zeby sie zapalaly po przekreceniu zaplonu lub po uruchomieniu silnika?
dodam ze swiatla posiadaja funkcje auto ,mam 3 kabelki plus ,minus ,
I bialy on/of conrol z koncowka plaska. Pomocy

Czujnik w chłodnicy wentylatora kabel niebiesko-czerwony. Z tym ze przy odpalaniu kręceniu rozrusznikiem jest zanik napięcia.geminix pisze:podpinam się pod temat, mam pytanie, w którym miejscu pod maską najprościej się wpiąć w instalację, aby uzyskać plus po włączeniu zapłonu? Silnik to benzyna ABT
A ten zanik napięcia będzie miał wpływ na żywotność świateł do jazdy dziennej?Jarewa pisze:Czujnik w chłodnicy wentylatora kabel niebiesko-czerwony. Z tym ze przy odpalaniu kręceniu rozrusznikiem jest zanik napięcia.geminix pisze:podpinam się pod temat, mam pytanie, w którym miejscu pod maską najprościej się wpiąć w instalację, aby uzyskać plus po włączeniu zapłonu? Silnik to benzyna ABT
Przydatna informacja.Sorki za wprowadzenie w błąd.Jarewa pisze:Czujnik w chłodnicy wentylatora kabel niebiesko-czerwony. Z tym ze przy odpalaniu kręceniu rozrusznikiem jest zanik napięcia.geminix pisze:podpinam się pod temat, mam pytanie, w którym miejscu pod maską najprościej się wpiąć w instalację, aby uzyskać plus po włączeniu zapłonu? Silnik to benzyna ABT
Nie bo diody led nie maja ustalonych żywotności cykli on/off.A ten zanik napięcia będzie miał wpływ na żywotność świateł do jazdy dziennej?
No to jest problem, bo u mnie jest właśnie klima manualna. W takiej sytuacji czy ma ktoś pomysł na inny łatwo dostępny plus po zapłonie pod maską silnika? Czytałem gdzieś, że można podłączyć się do opornicy wentylatorów, gdzie ona się znajduje?Jarewa pisze:Nie bo diody led nie maja ustalonych żywotności cykli on/off.A ten zanik napięcia będzie miał wpływ na żywotność świateł do jazdy dziennej?
A i to tyczy się tylko aut bez klimatyzacji lub z klimatroniciem w przypadku klimy manualnej nie ma tego kabelka bo w tej sytuacji wentylatory są sterowane masa.