos mial cos podobnego..? pozdrawiam.
Witam ja mam tez zepsuty jakies 4 miesiace temu mi sie zepsuł nawiew nie dziala na zadnym biegu. wczesniej jak walnalem go z boku to dzialal a teraz juz nawet tak nie rusza ;( co mam zrobic?
[ Dodano: 2010-02-02, 23:06 ]
Witam ja mam tez zepsuty jakies 4 miesiace temu mi sie zepsuł nawiew nie dziala na zadnym biegu. wczesniej jak walnalem go z boku to dzialal a teraz juz nawet tak nie rusza ;( co mam zrobic? :-| :?: :?:
[ Dodano: 2010-02-02, 23:06 ]
Witam ja mam tez zepsuty jakies 4 miesiace temu mi sie zepsuł nawiew nie dziala na zadnym biegu. wczesniej jak walnalem go z boku to dzialal a teraz juz nawet tak nie rusza ;( co mam zrobic? :-| :?: :?:
- DARODIABEL75
- Forum Audi 80
- Posty: 86
- Rejestracja: 11 sie 2009, 17:05
- Lokalizacja: Wałbrzych
w moim przypadku problem z wiatrakiem polegał na tym że były tylko 3 biegi: na 1 był1 bieg na 2 był 2 bieg na 3 dalej był2 bieg a na 4 był4 bieg (mam nadzieje ze rozumeicie :p) Naprawa polegała na tym,ze musiałem dobrać się do przełącznika i wydłubać go całkiem z konsoli przedniej - w środku przełączanie biegów odbywa się taką dość ciekawą krzywką która obracając się wraz z pokrętłem naciska i zwiera odpowiednie blaszki. Blaszki są umocowane za pomocą nitów fi3 albo fi4 nie pamietam dobrze i jeden z tych nitów puścił i blaszka latała luźno=nie było styku. Nit zastąpiłem dociętą na odpowiedni wymiar śrubką i odpukać w niemalowane działa t ojuż 4-ty miesiąc Całość do zrobienia w warunkach domowych przy użyciu śrubokręta krzyżaka, kombinerek i paru innych pierdółek
Witam serdecznie ! Może zdradziłby mi ktoś tajemnicę jak wymontować tą kosteczkę ze stykami znajdującą się za pokrętłem regulacji poziomu mozy nawiewu. Dodam że jestem totalnym amatorem i nie poradziłem sobie z tym zadaniem. Zdjąłem osłonkę i pokrętła ale cały panel po odkręceniu śrubek da się wcisnąć do wewnątrz a ja chciałbym go wyjąć... Dodam tylko że nie działa mi I i II bieg nawiewu.
Musisz rozebrać tunel środkowy, wyjąć zapalniczkę i po wciśnięciu panela do środka będziesz miał do niego dostęp od spodu, możesz też wyciągnąć radio będziesz miał lepszy dostęp od góry ale tylko do pomocy (przez otwór radia do kostki się nie dostaniesz).Uważaj na cięgna z tyłu panelu żeby niczego nie połamać przy całej operacji.