[all] Soczewki ustawienie przeslony
[all] Soczewki ustawienie przeslony
Orientuje sie ktos jak ma byc ustawiona przeslona w reflektorze soczewkowym?? tam gdzie jest soczewka jest taka przeslona ktora mozna ustawic pod ukosem lub bez skosu,
jak to ma byc ustawione w reflektorze lewym a jak prawym??
i jeszcze jedno , czytalem troche na ten temat i zdania sa podzielone, jak to ma byc prawidlowo i w oryginale jak fabryka zrobila - czy soczewka ma gasnac jak sie wlączy dlugie??
jak to ma byc ustawione w reflektorze lewym a jak prawym??
i jeszcze jedno , czytalem troche na ten temat i zdania sa podzielone, jak to ma byc prawidlowo i w oryginale jak fabryka zrobila - czy soczewka ma gasnac jak sie wlączy dlugie??
Ostatnio zmieniony 09 lut 2008, 23:22 przez xxtomek, łącznie zmieniany 2 razy.
- IC69
- Przyjaciele
- Posty: 4800
- Rejestracja: 05 sty 2007, 22:48
- Imię: Irek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant quattro
- Silnik: 2.8 AAH
- Lokalizacja: Warszawa
Tomek nie wiem jak to jest w oryginale, bo ja nie mam soczewek tylko zwykłe H4. Z tego co się orientuje, to chłopaki jak zakładają soczewy to przekładają jakieś piny w przełączniku pod kierownicą, żeby właśnie soczewka nie gasła podczas przełączania na drogowe (zawsze to więcej światła). A jak jest w Twoich zespolonych?
u mnie wlasnie soczewka gasnie jak wlaczaja sie dlugie, a jak sie przytrzyma manetke do siebie swieca jednoczesnie i dlugie i krotkie (soczewki),
u borbeta tez tak jest ze gasna soczewy gdy przelancza na dlugie,
lepiej zostawie tak jak fabryka zrobila bez przepinania kablekow;-) bo niewiem czy wtedy nieupalil by sie styk w tej manetce od swiatel
u borbeta tez tak jest ze gasna soczewy gdy przelancza na dlugie,
lepiej zostawie tak jak fabryka zrobila bez przepinania kablekow;-) bo niewiem czy wtedy nieupalil by sie styk w tej manetce od swiatel
- karolpinkii
- Forum Audi 80
- Posty: 167
- Rejestracja: 17 cze 2007, 19:24
- Lokalizacja: Żukowo
IC69 pisze:Tomek nie wiem jak to jest w oryginale, bo ja nie mam soczewek tylko zwykłe H4. Z tego co się orientuje, to chłopaki jak zakładają soczewy to przekładają jakieś piny w przełączniku pod kierownicą, żeby właśnie soczewka nie gasła podczas przełączania na drogowe (zawsze to więcej światła). A jak jest w Twoich zespolonych?
Mają świecic wszystkie na raz, wylaczaja sie dlatego ze normalnie wczesniej miales pewnie H4 wiec tam MUSI konstrukcyjnie wylaczac sie zarnik od swiatel mijania. Pin do przelaczenia przy kierownicy lewa kostka. Bylo na forum, uzyj szukajki :mrgreen:
PS...przeciez przy samych drogowych to NIC nie widac..
Nic sie nie przepali Śmigam tak od roku, teraz jeszcze z dołożonym ksenonem na mijania. Wszystko jest OK. Zmianiaj bo po co oczy męczyć samymi drogowymixxtomek pisze:zgredek27 tak wczesniej byly zwykłe lampy zespolone z H4, a nie przypali sie tam styk w manetce lub kabelki jak te piny poprzepinam???, wiem o co biega 56b na 56 jakos,
dzieki
Pozdr
doslownie no moze 10 minut roboty, odkrecic kiere, sciagnac gorna obudowe i wyjac wtyczke a potem zolty kabel - przepiolem go po przekatnej na sam dol tak jak gdzies tu na jakims poscie widzialem napisane bylo i gra i huczy jak ta lala :->
soczewy swieca jak swieca dlugie i gitara :mrgreen:
dzieki chlopaki <ok>
soczewy swieca jak swieca dlugie i gitara :mrgreen:
dzieki chlopaki <ok>