[All] Termostat a wskazania temperatury
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Dolny wąż wychodzący z chłodnicy trochę lipny dostęp ale idzie to zrobić. Przy okazji najlepiej wymienić płyn. Z tego co pamietam odkręcasz węża spuszcza sie płyn i od razu jest termostat wymieniasz skręcasz wlewasz płyn odpowietrzasz. Najlepiej niech ktoś jeszcze potwierdzi bo w zeszłym roku to robiłem i a pamięć już nie ta :->
Koledzy a jeśli mam taki problem, cieknął mi płyn z węza zawsze ale dolewałem i było ok, od jakiegoś czasu temp skakała mi do około 100 stopni ale pomyślałem ze to przez upały, wczoraj nie zapaliła mi się lampka od wody a w zbiorniczku nie było jej już w ogóle, zauważyłem ze temp wody wynosi 50 stopni i natychmiast się zatrzymałem, otworzyłem maskę cały silnik się zagrzał i wypaliły się z jego powierzchni chyba wszystkie oleje. Płyn natychmiast dolałem ale chłodnica nadal była zimna chodź rura dolotowa do niej była b. gorąca . Czy zapowietrzył się układ i dlatego nie chciało chłodzić silnika ? Czy przegrzałem silnik i jest źle ? A może termostat padł i nie puszczał na chłodnice ? Dodam iż dziś rano odpalił bez problemu i normalnie się rozgrzał ale ogrzewanie nie chodziło. To mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Jeszcze słówko a propos termostatu
Dziś w końcu wziąłem się za wymianę termostatu w swoim B3 SB. Po wykręceniu starego termostatu i przeczyszczeniu go z osadu moim oczom ukazał się napis WAHLER :shock:
Termostat na 100% jest ori z fabrycznego montażu, bo ma wytłoczone logo VW i Audi, prócz tego ma nr katalogowy zgodny z numeracją VW i Audi, a także napis Made in West Germany, co jednoznacznie potwierdza, że to termostat jeszcze z fabryki.
A więc fabrycznym termostatem w B3 był WAHLER, z kolei BTT to pewno pierwszy montaż w B4
Pozdrawiam
Dziś w końcu wziąłem się za wymianę termostatu w swoim B3 SB. Po wykręceniu starego termostatu i przeczyszczeniu go z osadu moim oczom ukazał się napis WAHLER :shock:
Termostat na 100% jest ori z fabrycznego montażu, bo ma wytłoczone logo VW i Audi, prócz tego ma nr katalogowy zgodny z numeracją VW i Audi, a także napis Made in West Germany, co jednoznacznie potwierdza, że to termostat jeszcze z fabryki.
A więc fabrycznym termostatem w B3 był WAHLER, z kolei BTT to pewno pierwszy montaż w B4
Pozdrawiam
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt: