[B4 2.0 ABK] Przeróbka lamp zespolonych na zwykłe z B4 sedan
[B4 2.0 ABK] Przeróbka lamp zespolonych na zwykłe z B4 sedan
Witam,
czy ktoś z Was próbował kiedyś przerobić lampy tak jak w temacie ? Pytam z tego powodu, iż lamp jest mało do kupienia a jak są to bardzo drogie.
Pozdrawiam
Mateusz
czy ktoś z Was próbował kiedyś przerobić lampy tak jak w temacie ? Pytam z tego powodu, iż lamp jest mało do kupienia a jak są to bardzo drogie.
Pozdrawiam
Mateusz
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5438
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
elbeton, , to demontujesz zespolaki , a w ich miejsce wstawiasz zwykłe dzielone lampy z kierunkowskazem .
Tylko kierunkowskaz to zostaje ten w zderzaku , a ten w lampie pełni rolę wypełnienia luki , ewentualnie mozesz zmienić listwy na te z halogenami , a kierunkowskazy wyjąć , a oprawkę z żarówka przełożyc do tego w błotniku przy lampie.
Tylko kierunkowskaz to zostaje ten w zderzaku , a ten w lampie pełni rolę wypełnienia luki , ewentualnie mozesz zmienić listwy na te z halogenami , a kierunkowskazy wyjąć , a oprawkę z żarówka przełożyc do tego w błotniku przy lampie.
- Krzysiek 84
- Junior Admin
- Posty: 5438
- Rejestracja: 03 cze 2010, 23:36
- Imię: Krzysiek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Olecko
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4640
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Czemu nie pójdą dwa kierunki przecież jak się podpina przyczepkę to daje to dodatkową żarówkę 21W, tak samo po włączeniu awaryjnych wtedy przerywacz ciągnie 4x21W a jak awaryjne z przyczepką to 6x21W + ewentualnie 2x5W bocznych kierunków (bo są wymagane do haka).
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
- Jarewa
- Forum Audi 80
- Posty: 8387
- Rejestracja: 01 kwie 2010, 21:24
- Imię: Jarek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.0 ABT
- Lokalizacja: Głogów
Bo przepisy zabraniają.maciek889 pisze:Czemu nie pójdą dwa kierunki
Dobrze maćku wiesz że jest coś takiego jak przekaźnik odciążający i większość go stosuje w orginalnych hakach on jest podstawą nawet w latach 90. A ci co nie stosują to wiem że mają problemy właśnie przez dodatkowy pobór.maciek889 pisze:przecież jak się podpina przyczepkę to daje to dodatkową żarówkę 21W
-
- Forum Audi 80
- Posty: 4640
- Rejestracja: 30 wrz 2009, 19:10
- Imię: Maciej
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG
- Lokalizacja: Wchsut.
Myślałem że miałeś ma myśli kwestie elektryczne. Taki przekaźnik widziałem może z raz w życiu w starszym samochodzie, na moim terenie nikt nie bawi się w dokładanie tego. Bo nawet zestawy haków są sprzedawane bez tego.
Gdybym miał więcej pieniędzy to nie jeździłbym bym Audi 80... Wtedy byłoby mnie stać na zakup jeszcze starszego auta.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Kiedy gaz zniszczy mój silnik bo zeswapował bym coś. 250 tys. km na gazie nie robi na nim wrażenia.
Mam dziurę w mojej lampie zespolonej i na przyszłość chciałem wiedzieć czy da się do Coupe zwykłe wsadzić z kierunkowskazem. Myślałem nad kupnem białego kierunkowskazu, który dalej by pełnij funkcję postojówki.PieterB pisze:elbeton, chyba żartujesz? lampy zespolone chcesz na zwykłe przerabiać? tzn że niby co, że zespolaki tańsze od zwykłych?
Czy chcesz do auta zamiast zespolaków zwykłe założyć? bo ja chyba nie rozumiem Twojej wypowiedzi.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga