[B4 2.0E ABK] Swiatła dayline
Co Ty ma za bzdury opowiadasz, światła dzienne mają na kloszach symbol homologacji a te lampy jej nie mają. Po za tym dzienne świecą się razem z mijania.diablo228 pisze:no raczej nie, ale u ciebie te diody moga być zrobione jako światła dzienne a jak załonczysz mijania to one gasną i tak to zostaw sobie
Miałem te lampy we wcześniejszej 80 tce. i ledy świeciły normalnie razem z postojówkami. Musiałbyś zobaczyć czy kable za gniazdem lampy są dobrze podłączone. Co do silniczków to życzę cierpliwości bo nie pasują pulg & play. Obudowa lampy blokuje przekręcenie silniczka w gnieździe mocującym. Ja podpiłowałem jeden wpust i zagrało ale moja radość była krótka bo te lampy nie mają wstępnej regulacji poziomu i świeciły na różnych wysokościach. Można to skorygować jedynie na śrubach mocujących całą lampę.
a co ja poradzę że to taki szajs jest napisałem mu pare postów wyżej jak mają swiatła swiecic, a skoro tutaj tak nie swieca to może tak ma być w tym wynalazku,albo są jakies nie doróbki albo z kablami problem, sam napisał nawet że na swiatłach mijania one słabo świecą, pozatym co za problem zrobić by ten pasek świecił jako swiatła do jazdy dziennej?? jeżdzą tak ludzie co mają te lampy że swieci im tylko sam pasek.piszesz że swiecą dzienne razem z mijania masz na mysli tutaj w tej lampie czy w innych lampach?kubik pisze:Co Ty ma za bzdury opowiadasz, światła dzienne mają na kloszach symbol homologacji a te lampy jej nie mają. Po za tym dzienne świecą się razem z mijania.
Jeśli są oddzielne żarówki do mijania i drogowych to jak najbardziej po przełączeniu na drogowe powinny one świecić wraz ze światłami mijania. W ori zespolakach też powinny świecić wszystkie żarówki po przełączeniu na drogowe, po to konstruktor wymyślił lampę z większą liczbą żarówek żeby w nocy takie połączenie dawało więcej światła.
W golfie III po zmianie lamp na H4 np na Hellę H7+H1 wystarczy założyć zworkę w skrzynce bezpieczników lub zworę na kablach przy przełączniku --> http://www.golf3.pl/topics4/swiatla-kro ... t10091.htm
Podejrzewam że podobnie można zrobić w Audi, jednak ma to sens z normalnymi lampami a z tymi które Ty masz to tak jak koledzy piszą, plastikowemu kloszowi może to zaszkodzić.
W golfie III po zmianie lamp na H4 np na Hellę H7+H1 wystarczy założyć zworkę w skrzynce bezpieczników lub zworę na kablach przy przełączniku --> http://www.golf3.pl/topics4/swiatla-kro ... t10091.htm
Podejrzewam że podobnie można zrobić w Audi, jednak ma to sens z normalnymi lampami a z tymi które Ty masz to tak jak koledzy piszą, plastikowemu kloszowi może to zaszkodzić.
Witajcie koledzy.
Mam takie same lampy (dayline) i u mnie świecą długie razem z mijania, była to kwestia przełączenia jednego kabelka w kostce przy przełączniku świateł przy kierownicy. W tej chwili nie pamiętam dokładnie który bo dawno to robiłem, ale działa
Robiłem to u siebie i u kolegi i działa dobrze.
Chciałbym natomiast nadmienić że moje lampy Dayline przeszły drobny "lifting" i po tej operacji można je porównać do tych z nowych modeli Audi.
- Diody zmienione na takie o dużej mocy (takie same jak w nowych A6)
- Firmowa soczewka HELLA BI-XENON D2S Pochodzi akurat z BMW 5 E60 (W nowych A6 jest podobna)
- Sterownik do diod jak w nowych A6 ( pozycja i dzienne na diodach)
Zresztą nie ma co tu dużo gadać, zobaczcie sami i oceńcie efekty mojej pracy:
Nie ukrywam było trochę roboty, ale było warto
Jeśli jest ktoś zainteresowany to mogę podpowiedzieć co i jak, posiadam też fotki z przeróbek, jak coś to pisać.
P.S. jeśli chodzi o niebieskich to jeszcze nie miałem problemu, po założeniu lamp byłem na stacji diagnostycznej ustawić lampy i Pan diagnosta również nic nie mówił. <ok>
Oczywiście posiadam zamontowane spryskiwacze do reflektorów. (wysokociśnieniowe) a nie te od "żuka" co na alledrogo sprzedają że niby do lamp...
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-14, 18:16 ]
Znalazłem temat mówiący o zamianie kabli w kostce tak aby mijania nie gasły przy przełączeniu na drogowe.
Należy kabel z pinu 56b żółty kabel wpiąć do pinu 56 (w b3 w pinie 56 jest brązowo-żółty kabel od klaksonu, należ je razem spiąć i będzie dobrze) ja mam tak zrobione już ponad rok i wszystko jest ok.
link:
https://audi80.pl/all-lampa-soczewko ... ght=xenony
A tutaj opis pinów w kostce:
http://www.google.pl/url?source=imgres& ... NGySaClClA
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-14, 18:20 ]
Mam takie same lampy (dayline) i u mnie świecą długie razem z mijania, była to kwestia przełączenia jednego kabelka w kostce przy przełączniku świateł przy kierownicy. W tej chwili nie pamiętam dokładnie który bo dawno to robiłem, ale działa
Robiłem to u siebie i u kolegi i działa dobrze.
Chciałbym natomiast nadmienić że moje lampy Dayline przeszły drobny "lifting" i po tej operacji można je porównać do tych z nowych modeli Audi.
- Diody zmienione na takie o dużej mocy (takie same jak w nowych A6)
- Firmowa soczewka HELLA BI-XENON D2S Pochodzi akurat z BMW 5 E60 (W nowych A6 jest podobna)
- Sterownik do diod jak w nowych A6 ( pozycja i dzienne na diodach)
Zresztą nie ma co tu dużo gadać, zobaczcie sami i oceńcie efekty mojej pracy:
Nie ukrywam było trochę roboty, ale było warto
Jeśli jest ktoś zainteresowany to mogę podpowiedzieć co i jak, posiadam też fotki z przeróbek, jak coś to pisać.
P.S. jeśli chodzi o niebieskich to jeszcze nie miałem problemu, po założeniu lamp byłem na stacji diagnostycznej ustawić lampy i Pan diagnosta również nic nie mówił. <ok>
Oczywiście posiadam zamontowane spryskiwacze do reflektorów. (wysokociśnieniowe) a nie te od "żuka" co na alledrogo sprzedają że niby do lamp...
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-14, 18:16 ]
Znalazłem temat mówiący o zamianie kabli w kostce tak aby mijania nie gasły przy przełączeniu na drogowe.
Należy kabel z pinu 56b żółty kabel wpiąć do pinu 56 (w b3 w pinie 56 jest brązowo-żółty kabel od klaksonu, należ je razem spiąć i będzie dobrze) ja mam tak zrobione już ponad rok i wszystko jest ok.
link:
https://audi80.pl/all-lampa-soczewko ... ght=xenony
A tutaj opis pinów w kostce:
http://www.google.pl/url?source=imgres& ... NGySaClClA
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-14, 18:20 ]
Plastikowemu kloszowi nawet piekarnik kuchenny nie zaszkodzi (temp ok 150 stopni czas około 10 minut) w taki sposób rozklejałem lampy.mario2560 pisze: Podejrzewam że podobnie można zrobić w Audi, jednak ma to sens z normalnymi lampami a z tymi które Ty masz to tak jak koledzy piszą, plastikowemu kloszowi może to zaszkodzić.
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
a co mial mowic, kolejny samochod ktory zostal oszpecony,bidzio1 pisze:Pan diagnosta również nic nie mówił.
