Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[b4 1Z] Przejściówka do klimy

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

[b4 1Z] Przejściówka do klimy

Post autor: skoti » 20 cze 2013, 00:49

Witam mam pytanko audi b4 klima na czynnik r12 i jak nabić ją r134? węże są inne, i czy nie ma jakichś przejściówek czy szybko złączek ,żeby to podłączyć z maszyną? dziękuję za odp

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 20 cze 2013, 03:40

nie możesz bo ją rozszczelni
musisz znaleźć magika który nabija r12

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 20 cze 2013, 11:59

LUPO pisze:nie możesz bo ją rozszczelni
musisz znaleźć magika który nabija r12
No mi właśnie magik od r12 to podpowiedział :oops:

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 20 cze 2013, 20:09

do r12 olej był używany mineralny,a do r134 jest syntetyk i jeżeli wymienisz wszystkie oringi do oleju syntetycznego i dokładnie zostanie wymyty układ po r12 to wtedy jak najbardziej można nabić r134,ale pytanie czy to się opłaca

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 20 cze 2013, 20:17

I niby jak chcesz przejść na r134a to oringi zielone, tutaj jeszcze jest wyjście z sytuacji
http://mcspshop.pl/product.php?id_product=10

Awatar użytkownika
LUPO
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 612
Rejestracja: 12 sie 2012, 12:25
Lokalizacja: Miasto Neptuna GD

Post autor: LUPO » 20 cze 2013, 21:34

próbuj może będzie działać,jak długo to się okaże

Awatar użytkownika
mody86
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 222
Rejestracja: 09 cze 2008, 22:14
Lokalizacja: Katowice

Post autor: mody86 » 22 cze 2013, 22:52

Nie da się tylko zmienić oleju i przejść na r134a bo prócz innych zaworów serwisowych, konstrukcja samego węża jest inna i później będziesz miał tak że będziesz co jakiś czas musiał dobijać klimę.

[ Dodano: 2013-06-22, 22:53 ]
tzn. dla gości od klimy dobrze bo przynajmniej interes się kręci.

Awatar użytkownika
jugo007
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 327
Rejestracja: 20 sie 2009, 01:25
Lokalizacja: Wisła Mała
Kontakt:

Post autor: jugo007 » 22 cze 2013, 23:11

ja mam układ na R12 i 3 lata nabite R134 oczywiście olej syntetyk na rok uchodzi mi 100 gram czynnika a to się mieści w normie

Awatar użytkownika
skoti
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2579
Rejestracja: 13 sty 2009, 12:46
Lokalizacja: PL(FMI)

Post autor: skoti » 23 cze 2013, 16:51

jugo007 pisze:ja mam układ na R12 i 3 lata nabite R134 oczywiście olej syntetyk na rok uchodzi mi 100 gram czynnika a to się mieści w normie
Można ? MOŻNA! już znalazłem przejściówkę, a Ty jak to rozwiązałeś i co prócz oleju zmieniłeś?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Nawiew, klimatyzacja, ogrzewanie.”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga