UWAGA ! OSZUST ! --- allegro lewy126_66
zgadza sie.Tak naprawde ten czlowiek mało kiedy coś ma.Ma tylko wystawione foto.A jak sie dzwoni i konkretnie pyta o graty to mówi że "może w następnym tygodniu coś chłopaki przywiozą
Pare razy dzwoniłem z pytaniem o jakas cześć-i nie wydawał sie zbyt miły i rozmowny.
Podejrzany troszke.Ale co ja sie bede wypowiadał więcej..
Transakcji żadnych z nim na szczęście nie przeprowadzałem ,bo nie wiem jakby one sie skończyły :roll:
Pare razy dzwoniłem z pytaniem o jakas cześć-i nie wydawał sie zbyt miły i rozmowny.
Podejrzany troszke.Ale co ja sie bede wypowiadał więcej..
Transakcji żadnych z nim na szczęście nie przeprowadzałem ,bo nie wiem jakby one sie skończyły :roll:
Przez kilka lat już sprzedajesz i wypracowałeś sobie markę, zacznij postępować jak ten człowiek, a w krótkim czasie zobaczysz o ile % spadnie Ci obrót. Pomimo tego, że naturalnie każdy che kupić jak najtaniej to pamiętać należy o tym że większość klientów jest w stanie w rzeczywistości zapłacić więcej niż mówi ;]duo pisze:o 0% bo każdy chce tanio kupić, a nie miło pogadać przy kawie. Ja tam jestem miły i uprzejmy i jakoś nie widzę, żeby przez to ludzie zabijali się w bramie a i tak zawsze znajdzie sie maruda co stwierzdi ze "mogłoby by taniej" :mrgreen: co do kolegi cartoon to ten jego monopol bardziej wygląda niż jest na to wychodzi ..radi88 pisze:Kupowałem od niego soczewki i parę innych rzeczy wszystko odbyło się w miłej atmosferze towar zgodny z opisem cen w porządku.
Do momentu jak będzie posiadał monopol na rzadko spotykane części do naszych aut, to będzie mógł sobie robić takie akcje, dlatego że pasjonat szukający jakiejś części przecierpi ch...ą obsługę w zamian za rzecz której tak długo szuka. Z przykrością muszę stwierdzić, że większość ludzi na szrotach i podobnych to wieśniaki i o obsłudze klienta to wiele nie wiedzą - ciekawe o ile % można by zwiększyć obroty na takim szrocie co miał by wysoki standard obsługi klienta :roll:
p.s. czasem lepiej wypić z klientem kawę bo to inwestycja w stałą relację z klientem (nie każdym) co przełożyć się może na większe zyski w przyszłości.
Ja kupowałem u carton 21 lampy soczewki przysłał po 3 dniach w idealnym stanie prawie jak nówki osobiście z tej transakcji jestem zdowolony choć nie wiem czy dalej u niego cosik jeszcze zakupię po tylu negatywnych opiniach na jego temat choć nie da sie ukryć ze posiada niełatwo dostępne części do audiczek
akurat ja jestem gaduła i u mnie ludzie długą siedzą <lol>radi88 pisze:Przez kilka lat już sprzedajesz i wypracowałeś sobie markę, zacznij postępować jak ten człowiek, a w krótkim czasie zobaczysz o ile % spadnie Ci obrót. Pomimo tego, że naturalnie każdy che kupić jak najtaniej to pamiętać należy o tym że większość klientów jest w stanie w rzeczywistości zapłacić więcej niż mówi ;]duo pisze:o 0% bo każdy chce tanio kupić, a nie miło pogadać przy kawie. Ja tam jestem miły i uprzejmy i jakoś nie widzę, żeby przez to ludzie zabijali się w bramie a i tak zawsze znajdzie sie maruda co stwierzdi ze "mogłoby by taniej" :mrgreen: co do kolegi cartoon to ten jego monopol bardziej wygląda niż jest na to wychodzi ..radi88 pisze:Kupowałem od niego soczewki i parę innych rzeczy wszystko odbyło się w miłej atmosferze towar zgodny z opisem cen w porządku.
Do momentu jak będzie posiadał monopol na rzadko spotykane części do naszych aut, to będzie mógł sobie robić takie akcje, dlatego że pasjonat szukający jakiejś części przecierpi ch...ą obsługę w zamian za rzecz której tak długo szuka. Z przykrością muszę stwierdzić, że większość ludzi na szrotach i podobnych to wieśniaki i o obsłudze klienta to wiele nie wiedzą - ciekawe o ile % można by zwiększyć obroty na takim szrocie co miał by wysoki standard obsługi klienta :roll:
p.s. czasem lepiej wypić z klientem kawę bo to inwestycja w stałą relację z klientem (nie każdym) co przełożyć się może na większe zyski w przyszłości.
potwierdzam, u Duo nie da się krótko siedzieć, a przy pogaduchach jak się człowiek porozgląda, to kończy się tak, że przyjeżdża się po jedną część, a wyjeżdża z bagażnikiem pełnym gratów. <ok>duo pisze:akurat ja jestem gaduła i u mnie ludzie długą siedzą <lol>radi88 pisze:Przez kilka lat już sprzedajesz i wypracowałeś sobie markę, zacznij postępować jak ten człowiek, a w krótkim czasie zobaczysz o ile % spadnie Ci obrót. Pomimo tego, że naturalnie każdy che kupić jak najtaniej to pamiętać należy o tym że większość klientów jest w stanie w rzeczywistości zapłacić więcej niż mówi ;]duo pisze: o 0% bo każdy chce tanio kupić, a nie miło pogadać przy kawie. Ja tam jestem miły i uprzejmy i jakoś nie widzę, żeby przez to ludzie zabijali się w bramie a i tak zawsze znajdzie sie maruda co stwierzdi ze "mogłoby by taniej" :mrgreen: co do kolegi cartoon to ten jego monopol bardziej wygląda niż jest na to wychodzi ..
p.s. czasem lepiej wypić z klientem kawę bo to inwestycja w stałą relację z klientem (nie każdym) co przełożyć się może na większe zyski w przyszłości.
A ja kupowałem u niego zderzak i muszę powiedzieć że wszystko było OK. Przesyłka dotarła szybko, okazało się że jeden halogen jest wadliwy (nieszczelny) w środku pełno glonów, odbłyśnik skorodowany, zareklamowałem, odesłałem i przyszedł inny dobry. Tak więc generalnie nie mogę narzekać. Zapodałem temat soczewek ale nie miał. Kupiłem gdzie indziej a tu szok SMS że ma soczewki.
witam ja czytałem temat cały 2 razy i postanowiłam zaryzykować szukałem lamp color edition zadzwoniłem do 2 godzin dostałem zdjęcia 2 kompletów jeden gorszy drugi stan idealny wysłałem sms adres do wysyłki za pobraniem na 3 dzień lampy doszły zapakowane w styropiany bardzo solidnie paczka opisana UWAGA SZKŁO stan lamp ideał rozmowa z gościem przez tel też była miła więc mogę gościa polecić co prawda miałem zabezpieczenie że listonosz to kolega więc przed zapłata mogłem zobaczyć w razie czego zapakować i nie odebrać paczki ale nie było takiej potrzeby gość się wywiązał w 100% już dwoiłem za następnymi gratami ale nie miał jak zadzwoni że ma to wezmę bez wahania