[B4 2.0 ABT] problem z ogrzewaniem
[b4 sedan] Parowanie szyb, problem z nawiewem
Witam
Od jakiegoś czasu podczas deszczu strasznie parują szyby w samochodzie, z nawiewu zaciąga wilgocią do tego stopnia, że przy włączonym nawiewie na przednią szybę paruje ona jeszcze bardziej i skrapla sie na niej woda, co więcej podczas długiego ostrego skręcania w lewo, szczególnie jak są kałuże potrafi dosłownie buchnąć chmurą pary z nawiewu. Myślałem że może przedziurawił się filtr, ale wymiana nic nie dała. Jest do tego stopnia tragicznie, że w deszczu pozostaje mi nie wyjeżdżać z domu. Przewody wydają się być szczelne, ale przydałoby się zdjęcie, które są od powietrza.
Model B4 abt, sedan
Czy przez zapchane tunele do odprowadzania wody w belkach mogą być takie objawy ?
Ktoś miał podobny problem ?
Bo na chwile obecną pozostaje mi ubrać kask i wystawić głowę przez szyberdach podczas jazdy.
Od jakiegoś czasu podczas deszczu strasznie parują szyby w samochodzie, z nawiewu zaciąga wilgocią do tego stopnia, że przy włączonym nawiewie na przednią szybę paruje ona jeszcze bardziej i skrapla sie na niej woda, co więcej podczas długiego ostrego skręcania w lewo, szczególnie jak są kałuże potrafi dosłownie buchnąć chmurą pary z nawiewu. Myślałem że może przedziurawił się filtr, ale wymiana nic nie dała. Jest do tego stopnia tragicznie, że w deszczu pozostaje mi nie wyjeżdżać z domu. Przewody wydają się być szczelne, ale przydałoby się zdjęcie, które są od powietrza.
Model B4 abt, sedan
Czy przez zapchane tunele do odprowadzania wody w belkach mogą być takie objawy ?
Ktoś miał podobny problem ?
Bo na chwile obecną pozostaje mi ubrać kask i wystawić głowę przez szyberdach podczas jazdy.
Ostatnio zmieniony 14 lip 2016, 15:38 przez Azzun, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 08 sie 2012, 21:42
- Lokalizacja: tarnow
Odświeżenie kotleta.przemku pisze:Odnośnie opornicy..
Dziś przy okazji "demolki" auta postanowiłem przywrócić 1, 2 i 3 bieg nawiewu do życia.
4 bieg działa
Dostałem się do opornicy, odczepiłem od wtyczek i usunąłem termobezpiecznik po czym za cale 3.30 zł wlutowałem nowy 10A/152 C i śmiga.
Podepnę się pod temat, po zmostkowaniu opornika wszystkie biegi zaczęły działać. Chciałbym wymienić tylko opornik w opornicy (tzw. bezpiecznik termiczny) pytanie jest czy 10A/152C wystarczy czy dać większą temp.?
-
- Forum Audi 80
- Posty: 1
- Rejestracja: 12 wrz 2016, 09:34
[B4 2.0 ABK] wentylatory się nie włączają
Witam kolegow.Mam problem z wentylatorami .Audi silnik ABK.czujnik wymienilem, na kostce jak zwieram piny to słysze przekażnik jak tyka.Po zwarciu pinów na tej metalowej płytce sa prądy ,a wentylatory milczą.Na ostro z akumulatora chodzą. nie wiwm co jeszcze mam sprawdzić.Jak przekręce kluczyk to w kostce od czujnika jest prąd na jednym z pinów i nwm jak to ugryżć.Czytałem poprzednie posty ale nic z nich nie wywnioskowałem.Jeśli ktoś jest w stanie pomóc to będę bardzo wdzięczny.
[B3 1.9 1Y] problem z ogrzewaniem
Hejka.
Szukałem na forum i nie tylko problemów z brakiem ogrzewania, i wywnioskowałem że trzeba przeczyścić nagrzewnice.
