Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ B4 All ] Elektryczna regulacja lamp

ODPOWIEDZ
Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

[ B4 All ] Elektryczna regulacja lamp

Post autor: Tigeros » 28 kwie 2011, 09:30

Witam, mam kilka pytań odnośnie elektrycznej regulacji lamp. W moim aucie zmieniłem lampy które wcześniej nie miały silniczków, teraz kable są podłączone po kilkunastu latach wiszenia sobie w komorze.

1. Przy każdym włączeniu zapłonu lampy jak by się ustawiały, napieprzają silniczki chwile i potem gasną, to normalne :?:
2. Regulacja od strony kierowcy jakoś chodzi wolniej niż ta od pasażera, czym to może być spowodowane :?:

Awatar użytkownika
Szara80tkaTdi
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2662
Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
Imię: Przemek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9 1Z
Lokalizacja: Timbuktu

Post autor: Szara80tkaTdi » 28 kwie 2011, 09:54

sprawdz w silniczkach czy nie ma "zimnych" lutow

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 28 kwie 2011, 11:00

A działa regulacja wysokości świateł ? Tzn czy kręcąc pokrętłami idzie ustawiać ich wysokość, czy tylko włączają się silniczki po włączeniu zapłonu ?

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 28 kwie 2011, 13:10

Jak kręce to normalnie da się ustawiać z tym, że jak mówiłem lewy ospale jakoś się porusza, nie wiem czy to tak ma być.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 28 kwie 2011, 13:30

Może mechanizm do wyczyszczenia ewentualnie przesmarowania ?

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 28 kwie 2011, 23:36

Popytam Bastka, jeżeli u niego działało normalnie to coś mam z kablami :roll: Obydwa powinny podnosić się w tym samym tempie czy celowo ma być lewy wolniejszy? bo dalej nie wiem...
Ostatnio zmieniony 28 kwie 2011, 23:41 przez Tigeros, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 28 kwie 2011, 23:41

Przewody zostawiłbym w spokoju, no ewentualnie gdzieś musi być mega słaby styk przez co napięcie jakie idzie do silnika regulacji reflektora jest mocno zaniżone i stąd jego powolna praca.

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 28 kwie 2011, 23:43

Aha, czyli u Ciebie obydwa podnoszą się tak samo, obadam co i jak, dzięki.

Awatar użytkownika
Kelis.Zx145
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 625
Rejestracja: 19 lis 2009, 19:19
Lokalizacja: Szamotuły / Poznań
Kontakt:

Post autor: Kelis.Zx145 » 28 kwie 2011, 23:48

U mnie też podnoszą się oba jednocześnie, tj. w tym samym tempie, a przy włączaniu zapłonu nic mi się nie reguluje samo...

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 28 kwie 2011, 23:56

Ja nie mam regulacji wysokości świateł :mrgreen:
Ale widziałem to w akcji u ojca w A6 i w innych autach i powinny iść oba równocześnie :-)
A jak jeden chodzi anemicznie to albo dostaje zaniżone mocno napięcie przez jakiś mega słaby styk, albo co bardziej prawdopodobne przyciera się coś, albo zasyfiony mechanizm jest.

Tigeros
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 2842
Rejestracja: 22 lip 2009, 03:00
Imię: Karol
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Radom

Post autor: Tigeros » 29 kwie 2011, 00:03

Teraz już silniczki nic nie dają osobie znać po włączeniu zapłonu, albo ja nie słyszę. Ale wydaje mi się, że już się same dostroiły :lol: jednak to nie zmienia faktu, że lewy jest zmulony. No nic, lampę muszę wyjąc znów bo mi wpadła do klosza żarówka postojowa, to się przypatrzę silniczkom też <ok> Ojciec mi wkręcał, że to tak ma być z tym spowolnieniem lewego i coś mi się wierzyć nie chciało :-P

Awatar użytkownika
pawelrybak15
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4321
Rejestracja: 27 sty 2007, 21:15
Lokalizacja: Miasto
Kontakt:

Post autor: pawelrybak15 » 12 maja 2011, 17:01

A jak rozebrać przycisk od regulacji wysokości świateł ? Mam zestaw do zrezania tego u siebie, przy testach wyczaiłem że podświetlenie przycisku nie żyje i chciałbym to naprawić, widzę już że będzie z tym fest niewesoło bo przycisk to Helag czyli lutowane żarówki :evil:
W ogóle jak do niej dojść ??

Awatar użytkownika
karolas123
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1616
Rejestracja: 26 mar 2007, 14:25
Lokalizacja: Białystok

Post autor: karolas123 » 12 maja 2011, 17:33

Ta ruchamoa góra jest na zatrzasku, trzeba pociagnac i zejdzie a zostanie sam bebenek regulacji. A zeby rozebrac cały to po drugiej stronie od przyłacza alekrtycznego sa zatrzaski, musisz odbezpieczyc i wyjac z obudowy.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl