Sklep Ipart
części samochodowe
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[B3] Najładniejszy montaż świateł do jazdy dziennej (LED)

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 21 kwie 2014, 16:40

PROmil, tutaj nie chodzi o wyglad, ale o sposob na durny wymysl jazdy na swiatlach mijania. Znudzilo mi sie kupowanie zarowek co kilka miesiecy. Glownie jezdze w dzien na krotkich dystansach. Jezdzac na swiatlach o mocy lacznej jakies 130 watt (nie liczac podswietlenia tablicy rej; postojowek itp. szkoda mi akumulatora. A prawda jest taka, ze w koncu ta technologia zdominuje caly rynek (dom, samochod, elektronike uzytkowa), ze sila rzeczy nie bedzie zarowek wolframowych. Wprowadza zamiennik dla H4 w postaci dopracowanej diody creed o mocy 50Watt i bedzie tak samo swiecic jak zwykla. Co do gustu to jednak sadze, ze jest to kwestia gustu. PROmil, wiem o co Ci chodzi "ze ledowe lancuszki" nie pasuja do takiej bryly samochodu i kazdy zalapie ze jedzie stare auto a ma jakies przypiete choinki i ogolnie zenada... tez poniekad sie z tym zgadzam. Ale wszystko to zalezy od sposobu montazu. Ja najchetniej chcialbym miec te swiatla ale lekko rozmyte i w zoltawej tonacji... czyli tak jak USA/Canada... gdzie soczewka halogenowa dalekosiezna w opcji Daylight runing lights swieci po prostu slabiej.
OOOO Cztery pierścienie, robią wrażenie

Awatar użytkownika
PROmil
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 167
Rejestracja: 23 wrz 2011, 20:26
Lokalizacja: Krotoszyn

Post autor: PROmil » 21 kwie 2014, 17:02

Heh, żółte lekko rozmyte światła miał Tata we włoskiej wersji Fiata 125p i wyglądało to pięknie ale nasza kochana policja oczywiście musiała sie doczepić i trzeba było zmieniać światełka na białe (i tak nie zmienił). Ja jeżdżę na zaświeconych halogenach, a postojówki mam wymontowane, tył świeci normalnie, a z przodu tylko halogen. Policja o dziwo się nie czepia, a już trochę kilometrów tak narobiłem i nie jedną kontrolę miałem.
Stanowcze :!: NIE :!: dla LEDów z mojej strony.
Jest:
Audi 100 C4 AAT+
Było:
Audi 80 B3 1.8 PM
Audi Coupe 2.0 16v ACE
Audi 80 B3 Comfort Edition 1.8 RU
Audi 80 B3 1.6TD SB++
Audi 80 B3 Quattro 2.0 16v
Audi 90 B3 2.3 NG+++ 165KM, 240Nm
Audi 80 B3 Comfort Edition 1.9 SD 113KM

Awatar użytkownika
smaqosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 17 maja 2013, 08:45
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: smaqosz » 30 cze 2015, 13:35

Witam,
Mógłby, ktoś z forumowiczów co ma założone ledy w B4 wrzucić zdjęcia jak to wygląda, bo w tym roku przymierzam się do zakupu.

Awatar użytkownika
Patrique
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1399
Rejestracja: 27 paź 2009, 13:08
Imię: Patryk
Model: Audi A4
Nadwozie: Avant
Silnik:
Lokalizacja: Sosnowiec

Post autor: Patrique » 30 cze 2015, 21:32

Hehe... po blisko ponad roku czasu również jestem na nie dla LED'ów <ok> ...
Nie wiem dlaczego, ale ciągle mi się przepalała któraś z diod. Kilka razy reklamowałem, później już odpuściłem. Teraz mam puste halogeny i jeźdżę na H4 <ok>

Ale pomysł jest aby zmodzić światełka bazujące na jednowłóknowych żarówkach 10Watt'owych.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4671
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 30 cze 2015, 22:43

Może już lepiej kupić sobie moduł DRL aby oszczędzać lampy i prąd.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 01 lip 2015, 14:13

PROmil pisze:Stanowcze :!: NIE :!: dla LEDów z mojej strony.
dla chininy nie ale dla czegoś bardziej wytrzymałego np hella jak najbardziej tak !

Awatar użytkownika
smaqosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 17 maja 2013, 08:45
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: smaqosz » 01 lip 2015, 14:18

Patrique, właśnie jakiej firmy miałeś i ile płaciłeś za te ledy, bo to na pewno też jest istotne w dalszym użytkowaniu.
maciek889, masz jakiś polecony modł DRL ?. Trochę po patrzyłem to faktycznie nie jest to głupi pomysł, można również spiąć halogen i będzie delikatne doświetlanie zakrętów. Jak wyglądają kwestie prawne, w korzystaniu z tego typu rozwiązania, czy policja nie czepia się, ze za słabo światła świecą ?
Ja myślę tak przeznaczyć ok 150-200 wydaje mi się, że można już coś porządnego kupić, tylko muszę zobaczyć jakie szerokości są, bo chciałbym na całą szerokość dolnej kratki, wydaje mi się, że dobrze będzie to wyglądało.

maciek889
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 4671
Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
Imię: Maciej
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.3 NG
Lokalizacja: Wchsut.

Post autor: maciek889 » 01 lip 2015, 19:50

smaqosz pisze:maciek889, masz jakiś polecony modł DRL ?. Trochę po patrzyłem to faktycznie nie jest to głupi pomysł, można również spiąć halogen i będzie delikatne doświetlanie zakrętów. Jak wyglądają kwestie prawne, w korzystaniu z tego typu rozwiązania, czy policja nie czepia się, ze za słabo światła świecą ?
Gdzieś przez allegro przewijał się jakiś moduł. Sporo samochodów miało fabrycznie opcje DRL już BMW E36 czy nawet A6 C5. Tylko jak używasz CB radia to może być słychać pracę tego modułu.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.

Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 02 lip 2015, 10:46

Ludzie ale Wy kombinujecie - ładujcie normalne ledy lepszej jakości i będzie git
Po co lustra wypalać

Awatar użytkownika
smaqosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 17 maja 2013, 08:45
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: smaqosz » 02 lip 2015, 14:02

Rozmawiałem z Policją z Ruchu Drogowego u nas się nie czepiają, za te moduły DLR, ale powiedzieli mi,że jest to taka "partyzantka", więc jak będzie upierdliwy to może się przyczepić, bo klosz musi być przystosowany, żeby świecił jako światła dzienne bodajże oznaczenie R,RL, DLR jak się nie mylę. Więc jeżeli ma być w pełni zgodne z prawem i nie mieć problemu to kupić odpowiednie lampy ledowe z homologacją i odpowiednio zamontować jak mówią przepisy i nikt nie będzie miał podstaw, by się czepiać. To teraz tylko pozostaje znaleźć odpowiednie do naszego autka.

Awatar użytkownika
ziemor
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 1456
Rejestracja: 12 paź 2007, 00:19
Lokalizacja: Bielsko

Post autor: ziemor » 02 lip 2015, 14:11

smaqosz pisze:Rozmawiałem z Policją z Ruchu Drogowego u nas się nie czepiają, za te moduły DLR, ale powiedzieli mi,że jest to taka "partyzantka", więc jak będzie upierdliwy to może się przyczepić, bo klosz musi być przystosowany, żeby świecił jako światła dzienne bodajże oznaczenie R,RL, DLR jak się nie mylę. Więc jeżeli ma być w pełni zgodne z prawem i nie mieć problemu to kupić odpowiednie lampy ledowe z homologacją i odpowiednio zamontować jak mówią przepisy i nikt nie będzie miał podstaw, by się czepiać. To teraz tylko pozostaje znaleźć odpowiednie do naszego autka.
Zgadzam się - wyłącznie chomogenizowane
Chomogenizacja RL ma być widoczna na kloszu - wtedy z miśkami mamy spokój
Ja proponuje lampy led Philips - są w miarę tanie i mają chomogenizację

Awatar użytkownika
smaqosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 17 maja 2013, 08:45
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: smaqosz » 02 lip 2015, 15:01

muszę zobaczyć jakie mają kształty, bo chciałbym na całą szerokość kratki, wtedy ładnie wypełni moim zdanie, no i z jaką mocą świecą oraz jakieś opinie jaki model polecany jest.

Awatar użytkownika
Jarewa
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 8387
Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
Imię: Jarek
Model: Audi 80 B4
Nadwozie: Sedan
Silnik: 2.0 ABT
Lokalizacja: Głogów

Post autor: Jarewa » 02 lip 2015, 21:05

Zgadzam się - wyłącznie chomogenizowane
A kolega to chyba za dożo serka je??

Nie oszukujmy się firmowe kosztuja 150-1tys wiec nie ma w tym oszczędności.

Awatar użytkownika
hexman
Audi 80 Klub
Audi 80 Klub
Posty: 785
Rejestracja: 29 sie 2009, 20:04
Lokalizacja: SBI

Post autor: hexman » 03 lip 2015, 09:59

Jarewa pisze:kolega to chyba za dożo serka je
Wpierdziela aż mu sie uszy trzęsą - widziałem i potwierdzam :mrgreen:
A kolega to chyba za dużo frustracji ma i szuka zwady?

Swoją drogą - DRL fajna rzecz - ale na siłę nie ma co pakować. Jedyne DRL które pasują do starszych aut to moduły świateł długich obniżające napięcie (w zespolakach). Niektóre LEDy też wyglądają ciekawie, a za najtańsze paski, które nie świecą (nie widać ich z odległości większej niż 50m) to powinni dawać mandaty - bo to plaga...

Więc moim zdaniem, albo moduł obniżający moc świateł drogowych, lub w halogen (ewentualnie coś takiego jak ma Ziemor).
Było białe Audi :arrow: Biały 1Y

Jest białe Audi :arrow: Biały AAT

Awatar użytkownika
smaqosz
Forum Audi 80
Forum Audi 80
Posty: 441
Rejestracja: 17 maja 2013, 08:45
Lokalizacja: Podlaskie

Post autor: smaqosz » 03 lip 2015, 11:06

hexman pisze:Więc moim zdaniem, albo moduł obniżający moc świateł drogowych, lub w halogen (ewentualnie coś takiego jak ma Ziemor).
Moduł nie jest u nas legalny więc jak ktoś przyczepi dowód może polecieć.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Oświetlenie wewnętrzne i zewnętrzne”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga