[B4 2.0E ABK] Swiatła dayline
Co Ty ma za bzdury opowiadasz, światła dzienne mają na kloszach symbol homologacji a te lampy jej nie mają. Po za tym dzienne świecą się razem z mijania.diablo228 pisze:no raczej nie, ale u ciebie te diody moga być zrobione jako światła dzienne a jak załonczysz mijania to one gasną i tak to zostaw sobie
Miałem te lampy we wcześniejszej 80 tce. i ledy świeciły normalnie razem z postojówkami. Musiałbyś zobaczyć czy kable za gniazdem lampy są dobrze podłączone. Co do silniczków to życzę cierpliwości bo nie pasują pulg & play. Obudowa lampy blokuje przekręcenie silniczka w gnieździe mocującym. Ja podpiłowałem jeden wpust i zagrało ale moja radość była krótka bo te lampy nie mają wstępnej regulacji poziomu i świeciły na różnych wysokościach. Można to skorygować jedynie na śrubach mocujących całą lampę.
a co ja poradzę że to taki szajs jestkubik pisze:Co Ty ma za bzdury opowiadasz, światła dzienne mają na kloszach symbol homologacji a te lampy jej nie mają. Po za tym dzienne świecą się razem z mijania.

Jeśli są oddzielne żarówki do mijania i drogowych to jak najbardziej po przełączeniu na drogowe powinny one świecić wraz ze światłami mijania. W ori zespolakach też powinny świecić wszystkie żarówki po przełączeniu na drogowe, po to konstruktor wymyślił lampę z większą liczbą żarówek żeby w nocy takie połączenie dawało więcej światła.
W golfie III po zmianie lamp na H4 np na Hellę H7+H1 wystarczy założyć zworkę w skrzynce bezpieczników lub zworę na kablach przy przełączniku --> http://www.golf3.pl/topics4/swiatla-kro ... t10091.htm
Podejrzewam że podobnie można zrobić w Audi, jednak ma to sens z normalnymi lampami a z tymi które Ty masz to tak jak koledzy piszą, plastikowemu kloszowi może to zaszkodzić.
W golfie III po zmianie lamp na H4 np na Hellę H7+H1 wystarczy założyć zworkę w skrzynce bezpieczników lub zworę na kablach przy przełączniku --> http://www.golf3.pl/topics4/swiatla-kro ... t10091.htm
Podejrzewam że podobnie można zrobić w Audi, jednak ma to sens z normalnymi lampami a z tymi które Ty masz to tak jak koledzy piszą, plastikowemu kloszowi może to zaszkodzić.
Witajcie koledzy.
Mam takie same lampy (dayline) i u mnie świecą długie razem z mijania, była to kwestia przełączenia jednego kabelka w kostce przy przełączniku świateł przy kierownicy. W tej chwili nie pamiętam dokładnie który bo dawno to robiłem, ale działa
Robiłem to u siebie i u kolegi i działa dobrze.
Chciałbym natomiast nadmienić że moje lampy Dayline przeszły drobny "lifting" i po tej operacji można je porównać do tych z nowych modeli Audi.
- Diody zmienione na takie o dużej mocy (takie same jak w nowych A6)
- Firmowa soczewka HELLA BI-XENON D2S Pochodzi akurat z BMW 5 E60 (W nowych A6 jest podobna)
- Sterownik do diod jak w nowych A6 ( pozycja i dzienne na diodach)
Zresztą nie ma co tu dużo gadać, zobaczcie sami i oceńcie efekty mojej pracy:
Nie ukrywam było trochę roboty, ale było warto
Jeśli jest ktoś zainteresowany to mogę podpowiedzieć co i jak, posiadam też fotki z przeróbek, jak coś to pisać.
P.S. jeśli chodzi o niebieskich to jeszcze nie miałem problemu, po założeniu lamp byłem na stacji diagnostycznej ustawić lampy i Pan diagnosta również nic nie mówił. <ok>
Oczywiście posiadam zamontowane spryskiwacze do reflektorów. (wysokociśnieniowe) a nie te od "żuka" co na alledrogo sprzedają że niby do lamp...
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-14, 18:16 ]
Znalazłem temat mówiący o zamianie kabli w kostce tak aby mijania nie gasły przy przełączeniu na drogowe.
Należy kabel z pinu 56b żółty kabel wpiąć do pinu 56 (w b3 w pinie 56 jest brązowo-żółty kabel od klaksonu, należ je razem spiąć i będzie dobrze) ja mam tak zrobione już ponad rok i wszystko jest ok.
link:
https://audi80.pl/all-lampa-soczewko ... ght=xenony
A tutaj opis pinów w kostce:
http://www.google.pl/url?source=imgres& ... NGySaClClA
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-14, 18:20 ]
Mam takie same lampy (dayline) i u mnie świecą długie razem z mijania, była to kwestia przełączenia jednego kabelka w kostce przy przełączniku świateł przy kierownicy. W tej chwili nie pamiętam dokładnie który bo dawno to robiłem, ale działa

