[80 B4 1.9 TD] Objawy przegubu wewnętrznego
-
- Forum Audi 80
- Posty: 7
- Rejestracja: 08 paź 2012, 15:59
- Lokalizacja: Poznań / Serock
- Kontakt:
- mayday2001
- Forum Audi 80
- Posty: 190
- Rejestracja: 29 sty 2011, 19:55
- Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki
Wymień wszystkie cztery ja tak zrobiłem i mam spokój po co się wnerwiać . Wyciągnij całą półośkę weż se przeguby na wzór kup wymień i spokój pozdr.
Audi Cupet 8B NG sprzedany => https://audi80.pl/8b-coupe-ng-banano ... t72041.htm
Audi Cabrio 8G NG => https://audi80.pl/-audi-cabrio-23-ng ... t85802.htm
Audi Cabrio 8G NG => https://audi80.pl/-audi-cabrio-23-ng ... t85802.htm
Podepnę się pod temat
Mam podobne objawy czyli trzęsie całą budą (jakby się koło odkręcało), delikatnie szarpie kierownicą i to wszystko w przedziale 80-100km/h, później ustaje wszystko do 150 km/h i zaczyna się od nowa nie sprawdzałem kiedy znowu ucichnie :mrgreen: .
Co do zawieszenia delikatny luz jest na 2-óch tulejkach sanek reszta tip-top, na półosiach wyczułem luz na prawym wew. przegubie ok.2-3 mm. i rodzi się pytanie czy taki mały luz ma wpływ na to co się dzieje w mojej babci ???????????????
Aha auto: B3 1.8 PM 90r. (koła proste i wyważone)
Mam podobne objawy czyli trzęsie całą budą (jakby się koło odkręcało), delikatnie szarpie kierownicą i to wszystko w przedziale 80-100km/h, później ustaje wszystko do 150 km/h i zaczyna się od nowa nie sprawdzałem kiedy znowu ucichnie :mrgreen: .
Co do zawieszenia delikatny luz jest na 2-óch tulejkach sanek reszta tip-top, na półosiach wyczułem luz na prawym wew. przegubie ok.2-3 mm. i rodzi się pytanie czy taki mały luz ma wpływ na to co się dzieje w mojej babci ???????????????
Aha auto: B3 1.8 PM 90r. (koła proste i wyważone)
wyklucz koła i jakikolwiek luz w zawieszeniu jeżeli to będzie ok to wina będzie leżała po stronie przegubu-jak wcześniej pisałeś że ma luz i będzie półoś biła na boki podczas jazdykylo40 pisze:Nic nie strzela, przeguby siedzą cicho.LUPO pisze:te tzw strzelanie też występuje?
AUDI 100 C3 2.0 gaźnik
AUDI 80 1.8 PM i 2.0 ABT
AUDI A6 C4 2.0 16V ACE i 2.0 ABK
GOLF IV 1.9 AXR
AUDI 80 1.8 PM i 2.0 ABT
AUDI A6 C4 2.0 16V ACE i 2.0 ABK
GOLF IV 1.9 AXR
- andrzejau
- Forum Audi 80
- Posty: 180
- Rejestracja: 28 paź 2010, 22:10
- Imię: Andrzej
- Model: Audi 80 B3
- Nadwozie: Sedan
- Silnik: 1.6 PP
- Lokalizacja: Ostrów Mazowiecka / Ząbki
- Kontakt:
Cześć czołem...
Odgrzeję trochę temat. Od razu powiem: trzęsie kierownicą od około 100 km/h do jakichś 120/130 km/h, poniżej albo powyżej tych prędkości jest ok. Przy cofaniu słychać tykanie. Czytałem tutaj w temacie, że im szybciej się jedzie tym szybciej tyka. Nie sprawdzałem tego czy tak jest, ale raczej tak. Stukanie głuche, jak by linka ręcznego trącała o szpilki kół. Zauważyłem, że jedna śruba jest luzem w jednym przegubie wewnętrznym, dwóch nie ma, pozostałe są ok.
Niech ktoś mnie utwierdzi, czy to przegub: tak czy nie?
Pozdro.
Odgrzeję trochę temat. Od razu powiem: trzęsie kierownicą od około 100 km/h do jakichś 120/130 km/h, poniżej albo powyżej tych prędkości jest ok. Przy cofaniu słychać tykanie. Czytałem tutaj w temacie, że im szybciej się jedzie tym szybciej tyka. Nie sprawdzałem tego czy tak jest, ale raczej tak. Stukanie głuche, jak by linka ręcznego trącała o szpilki kół. Zauważyłem, że jedna śruba jest luzem w jednym przegubie wewnętrznym, dwóch nie ma, pozostałe są ok.
Niech ktoś mnie utwierdzi, czy to przegub: tak czy nie?
Pozdro.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Pilarki akumulatorowe Stiga