Kilka chwil później po napisaniu tamtego posta dodałem info, że się przewidziałem. Dno wtyczki jest połyskujące i na pierwszy rzut oka wygląda jak by było zalane. Także, to nie to.monkahead pisze:To niemozliwe, oring na czujniku jest w gniezdzie krocca (czarny plastyk). Szary czujnik jest wysoki a 3 PINy dodatkowo zabezpieczone wtyczka, woda w czujniku oznaczalaby zalana cala komore silnika plynem chlodzacym, a to by chyba kolega zauwazyl. Szary czujnik jest zabezpieczony w srodku silikonem i faktycznie sie blyszczy.tomek1982 pisze:oring pewnie jest twardy ze starosci jak skala i zalewa czujnik proste i logiczne
Wszystko wskazuje na to, że wskaźnik jest dobry. Dowód:monkahead pisze:
[ Dodano: 2012-03-23, 13:34 ]Wskaznik podlacz na krotko do aku, musi poleciec do 120C >> dobry.dex_1985 pisze:Moze wskaznik temp przeklamuje.
Temat wskazania temp. plynu mam rozpykany w swoim ABK, zajelo mi to troche czasu ale teraz mam 90C jak ta lala. Pomoglo dopiero polutowanie tych kolek przez ktore przechodza sruby do montazu wskaznika temp i paliwa. Tez je przeczyscilem papierem (od zlotej strony) ale nie pomoglo, dopiero polutowanie od strony cyny (zielona plytka PCB) rozwiazalo sprawe na amen.
Silnik na postoju nagrzewa się do 90 stopni. Powyżej 90 stopni (jakieś 92-93) włączają się wentylatory -> OK.
Ruszam w trasę i temperatura spada do ok. 80 stopni.
No chyba, że jazda samochodem ma jakiś dziwny wpływ na ten stary wskaźnik (rok '93 ), jakieś wstrząsy czy cuś...