Robiłem to u siebie i u kolegi i działa dobrze.
Chciałbym natomiast nadmienić że moje lampy Dayline przeszły drobny "lifting" i po tej operacji można je porównać do tych z nowych modeli Audi.

- Diody zmienione na takie o dużej mocy (takie same jak w nowych A6)
- Firmowa soczewka HELLA BI-XENON D2S Pochodzi akurat z BMW 5 E60 (W nowych A6 jest podobna)
- Sterownik do diod jak w nowych A6 ( pozycja i dzienne na diodach)
Zresztą nie ma co tu dużo gadać, zobaczcie sami i oceńcie efekty mojej pracy:
Nie ukrywam było trochę roboty, ale było warto

Jeśli jest ktoś zainteresowany to mogę podpowiedzieć co i jak, posiadam też fotki z przeróbek, jak coś to pisać.
P.S. jeśli chodzi o niebieskich to jeszcze nie miałem problemu, po założeniu lamp byłem na stacji diagnostycznej ustawić lampy i Pan diagnosta również nic nie mówił. <ok>
Oczywiście posiadam zamontowane spryskiwacze do reflektorów. (wysokociśnieniowe) a nie te od "żuka" co na alledrogo sprzedają że niby do lamp...
Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-01-14, 18:16 ]
Znalazłem temat mówiący o zamianie kabli w kostce tak aby mijania nie gasły przy przełączeniu na drogowe.
Należy kabel z pinu 56b żółty kabel wpiąć do pinu 56 (w b3 w pinie 56 jest brązowo-żółty kabel od klaksonu, należ je razem spiąć i będzie dobrze) ja mam tak zrobione już ponad rok i wszystko jest ok.
link:
https://audi80.pl/all-lampa-soczewko ... ght=xenony
A tutaj opis pinów w kostce:
http://www.google.pl/url?source=imgres& ... NGySaClClA
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-14, 18:20 ]
Plastikowemu kloszowi nawet piekarnik kuchenny nie zaszkodzi (temp ok 150 stopni czas około 10 minut) w taki sposób rozklejałem lampy.mario2560 pisze: Podejrzewam że podobnie można zrobić w Audi, jednak ma to sens z normalnymi lampami a z tymi które Ty masz to tak jak koledzy piszą, plastikowemu kloszowi może to zaszkodzić.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
a co mial mowic, kolejny samochod ktory zostal oszpecony,bidzio1 pisze:Pan diagnosta również nic nie mówił.
nie chcialbym sie tylko denerwowac ze ktos mi ksenonami na drodze swieci po oczach, wiesz mi pojade na czolowke i ciekawe jak sie bedziesz policji tlumaczyl
ciekawe czy na plyn zarobisz, nawet sobie niezdajesz sprawy ile cie on wyniesie i ile go idzie na takie mycie, a i nie wierze ze bedziesz dbal i co chwile pryskalbidzio1 pisze:posiadam zamontowane spryskiwacze do reflektorów. (wysokociśnieniowe)
ciekawe jak to znosi pajak, alternator, zarowki i odblysnik w tandetnych chinskich kloszachbidzio1 pisze:aby mijania nie gasły przy przełączeniu na drogowe
"- Firmowa soczewka HELLA BI-XENON D2S Pochodzi akurat z BMW 5 E60 (W nowych A6 jest podobna)"Szara80tkaTdi pisze:a co mial mowic, kolejny samochod ktory zostal oszpecony,
nie chcialbym sie tylko denerwowac ze ktos mi ksenonami na drodze swieci po oczach, wiesz mi pojade na czolowke i ciekawe jak sie bedziesz policji tlumaczyl
Predzej Cie oslepi chinska zarówka w zwyklej lampie niz chinski ksenon w soczewce D2S z gladkim kloszem...
