Oto w czym tkwi problem-
tylna wycieraczka czesciej nie dziala niz dziala
przepala bezpiecznik po wlaczeniu ogrzewania tylnej szyby
przepala bezpiecznik po wlaczeniu swiatel awaryjnych
kierunkowskazy nie dzialaja prwidlowo-przawa strona ok,lewa tyl dziala ledwo,a przod wogole
pierwsze primo-problem z wycieraczkami to chyba typowy-podejrzewam zasniedziale styki w pajaku
drugie primo-przepalony bezpiecznik po wlaczeniu ogrzewania tylnej szyby-nie mam bladego pojecia
trzecie primo-przepalony bezpiecznik po wlaczeniu swiatel awaryjnych-nie mam bladego pojecia
czwarte primo-lewa strona kierunkowskaz tylni ledwo cmi,a przedni jest dead .Jakis czas temu zauwazylem ta nieprawidlowosc,ale nie mialem czasu tym sie zajac.Dzisiaj wracajac ze shrotu i bedacy szczesliwym posiadaczem zderzaka S2,halogenow,kratek,roznych przekaznikow,silniczka krokowego itp skarbow za oszalamiajaca cene 50 funtow,dojezdzajac juz do domu uslyszalem dziwny,glosny dzwiek wydobywajacy sie z pod zegarow.Pomyslalem sobie-oho,przekaznik kierunkowskazow sie sfilcowal.Nie namyslajac sie dlugo,przycwaniaczylem i szybko zalozylem nowy z cabrio,ktore wypatroszylem na shrocie .Jakiez bylo moje zdziwienie,kiedy po odpaleniu szlag trafil bezpiecznikioraz dodatkowo kontrolki w liczniku/olej,wodaitp/ .Bezpieczniki wymienilem ponownie,upiorny dzwiek przekaznika zniknal-niestety kierunkowskazy z lewej strony dalej fuck up,i dodatkowo kontrolki mi nie swieca-wiec machnalem reka,i doszedlem do wniosku,ze wiecej psuc nie bede.
Stad moje pytanie-czy ktos juz sie borykal zpodobnym problemem?Jezeli tak,to czy jest jakies lekarstwo na taka dolegliwosc?A poniewaz w temacie elektryka jestem cienki jak dopa weza,wiec poprosze w ewentualnych odpowiedziach uzywac jezyka polskiego :mrgreen: .Z gory dziekuje wszystkim i pozdro
p.s.
fotostory mile widziane :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
[B4 ACE] kierunkowskazy,tylna wycieraczka i ogrzewanie tylne
Masz glownie problem z tego co widze z tylna czescia elektryki. Jesli sie nie znasz na elektryce to sam raczej nic nie zrobisz. Zeby cos dzialac w tym kierunku trzeba bedzie umiec poslugiwac sie miernikiem. Dorwac schemat instalacji. Przejrzec wiazke przewodow ktora idzie do tylu. Jest chyba w lewym progu, pod wykladzina. W coupe masz otwierana cala klape razem z szyba z tego co pamietam. Wiec pewnie szlag trafil wiazke w tej gumie na laczeniu karoserii z klapa. Przejzyj sobie "zrob to sam" jest tam temat wlasnie o naprawie takiej wiazki. Dalej otworz lampy z tylu i pomierz miernikiem czy jakis zwarc nie masz do masy przy kierunkach.
- rajdowiec86
- Forum Audi 80
- Posty: 184
- Rejestracja: 30 mar 2008, 20:53
- Lokalizacja: Kamienna góra
Kolego spróbuj sprawdzić czy nie jest zaśniedziałe połączenie miedzy dwoma połówkami pająka.Połączenie to jest w postaci dwóch miedzianych blaszek.Czesto w tym miejscu śniedzieje bądź zasłabo styka i właśnie są takie objawy jak piszesz.
Dla zobrazowania o co mi chodzi zdjęcie zapożyczyone od Solskiera
Chodzi mi o to miedziane połączenie przez które przechodzi czerwona strzałka <ok>
Dla zobrazowania o co mi chodzi zdjęcie zapożyczyone od Solskiera
Chodzi mi o to miedziane połączenie przez które przechodzi czerwona strzałka <ok>
ok,wiec pajak wymieniony,wszystkie przekozniki rowniez,no i nastapil niefarcik-kierunkowskazy stracilem na dobre,zaden nie dziala i do tego pali mi sie kontrolka ABS :shock: .Z tego co sie zdazylem dowiedziec,to przekazniki stracily pamiec,poniewaz je wyjalem i musze teraz dymac do serwisu Audi,zeby je ponownie zaprogramowac .No i halleluja