Tak też dzisiaj zrobiłem, po odłączeniu nagrzewnicy i przelaniu jakąś chemią, i sporą ilością wody, zamiast szlamu, zaczęła czyściutka woda lecieć w obie strony (WLEM/POWRÓT).
I wszystko powinno być okey.
Po zagrzaniu auta... grzeje na nogi, grzeje na szybę, a z wszystkich nawiewów z deski leci zimne powietrze?
Nie mam pojęcia czemu... dodam że na pokrętłach, nie mogę ustawić ostatniej pozycji, na zdjęciu to co zaznaczyłem na czerwono, to nie idzie tam pokrętło, boję się mocniej żeby linki nie urwać...
(Idzie na szybe, i na nogi bez problemu, i potem coraz ciężej, i to co zaznaczyłem to się już nie da)
Zdjęcie z neta zaporzyczone...
Trochę chaotycznie opisałem, ale liczę na pomoc
Szukałem na forum i nie tylko problemów z brakiem ogrzewania, i wywnioskowałem że trzeba przeczyścić nagrzewnice.
Tak też dzisiaj zrobiłem, po odłączeniu nagrzewnicy i przelaniu jakąś chemią, i sporą ilością wody, zamiast szlamu, zaczęła czyściutka woda lecieć w obie strony (WLEM/POWRÓT).
I wszystko powinno być okey.
Po zagrzaniu auta... grzeje na nogi, grzeje na szybę, a z wszystkich nawiewów z deski leci zimne powietrze?
Nie mam pojęcia czemu... dodam że na pokrętłach, nie mogę ustawić ostatniej pozycji, na zdjęciu to co zaznaczyłem na czerwono, to nie idzie tam pokrętło, boję się mocniej żeby linki nie urwać...
(Idzie na szybe, i na nogi bez problemu, i potem coraz ciężej, i to co zaznaczyłem to się już nie da)
Zdjęcie z neta zaporzyczone...
Trochę chaotycznie opisałem, ale liczę na pomoc
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4741
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
To dziwne bo klapki sterujące dystrybucją powietrza po wylotach są po klapce sterującej ciepłe/zimne. Chyba że gąbka od klapek sterujących temperaturą odpadła w takich miejscach że na kratki wylatuje zimne powietrze.Pan_Q pisze:Po zagrzaniu auta... grzeje na nogi, grzeje na szybę, a z wszystkich nawiewów z deski leci zimne powietrze?
Chyba żadne audi 80 nie miało opcji zimnego powietrza na nawiewach nawet jeśli pokrętło ustawione jest na ciepłe (w niektórych samochodach nie da się ustawić suszarki na twarz aby kierowca nie usypiał).
-
- Forum Audi 80
- Posty: 408
- Rejestracja: 25 sty 2013, 11:34
- Imię: Hubert
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0 ABK+lpg
- Lokalizacja: Szydłowiec/Maz.
Siemanko! Tak jak koledzy wyżej radzą. Jeśli chodzi o samo ustawienie pokrętła sterowania to okecalbym sprawdzić czy gdzieś linka nie wadzi ewentualnie nie wyskakuje z uchwytów. A odnośnie samego zimnego powietrza to może trzeba odpowietrzyć układ i będzie git Masz odpowietrznik na wężu od nagrzewnicy przy samej grodzi?
Siemkahubert26w pisze:Siemanko! Tak jak koledzy wyżej radzą. Jeśli chodzi o samo ustawienie pokrętła sterowania to okecalbym sprawdzić czy gdzieś linka nie wadzi ewentualnie nie wyskakuje z uchwytów. A odnośnie samego zimnego powietrza to może trzeba odpowietrzyć układ i będzie git Masz odpowietrznik na wężu od nagrzewnicy przy samej grodzi?
Mam odpowietrznik.
Ale układ jest odpowietrzony bo na szybę wieje ciepłe powietrze, i na nogi też, tylko z kratek na desce zimne. Silnik utrzymuje temperature. Węże od nagrzewnicy oba ciepłe, tylko zimno z kratek wieje...
W sobote spróbuje się dobrać do tyvh "gąbek".
Deche trzeba całą zwalić, czy jak wydłubie środek, i schowek to się dostanę?