[ B4 All ] Elektryczna regulacja lamp
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
[ B4 All ] Elektryczna regulacja lamp
Witam, mam kilka pytań odnośnie elektrycznej regulacji lamp. W moim aucie zmieniłem lampy które wcześniej nie miały silniczków, teraz kable są podłączone po kilkunastu latach wiszenia sobie w komorze.
1. Przy każdym włączeniu zapłonu lampy jak by się ustawiały, napieprzają silniczki chwile i potem gasną, to normalne :?:
2. Regulacja od strony kierowcy jakoś chodzi wolniej niż ta od pasażera, czym to może być spowodowane :?:
1. Przy każdym włączeniu zapłonu lampy jak by się ustawiały, napieprzają silniczki chwile i potem gasną, to normalne :?:
2. Regulacja od strony kierowcy jakoś chodzi wolniej niż ta od pasażera, czym to może być spowodowane :?:
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Popytam Bastka, jeżeli u niego działało normalnie to coś mam z kablami :roll: Obydwa powinny podnosić się w tym samym tempie czy celowo ma być lewy wolniejszy? bo dalej nie wiem...
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2011, 23:41 przez Tigeros, łącznie zmieniany 1 raz.
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- Kelis.Zx145
- Forum Audi 80
- Posty: 625
- Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
- Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
- Kontakt:
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
Ja nie mam regulacji wysokości świateł :mrgreen:
Ale widziałem to w akcji u ojca w A6 i w innych autach i powinny iść oba równocześnie
A jak jeden chodzi anemicznie to albo dostaje zaniżone mocno napięcie przez jakiś mega słaby styk, albo co bardziej prawdopodobne przyciera się coś, albo zasyfiony mechanizm jest.
Ale widziałem to w akcji u ojca w A6 i w innych autach i powinny iść oba równocześnie
A jak jeden chodzi anemicznie to albo dostaje zaniżone mocno napięcie przez jakiś mega słaby styk, albo co bardziej prawdopodobne przyciera się coś, albo zasyfiony mechanizm jest.
-
- Forum Audi 80
- Posty: 2842
- Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
- Imię: Karol
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Radom
Teraz już silniczki nic nie dają osobie znać po włączeniu zapłonu, albo ja nie słyszę. Ale wydaje mi się, że już się same dostroiły :lol: jednak to nie zmienia faktu, że lewy jest zmulony. No nic, lampę muszę wyjąc znów bo mi wpadła do klosza żarówka postojowa, to się przypatrzę silniczkom też <ok> Ojciec mi wkręcał, że to tak ma być z tym spowolnieniem lewego i coś mi się wierzyć nie chciało
- pawelrybak15
- Forum Audi 80
- Posty: 4321
- Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
- Lokalizacja: Miasto
- Kontakt:
- karolas123
- Forum Audi 80
- Posty: 1616
- Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
- Lokalizacja: Białystok