nie chcialbym sie tylko denerwowac ze ktos mi ksenonami na drodze swieci po oczach, wiesz mi pojade na czolowke i ciekawe jak sie bedziesz policji tlumaczyl
ciekawe czy na plyn zarobisz, nawet sobie niezdajesz sprawy ile cie on wyniesie i ile go idzie na takie mycie, a i nie wierze ze bedziesz dbal i co chwile pryskalbidzio1 pisze:posiadam zamontowane spryskiwacze do reflektorów. (wysokociśnieniowe)
ciekawe jak to znosi pajak, alternator, zarowki i odblysnik w tandetnych chinskich kloszachbidzio1 pisze:aby mijania nie gasły przy przełączeniu na drogowe
"- Firmowa soczewka HELLA BI-XENON D2S Pochodzi akurat z BMW 5 E60 (W nowych A6 jest podobna)"Szara80tkaTdi pisze:a co mial mowic, kolejny samochod ktory zostal oszpecony,
nie chcialbym sie tylko denerwowac ze ktos mi ksenonami na drodze swieci po oczach, wiesz mi pojade na czolowke i ciekawe jak sie bedziesz policji tlumaczyl
Predzej Cie oslepi chinska zarówka w zwyklej lampie niz chinski ksenon w soczewce D2S z gladkim kloszem...
Słuchaj gościu po to byłem na stacji diagnostycznej aby lampy były dobrze ustawione i nikogo nie raziły, i po to są zamontowane firmowe soczewki z dobrego auta a nie chińskie, żeby nikogo nie oślepiać, jak ci się nie podoba to nie oglądaj. Ja jeszcze myślę o innych użytkownikach drogi i staram się aby nikogo nic nie oślepiało!!! a jak masz zamiar jechać na czołówkę to ty jakiś nie normalny jesteś :roll: zdarzyło ci się może spotkać np passata b5 (przed liftem) ktory ma zwykle lampy i do tego ksenon?? to jest dopiero katastrofa i taki to dopiero oślepia, a nie soczewki z BMW.Szara80tkaTdi pisze: a co mial mowic, kolejny samochod ktory zostal oszpecony,
nie chcialbym sie tylko denerwowac ze ktos mi ksenonami na drodze swieci po oczach, wiesz mi pojade na czolowke i ciekawe jak sie bedziesz policji tlumaczy
Jak byś chciał wiedzieć to doskonale sobie zdaje z tego sprawę że dużo tego idzie mam spryskiwacze już od dawna i dla twojej świadomości zarobie na płyn, a tobie to chyba żal dupe ściska że ty nie masz.Szara80tkaTdi pisze: ciekawe czy na plyn zarobisz, nawet sobie niezdajesz sprawy ile cie on wyniesie i ile go idzie na takie mycie, a i nie wierze ze bedziesz dbal i co chwile pryskal
Szara80tkaTdi pisze:ciekawe jak to znosi pajak, alternator, zarowki i odblysnik w tandetnych chinskich kloszach
Pająk jak i cała reszta znosi to bardzo dobrze i to nie tylko u mnie jak i u innych, poczytaj sobie na forum, co piszą osoby które też tak mają.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-16, 16:29 ]
Wiesz co na chwile obecną jeszcze HID bo całość przedsięwzięcia trochę mnie kosztowała, ale szykuje się do zakupu firmowego sprzętu palniki OSRAM LUB PHILIPS i do tego jakaś firmowa przetwornica.Kolczat pisze:bidzio1, ciekawie podszedles do sprawy, zarniki i przetwornice tez cos firmowego czy HID?
To już wszystko jest na wierzchu więc wymienić to moment.
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-01-16, 16:35 ]
Masz racje kolego!!! wcześniej miałem zamienniki zwykłych lamp (te z allegro "jakość porównywalna do oryginalnych") tego dziadostwa nie dało się nawet ustawić bo regulacja sie połamała, uchwyty się połamały, jak szybko to założyłem to jeszcze szybciej się tego pozbyłem. a tutaj ten plastik jest całkiem elastyczny i nie są takie złe, i nie mam mowy o oślepianiu po prostu soczewka ma świecić tam gdzie trzeba, granica światło-cienia jest idealna na dole jest światło a do góry jest ciemno.PI7er pisze:Predzej Cie oslepi chinska zarówka w zwyklej lampie niz chinski ksenon w soczewce D2S z gladkim kloszem...
Pozdrawiam
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
rozumiem ze angels eyes? super sprawa, strasznie szanuje takich ludzi co robia xenon w taki sposob, sam bym chetnie tak zrobil i nawet ostatnio zdarzylo mi sie rozebrac kilka sztuk ori soczewek i wiem ze rzeczywiscie to wszystko to nie jest az taka wielka zabawa (tak jak z reszta wszyscy mowili) mozna by pomyslec w koncu o zenku z prawdziwego zdarzenia na naprawde profi sprzecie... mam nawet patent na samopoziom, ale jeszcze musze podokupywac pare gratow ;]bidzio1 pisze:wcześniej miałem zamienniki zwykłych lamp
Nie angels, zwykłe na H4 tylko że zamiennik a nie oryginał. a jeśli chodzi o angels to kumpel ma i też nie są takie tragiczne jak wszyscy mówią.Kolczat pisze:rozumiem ze angels eyes?
A ja szanuje innych użytkowników drogi i nie chce stwarzać zagrożenia lecz poprawić sobie widoczność.Kolczat pisze:super sprawa, strasznie szanuje takich ludzi co robia xenon w taki sposob
Dzięki ze jesteś za mną
No to do dzieła skoro masz już w prawe w rozbieraniu to wiesz jak to jest zbudowane, wiec zrobić nie bedzie problem.Kolczat pisze: sam bym chetnie tak zrobił i nawet ostatnio zdarzylo mi sie rozebrac kilka sztuk ori soczewek i wiem ze rzeczywiscie to wszystko to nie jest az taka wielka zabawa
A jaki ten twój patent pochwal się ?Kolczat pisze:mam nawet patent na samopoziom, ale jeszcze musze podokupywac pare gratow ;
Ja mam u siebie elektryczną regulacje wiec jak jadę w pełnym składzie to zawsze opuszczam.
Jeśli chodzi o ori samopoziomujący się reflektor to zdania co do tego urządzenia są podzielone, i podobno to nie działa tak jak by się chciało ale nie wiem nie wypowiadam się w tym temacie <osohozi>
Pozdrawiam
- Kolczat
- Forum Audi 80
- Posty: 7532
- Rejestracja: 07 kwie 2009, 23:11
- Imię: Marcin
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 2.3 NG+lpg
- Lokalizacja: Lędziny
- Kontakt:
pracuje w fabryce fiata przy belce zawieszenia przedniego, produkujemy fiata 500 na xenonie i wiem w jaki sposob od podszewki jest zbudowany caly ten system, prosty jak konstrukcja cepa, pozatym materialy do tego sa do zdobycia i ogolnie da sie to zrobic... ciezko mi to wytluamczyc na forum, dlatego nawet nie probuje, jak by mi sie kiedy udalo to stworzyc to napewno bede robil fotorelacje ;]
- Szara80tkaTdi
- Forum Audi 80
- Posty: 2662
- Rejestracja: 19 maja 2008, 18:07
- Imię: Przemek
- Model: Audi 80 B4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9 1Z
- Lokalizacja: Timbuktu
ja kiedys robilem w vw i jest taki wpis w umowie o tajemnicy zakladowej - potraktuj to jako zartKolczat pisze:pracuje w fabryce fiata przy belce zawieszenia przedniego, produkujemy fiata 500 na xenonie i wiem w jaki sposob od podszewki jest zbudowany caly ten system, prosty jak konstrukcja cepa ... to napewno bede robil fotorelacje ;]
bidzio1 widze ze tylko pochwaly akceptujesz a krytyke tlumisz krytyka, wsadzanie tych lamp to czysta profanacja a i tak auta nie odmlodnisz, co do jasnosci czyzby az tak sie lampy postazaly ze zmienia sie na inne? ja wyczyscilem pare lat temu odblysnik i gra, a moze wzrok slabnie ci
to chyba najg.. wytlumaczenie jakie slyszalem, kazdy wie jak wyglada przeglad techniczny, sa stacje diagnostyczne co na wiele przymykaja oczy gdyz maja z tego zysk ze maja klienta, a jesli juz bedziesz atakowal tam gdzie ja robie przeglad, to odpowiadam z wyprzedzeniem, "jedno z nielicznych aut ktore jest w takim stanie, dbane, silnik rowno pracuje..." tak ostatnio mi go zachwalal :mrgreen:bidzio1 pisze:Pan diagnosta również nic nie mówił
podsumowujac - te lampy jak i inne podobne w sprzedazy to kicz, gwarantuje ci ze tak samo jak sie nimi szybko zauroczyles tak szybko sie nich pozbedziesz, bo tak jest z tandeta, w razie nie daj boze jakiejs kolizji to jest duze podbienstwo ze ubezpieczelnia sie doczepi do nich, wiec niema sensu wprowadzac do samochodu tego typu swoich pomyslow