Słuchaj gościu po to byłem na stacji diagnostycznej aby lampy były dobrze ustawione i nikogo nie raziły, i po to są zamontowane firmowe soczewki z dobrego auta a nie chińskie, żeby nikogo nie oślepiać, jak ci się nie podoba to nie oglądaj. Ja jeszcze myślę o innych użytkownikach drogi i staram się aby nikogo nic nie oślepiało!!! a jak masz zamiar jechać na czołówkę to ty jakiś nie normalny jesteś :roll: zdarzyło ci się może spotkać np passata b5 (przed liftem) ktory ma zwykle lampy i do tego ksenon?? to jest dopiero katastrofa i taki to dopiero oślepia, a nie soczewki z BMW.Szara80tkaTdi pisze: a co mial mowic, kolejny samochod ktory zostal oszpecony,
nie chcialbym sie tylko denerwowac ze ktos mi ksenonami na drodze swieci po oczach, wiesz mi pojade na czolowke i ciekawe jak sie bedziesz policji tlumaczy
Jak byś chciał wiedzieć to doskonale sobie zdaje z tego sprawę że dużo tego idzie mam spryskiwacze już od dawna i dla twojej świadomości zarobie na płyn, a tobie to chyba żal dupe ściska że ty nie masz.Szara80tkaTdi pisze: ciekawe czy na plyn zarobisz, nawet sobie niezdajesz sprawy ile cie on wyniesie i ile go idzie na takie mycie, a i nie wierze ze bedziesz dbal i co chwile pryskal
Szara80tkaTdi pisze:ciekawe jak to znosi pajak, alternator, zarowki i odblysnik w tandetnych chinskich kloszach
Pająk jak i cała reszta znosi to bardzo dobrze i to nie tylko u mnie jak i u innych, poczytaj sobie na forum, co piszą osoby które też tak mają.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-16, 16:29 ]
Wiesz co na chwile obecną jeszcze HID bo całość przedsięwzięcia trochę mnie kosztowała, ale szykuje się do zakupu firmowego sprzętu palniki OSRAM LUB PHILIPS i do tego jakaś firmowa przetwornica.Kolczat pisze:bidzio1, ciekawie podszedles do sprawy, zarniki i przetwornice tez cos firmowego czy HID?
To już wszystko jest na wierzchu więc wymienić to moment.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-16, 16:35 ]
Masz racje kolego!!! wcześniej miałem zamienniki zwykłych lamp (te z allegro "jakość porównywalna do oryginalnych") tego dziadostwa nie dało się nawet ustawić bo regulacja sie połamała, uchwyty się połamały, jak szybko to założyłem to jeszcze szybciej się tego pozbyłem. a tutaj ten plastik jest całkiem elastyczny i nie są takie złe, i nie mam mowy o oślepianiu po prostu soczewka ma świecić tam gdzie trzeba, granica światło-cienia jest idealna na dole jest światło a do góry jest ciemno.PI7er pisze:Predzej Cie oslepi chinska zarówka w zwyklej lampie niz chinski ksenon w soczewce D2S z gladkim kloszem...
Pozdrawiam
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
rozumiem ze angels eyes? super sprawa, strasznie szanuje takich ludzi co robia xenon w taki sposob, sam bym chetnie tak zrobil i nawet ostatnio zdarzylo mi sie rozebrac kilka sztuk ori soczewek i wiem ze rzeczywiscie to wszystko to nie jest az taka wielka zabawa (tak jak z reszta wszyscy mowili) mozna by pomyslec w koncu o zenku z prawdziwego zdarzenia na naprawde profi sprzecie... mam nawet patent na samopoziom, ale jeszcze musze podokupywac pare gratow ;]bidzio1 pisze:wcześniej miałem zamienniki zwykłych lamp
Nie angels, zwykłe na H4 tylko że zamiennik a nie oryginał. a jeśli chodzi o angels to kumpel ma i też nie są takie tragiczne jak wszyscy mówią.Kolczat pisze:rozumiem ze angels eyes?

