[All] Termostat a wskazania temperatury
aha,no tak tez własnie myslałem ze może byc to ten termostat.a powiedzcie mi jeszcze czy on ma cos wspólnego z wentylatorami ze sie nie właczaja?ze gdy jest siadniety one sie nie włączą czy to już nie ma nic z tym wpólnego i jest to już inny problem?
[ Dodano: 2010-01-22, 20:16 ]
Z przeczytanych postów wynika ze jezeli mój termostat jest uszkodzony(np zaciety w pozycji zamkniętej)tak jak kolega(grze)napisał to wentylatory sie nie włączą ponieważ płyn nie dostanie sie do chłodnicy i czujnik nie zaraguje tak?chłodnica i dolny wąz są u mnie zawsze zimne to widocznie płyn sie do nich nie dostaje.Dobrze mysle czy sie myle?W poniedziałek jade po termostat i bore sie za wymiane.
[ Dodano: 2010-01-22, 20:16 ]
Z przeczytanych postów wynika ze jezeli mój termostat jest uszkodzony(np zaciety w pozycji zamkniętej)tak jak kolega(grze)napisał to wentylatory sie nie włączą ponieważ płyn nie dostanie sie do chłodnicy i czujnik nie zaraguje tak?chłodnica i dolny wąz są u mnie zawsze zimne to widocznie płyn sie do nich nie dostaje.Dobrze mysle czy sie myle?W poniedziałek jade po termostat i bore sie za wymiane.
re
dobrze myślisz kolego. u mnie się chyba dziś zawiesił w pozycji zamkniętej bo przejechałem ponad 100 km w autku było aż gorąco górny wąż od chłodnicy gorący dolny zimny.
zaświeciła mi się kontrolka od temperatury ale co najlepsze to wskaźnik cały czas pokazuje temperaturę od 50 do 55 stopni. i teraz się tak zastanawiam gdyż stawiam, że na 100% termostat padnięty i czy możliwe, że padł czujnik od pokazywania temperatury na desce????
tylko teraz pytanie na wyjściu z chłodnicy założone są 2 czujniki (o ile pamiętam to biały i niebieski) jeden nie dawno wymieniałem (chyba niebieski) który czujnik jest od pokazywania temperatury ????
zaświeciła mi się kontrolka od temperatury ale co najlepsze to wskaźnik cały czas pokazuje temperaturę od 50 do 55 stopni. i teraz się tak zastanawiam gdyż stawiam, że na 100% termostat padnięty i czy możliwe, że padł czujnik od pokazywania temperatury na desce????
tylko teraz pytanie na wyjściu z chłodnicy założone są 2 czujniki (o ile pamiętam to biały i niebieski) jeden nie dawno wymieniałem (chyba niebieski) który czujnik jest od pokazywania temperatury ????
to normalne ze sie nie bedzie zalaczac bo czujnik w chlodnicy jest na dole jezeli termostat sie zaciął to nie ma obiegu i to jest powod tegochudy022 pisze:aha,no tak tez własnie myslałem ze może byc to ten termostat.a powiedzcie mi jeszcze czy on ma cos wspólnego z wentylatorami ze sie nie właczaja?ze gdy jest siadniety one sie nie włączą czy to już nie ma nic z tym wpólnego i jest to już inny problem?
[ Dodano: 2010-01-22, 20:16 ]
Z przeczytanych postów wynika ze jezeli mój termostat jest uszkodzony(np zaciety w pozycji zamkniętej)tak jak kolega(grze)napisał to wentylatory sie nie włączą ponieważ płyn nie dostanie sie do chłodnicy i czujnik nie zaraguje tak?chłodnica i dolny wąz są u mnie zawsze zimne to widocznie płyn sie do nich nie dostaje.Dobrze mysle czy sie myle?W poniedziałek jade po termostat i bore sie za wymiane.
jest tak, jak napisał Tomek. wymień termostat.tomek1982 pisze:chudy022 napisał/a:
aha,no tak tez własnie myslałem ze może byc to ten termostat.a powiedzcie mi jeszcze czy on ma cos wspólnego z wentylatorami ze sie nie właczaja?ze gdy jest siadniety one sie nie włączą czy to już nie ma nic z tym wpólnego i jest to już inny problem?
[ Dodano: 2010-01-22, 20:16 ]
Z przeczytanych postów wynika ze jezeli mój termostat jest uszkodzony(np zaciety w pozycji zamkniętej)tak jak kolega(grze)napisał to wentylatory sie nie włączą ponieważ płyn nie dostanie sie do chłodnicy i czujnik nie zaraguje tak?chłodnica i dolny wąz są u mnie zawsze zimne to widocznie płyn sie do nich nie dostaje.Dobrze mysle czy sie myle?W poniedziałek jade po termostat i bore sie za wymiane.
to normalne ze sie nie bedzie zalaczac bo czujnik w chlodnicy jest na dole jezeli termostat sie zaciął to nie ma obiegu i to jest powod tego
powiedzcie mi taką rzecz, jest termostat whaler w zwyklym sklepie z czesciami za powiedzmy 30 zl i jest termostat whaler w aso za ok 130 zl
whaler whalerowi nie rowny?? jeden made in germany a drugi made in germany (China??) troche to dezorientuje czlowieka
kupilem w aso, ale jak sie okaze ze to lipa :roll:
whaler whalerowi nie rowny?? jeden made in germany a drugi made in germany (China??) troche to dezorientuje czlowieka
kupilem w aso, ale jak sie okaze ze to lipa :roll:
na termostacie z aso powinieneś mieć znaczek OOOOxxtomek pisze:powiedzcie mi taką rzecz, jest termostat whaler w zwyklym sklepie z czesciami za powiedzmy 30 zl i jest termostat whaler w aso za ok 130 zl
whaler whalerowi nie rowny?? jeden made in germany a drugi made in germany (China??) troche to dezorientuje czlowieka
kupilem w aso, ale jak sie okaze ze to lipa :roll:
dziwna sprawa. kupowałem kilka gratów w aso i za każdym razem były znaki OOOO na częściach. niedawno ktoś na forum dawał link go ori termostatu i też był na nim znaczek OOOOmarko009 pisze:kupiłem w ASO i niestety nie było tam oooo ale na opakowaniu było vw i oooogrze pisze:aso powinieneś mieć znaczek OOOO
Tak samo jak brałem silenet blocki to też nie było oooo na nich :-|
kolega bubu5 napisał-
dobrze myślisz kolego. u mnie się chyba dziś zawiesił w pozycji zamkniętej bo przejechałem ponad 100 km w autku było aż gorąco górny wąż od chłodnicy gorący dolny zimny.
zaświeciła mi się kontrolka od temperatury ale co najlepsze to wskaźnik cały czas pokazuje temperaturę od 50 do 55 stopni. i teraz się tak zastanawiam gdyż stawiam, że na 100% termostat padnięty i czy możliwe, że padł czujnik od pokazywania temperatury na desce????
tylko teraz pytanie na wyjściu z chłodnicy założone są 2 czujniki (o ile pamiętam to biały i niebieski) jeden nie dawno wymieniałem (chyba niebieski) który czujnik jest od pokazywania temperatury ????
Od pokazywanie temperatury jest ten drugi czujnik u mnie jest on szary,u innych może byc biały tak jak u Ciebie.na sto procent biały.I tak jak piszesz,mysle ze masz i termostst i czujnik walnięty.
dobrze myślisz kolego. u mnie się chyba dziś zawiesił w pozycji zamkniętej bo przejechałem ponad 100 km w autku było aż gorąco górny wąż od chłodnicy gorący dolny zimny.
zaświeciła mi się kontrolka od temperatury ale co najlepsze to wskaźnik cały czas pokazuje temperaturę od 50 do 55 stopni. i teraz się tak zastanawiam gdyż stawiam, że na 100% termostat padnięty i czy możliwe, że padł czujnik od pokazywania temperatury na desce????
tylko teraz pytanie na wyjściu z chłodnicy założone są 2 czujniki (o ile pamiętam to biały i niebieski) jeden nie dawno wymieniałem (chyba niebieski) który czujnik jest od pokazywania temperatury ????
Od pokazywanie temperatury jest ten drugi czujnik u mnie jest on szary,u innych może byc biały tak jak u Ciebie.na sto procent biały.I tak jak piszesz,mysle ze masz i termostst i czujnik walnięty.
dolacze sie do tematu bo mnie tez nurtuje ta temperatura, mam B4 od ok 3 miesiecy zmienilem wszystko co trzeba (plyn chlodniczy pierwszy raz od 10-13 lat !!!) silnik sie nie dogrzewal-termostat byl caly czas otwarty, kupilem nowy (inestety nie wahler bo nie bylo akurat, jakis francuski podobno tez dobry)wskazania licznika mam 80 st. w trasie, na miescie w korkach dochodzi do 90 wlacza sie wentylator i temp. sie utrzymuje caly czas 90 st. po dluzszej jezdzie bez zatrzymywania sie znowu spada do 80 st. czyzby termostat za wczesnie sie otwieral? Jestem po wymianie niebieskiego czujnika (ori w ASO). Moze to wina tego szarego? Albo jak czytalem wskaznik jest do bani... a gory dzieki za pomoc
ogolnie silniczek szybko lapie temp. w srodku jak sie odkreci to jest goraco
ogolnie silniczek szybko lapie temp. w srodku jak sie odkreci to jest goraco
na tym samym króćcu, na którym zamontowany jest niebieski czujnik, masz jeszcze drugi czujnik - biały, warto go sprawdzić, bo on odpowiada za pokazywanie temperatury na zegarach. sam wskaźnik też może być przyczyną problemu.masuo pisze:dolacze sie do tematu bo mnie tez nurtuje ta temperatura, mam B4 od ok 3 miesiecy zmienilem wszystko co trzeba (plyn chlodniczy pierwszy raz od 10-13 lat !!!) silnik sie nie dogrzewal-termostat byl caly czas otwarty, kupilem nowy (inestety nie wahler bo nie bylo akurat, jakis francuski podobno tez dobry)wskazania licznika mam 80 st. w trasie, na miescie w korkach dochodzi do 90 wlacza sie wentylator i temp. sie utrzymuje caly czas 90 st. po dluzszej jezdzie bez zatrzymywania sie znowu spada do 80 st. czyzby termostat za wczesnie sie otwieral? Jestem po wymianie niebieskiego czujnika (ori w ASO). Moze to wina tego szarego? Albo jak czytalem wskaznik jest do bani... a gory dzieki za pomoc
ogolnie silniczek szybko lapie temp. w srodku jak sie odkreci to jest goraco
możesz też podłączyć auto pod Vag'a i sprawdzić jaką tam temperaturę pokazuje i porównać ją z tym, co pokazują Ci zegary w aucie.