A ja szanuje innych użytkowników drogi i nie chce stwarzać zagrożenia lecz poprawić sobie widoczność.Kolczat pisze:super sprawa, strasznie szanuje takich ludzi co robia xenon w taki sposob
Dzięki ze jesteś za mną

No to do dziełaKolczat pisze: sam bym chetnie tak zrobił i nawet ostatnio zdarzylo mi sie rozebrac kilka sztuk ori soczewek i wiem ze rzeczywiscie to wszystko to nie jest az taka wielka zabawa

A jaki ten twój patent pochwal się ?Kolczat pisze:mam nawet patent na samopoziom, ale jeszcze musze podokupywac pare gratow ;

Ja mam u siebie elektryczną regulacje wiec jak jadę w pełnym składzie to zawsze opuszczam.
Jeśli chodzi o ori samopoziomujący się reflektor to zdania co do tego urządzenia są podzielone, i podobno to nie działa tak jak by się chciało ale nie wiem nie wypowiadam się w tym temacie <osohozi>
Pozdrawiam
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
pracuje w fabryce fiata przy belce zawieszenia przedniego, produkujemy fiata 500 na xenonie i wiem w jaki sposob od podszewki jest zbudowany caly ten system, prosty jak konstrukcja cepa, pozatym materialy do tego sa do zdobycia i ogolnie da sie to zrobic... ciezko mi to wytluamczyc na forum, dlatego nawet nie probuje, jak by mi sie kiedy udalo to stworzyc to napewno bede robil fotorelacje ;]
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
ja kiedys robilem w vw i jest taki wpis w umowie o tajemnicy zakladowej - potraktuj to jako zartKolczat pisze:pracuje w fabryce fiata przy belce zawieszenia przedniego, produkujemy fiata 500 na xenonie i wiem w jaki sposob od podszewki jest zbudowany caly ten system, prosty jak konstrukcja cepa ... to napewno bede robil fotorelacje ;]
bidzio1 widze ze tylko pochwaly akceptujesz a krytyke tlumisz krytyka, wsadzanie tych lamp to czysta profanacja a i tak auta nie odmlodnisz, co do jasnosci czyzby az tak sie lampy postazaly ze zmienia sie na inne? ja wyczyscilem pare lat temu odblysnik i gra, a moze wzrok slabnie ci
to chyba najg.. wytlumaczenie jakie slyszalem, kazdy wie jak wyglada przeglad techniczny, sa stacje diagnostyczne co na wiele przymykaja oczy gdyz maja z tego zysk ze maja klienta, a jesli juz bedziesz atakowal tam gdzie ja robie przeglad, to odpowiadam z wyprzedzeniem, "jedno z nielicznych aut ktore jest w takim stanie, dbane, silnik rowno pracuje..." tak ostatnio mi go zachwalal :mrgreen:bidzio1 pisze:Pan diagnosta również nic nie mówił
podsumowujac - te lampy jak i inne podobne w sprzedazy to kicz, gwarantuje ci ze tak samo jak sie nimi szybko zauroczyles tak szybko sie nich pozbedziesz, bo tak jest z tandeta, w razie nie daj boze jakiejs kolizji to jest duze podbienstwo ze ubezpieczelnia sie doczepi do nich, wiec niema sensu wprowadzac do samochodu tego typu swoich pomyslow